Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger noen råd..

Jeg er dame 29, har to barn 50% og har ADHD

Forrige uke traff jeg en fyr, som jeg har visst hvem har vært i en årrekke. Han (27) er snill, jovial, ålreit, morsom og kjekk.

vi dro på en uhøytidelig date, og jeg endte opp med å sove hos han.

Praten gikk veldig lett, vi lo og kosa oss masse! Han dro på jobb på morran, jeg hadde fortsatt ferie så han la igjen nøkkel. 
Han jobber mye på et ganske svært prosjekt o nærheten av det vi begge bor, det er lange dager nå en stund fremover, han jobber i anleggsbransjen.. I tilegg har han noen hobbyer som er i sesong nå, som er noe tidkrevende.

nå er det ei uke siden jeg var der, vi hadde egentlig en avtale forrige fredag (før vi endte opp med å treffes forrige tirsdag isteden) 

Han har vært ganske stille siden jeg var der, jeg har sendt noen meldinger bare, ikke noe pushy eller noe sånt, også måtte han jobbe på fredag så da fant jeg bare på noe annet,

men nå har jeg ikke hørt noe siden Torsdag.. jeg glemte igjen et par øreringer der (han er ikke typen til å bry seg om dette) og jeg VET at han er travel nå.

problemet mitt er at jeg har jo et hinsides tankekjør, antagelig pga ADHD. Og jeg er så sykt redd for at jeg har sagt noe dumt, eller mot formodning mast på han eller noe i den duren.. jeg blir SÅ sliten i huet av dette.. jeg regner egentlig med at han ville sagt det, dersom han ikke er intressert alikevel.

Men hvordan takler man sånne ting som dette? Jeg er egentlig ikke noe usikker dame heller, men HVA er å være masete? HVA er å være pushy? Hvor lite skal til liksom ? 

Endret av Rietta
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene. De aller fleste kvinner er irrasjonelle og har et helt sinnsykt tankekjør. Det er bare sånn det er. Den som finner en løsning på det vinner nok en Nobel eller to.

Anonymkode: a1196...85a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stress ned, så tar han nok kontakt.

Anonymkode: e8edc...845

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt om han ikke vil ha mer kontakt med deg. Om det viser seg at han har fått det han vil ha, så sier det mer om ham enn om deg. Det er dessuten en ærlig sak om han liker deg, men ikke nok til å ville gå videre. 

Du kan jo også tenke på at det er veldig få som går all in etter bare en date. Å bygge en relasjon tar tid, dere har treftes én gang og det gjør ikke at verken han eller du kan forvente noen forpliktelser. 

Jeg ville bare ha latt ham være, nå har jo du tatt kontakt og han gor deg ikke den responsen du vil ha. Send han ei melding om noen dager om de øredobbene, og spør når det passer at du henter dem. Evt foreslå at han kan komme innom der du bor/jobber hvis det er på veien hans til noe. Det er helt fair å etterlyse mulighet til å hente gjenglemte ting. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har det ofte travelt selv, men det er aldri så ille at jeg ikke kan sende en melding. Synes det er dårlig gjort av ham å la deg gå i uvisshet, du har forsøkt å holde kontakt, men han virker som han prøver å fase deg ut.

Ikke ta noe kontakt nå. Du har gjort ditt.

Du gjør selvsagt det du mener er rett, men jeg ville ikke ha ligget med noen på første møte. Typisk at han nå skylder på at det er så hektisk på jobb at han ikke kan sende en melding eller møte deg, veldig lett gjennomskuelig.

Anonymkode: 84977...536

Skrevet

Du skriver anleggs bransjen. Hvilke anlegg? Er det feks tunnel,  så får han ikke ringt.  Ellers så kam det være maskiner man må følge med på osv. Dessuten så er det vanlig kotyme å ikke ringe i arb tiden . Det er en uting.  Så sant man ikke må. 

Anleggs arbeid kan være tungt , og da slapper man av og muligens sover endel .

Har vokst opp med far og bror i bransjen, så hvis du reagerer slik nå, så bør du muligens revurdere om en anleggsfyr er greia for deg. Mamma elsket å være mye alene, så det passet henne godt å være gress enke.

Anonymkode: e2b1d...9d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du skriver anleggs bransjen. Hvilke anlegg? Er det feks tunnel,  så får han ikke ringt.  Ellers så kam det være maskiner man må følge med på osv. Dessuten så er det vanlig kotyme å ikke ringe i arb tiden . Det er en uting.  Så sant man ikke må. 

Anleggs arbeid kan være tungt , og da slapper man av og muligens sover endel .

Har vokst opp med far og bror i bransjen, så hvis du reagerer slik nå, så bør du muligens revurdere om en anleggsfyr er greia for deg. Mamma elsket å være mye alene, så det passet henne godt å være gress enke.

Anonymkode: e2b1d...9d9

Han har vel i så fall ikke vært stuck i tunnelen siden torsdag? Det tar to minutter å sende en melding, så selv om han både jobber, sover og spiser så regner jeg med han har to minutter - om ikke for å sitte på do. 

Synes det er et dårlig tegn at han ikke har gitt noe lyd fra deg på så mange dager. 

Anonymkode: 1eb81...a77

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Han har vel i så fall ikke vært stuck i tunnelen siden torsdag? Det tar to minutter å sende en melding, så selv om han både jobber, sover og spiser så regner jeg med han har to minutter - om ikke for å sitte på do. 

Synes det er et dårlig tegn at han ikke har gitt noe lyd fra deg på så mange dager. 

Anonymkode: 1eb81...a77

Enig. Han tenker ikke på deg eller bevist fader

Anonymkode: ce990...2ba

Skrevet
Rietta skrev (På 9.8.2022 den 20.53):

Jeg trenger noen råd..

Jeg er dame 29, har to barn 50% og har ADHD

Forrige uke traff jeg en fyr, som jeg har visst hvem har vært i en årrekke. Han (27) er snill, jovial, ålreit, morsom og kjekk.

vi dro på en uhøytidelig date, og jeg endte opp med å sove hos han.

Praten gikk veldig lett, vi lo og kosa oss masse! Han dro på jobb på morran, jeg hadde fortsatt ferie så han la igjen nøkkel. 
Han jobber mye på et ganske svært prosjekt o nærheten av det vi begge bor, det er lange dager nå en stund fremover, han jobber i anleggsbransjen.. I tilegg har han noen hobbyer som er i sesong nå, som er noe tidkrevende.

nå er det ei uke siden jeg var der, vi hadde egentlig en avtale forrige fredag (før vi endte opp med å treffes forrige tirsdag isteden) 

Han har vært ganske stille siden jeg var der, jeg har sendt noen meldinger bare, ikke noe pushy eller noe sånt, også måtte han jobbe på fredag så da fant jeg bare på noe annet,

men nå har jeg ikke hørt noe siden Torsdag.. jeg glemte igjen et par øreringer der (han er ikke typen til å bry seg om dette) og jeg VET at han er travel nå.

problemet mitt er at jeg har jo et hinsides tankekjør, antagelig pga ADHD. Og jeg er så sykt redd for at jeg har sagt noe dumt, eller mot formodning mast på han eller noe i den duren.. jeg blir SÅ sliten i huet av dette.. jeg regner egentlig med at han ville sagt det, dersom han ikke er intressert alikevel.

Men hvordan takler man sånne ting som dette? Jeg er egentlig ikke noe usikker dame heller, men HVA er å være masete? HVA er å være pushy? Hvor lite skal til liksom ? 

Ikke ha sex med noen før du er gift-da slipper du dette stresset.

Anonymkode: 034eb...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...