Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har idag fått et høreapparat jeg skal prøve 1 mnd tid. Det er slik på bilde.

Jeg hadde før en slik som lå inni i øret...

Men jeg sitter nå og ser på tv og hører bra...men problemet er at jeg hører white noise i høreapparat og der er veldig slitsom...

Men jeg kan ikke huske mitt forrige høreapparat hadde det...jeg kan få prøve et slikt inni øret å 

Men der er normalt at man hører susing i det? Tenker om jeg sitter i et stille rom og leser og skal konstant horer susing i ene øret...🤷

IMG_20220809_210548.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en gruppe på facebook som heter hørselhemmet. Der er det mange høreapparatbrukere som kan svare på alt du måtte lure på. Bare et tips siden du er en ny høreapparatbruker :) 

Har du vært ute i regnvær eller svettet nylig? Jeg trener veldig mye og kan da få en sånn lyd mine høreapparater om jeg har svettet mye. Da hjelper det å legge de i en boks med tørketablett natten over. 

Eller så kan det være at de ikke helt er riktig innstilt eller det er en produktfeil. Den lyden skal i hvert fall ikke være der. Ta kontakt med audiografen eller hørselsentralen der du fikk apparatene. 

Anonymkode: 9b49b...927

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

Jeg har idag fått et høreapparat jeg skal prøve 1 mnd tid. Det er slik på bilde.

Jeg hadde før en slik som lå inni i øret...

Men jeg sitter nå og ser på tv og hører bra...men problemet er at jeg hører white noise i høreapparat og der er veldig slitsom...

Men jeg kan ikke huske mitt forrige høreapparat hadde det...jeg kan få prøve et slikt inni øret å 

Men der er normalt at man hører susing i det? Tenker om jeg sitter i et stille rom og leser og skal konstant horer susing i ene øret...🤷

IMG_20220809_210548.jpg

Jeg har samme apparat som deg. Min første tanke var at du ved et uhell har slått på bakgrunnslyder , hvis du har en iPhone? 

8BE4212C-FF17-4A32-84BB-FC2D0A756BE9.png

Anonymkode: e5a9d...5a8

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter også med det samme på mitt nye Phonak-apparat. Audiografen finner ikke ut av det. Følger tråden.

Anonymkode: afa67...297

Skrevet

Har ikke iPhone. Android.

Ja jeg får dra tilbake og skjekke det. Fikk det nytt i går.. mannen min hører det å

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er en gruppe på facebook som heter hørselhemmet. Der er det mange høreapparatbrukere som kan svare på alt du måtte lure på. Bare et tips siden du er en ny høreapparatbruker :) 

Har du vært ute i regnvær eller svettet nylig? Jeg trener veldig mye og kan da få en sånn lyd mine høreapparater om jeg har svettet mye. Da hjelper det å legge de i en boks med tørketablett natten over. 

Eller så kan det være at de ikke helt er riktig innstilt eller det er en produktfeil. Den lyden skal i hvert fall ikke være der. Ta kontakt med audiografen eller hørselsentralen der du fikk apparatene. 

Anonymkode: 9b49b...927

Takk for tipset om gruppa på fb. 

Ikke ts

Anonymkode: d2725...d24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...