Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Gjest gjestilde
Skrevet

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at (internettadr.) Port 80

---------------

Dette er meldingen jeg får opp i nettleseren min når jeg prøver å komme meg inn på en norsk side om trening og kosthold... Hva er galt? Har prøvd å restarte maskinen. Kom meg inn på siden for to timer siden, men ikke nå.. noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et svar fra serveren du prøver å nå, om at du ikke får lov til å se på den siden. Ikke din feil.

Gjest komsomolets
Skrevet
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at (internettadr.) Port 80

---------------

Dette er meldingen jeg får opp i nettleseren min når jeg prøver å komme meg inn på en norsk side om trening og kosthold... Hva er galt? Har prøvd å restarte maskinen. Kom meg inn på siden for to timer siden, men ikke nå.. noen som kan hjelpe meg?

Dette skyldes at domenet/katalogen ikke har en index-side (index.html/php).

Er rett og slett apache som er satt opp til å ikke liste katalog automatisk. Du burde kanskje tipse dem om den feilen.

Skrevet

Kan også være så enkelt som rettighetsfeil på vev-tjeneren. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...