Hege q Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Jeg skjønner ikke om det er fordi jeg er venneløs eller hva men, jeg blir så fort tilknyttet av folk on når de forlater meg er det verdenes undergang, men det virker som de fleste klarer seg bra når det kommer til dette, er jeg rar for å bli sånn? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Jeg er sånn jeg også. Vet ikke hvorfor, men vil alltid knytte meg nært til den jeg blir kjent med. Da trekker de seg oft unna og jeg blir veldig såret. Opplevd det mange ganger så har gitt litt opp det med venner egentlig. Tror det er at jeg har en tilknytningsskade fra da jeg var barn for moren min hadde store psykiske problemer. Anonymkode: 21601...4f3 1 1
-Missi- Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Er nok noe med relasjons problematikk og tilknytning ja. Selv er jeg helt motsatt. Knytter meg sjeldent til folk og føler at " alle" veldig fort knytter seg til meg. Men kommer nok fra samme grunnmur uansett hvilken vinkel man ser problemet. Så har selvsagt personlighet også noe å si og om man er slik at man lades eller utlades av relasjoner. Så nå ble det et svar fra den andre siden, men jeg tror kjernen til problemet er likt❤😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå