AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Hei! Eg er 20 år og vart ferdig med VGS for eit par år sidan. Gjennom heile ungdomsskulen arbeidet eg hardt med skulearbeid og lekser. Dermed fekk eg gode karakterer. Ikkje på grunn av intelligens, men hardt arbeid. Det var mykje pugging heime til prøver osv.... eg var ein slik type som alltid har måtte sette ekstra innsats i ting, spesielt matten. Den slet eg alltid med. Når ej skulle ta vidaregåande, så valgte eg en yrkesfagleg linje. Altså meir praktisk arbeid. Det virker som alle seier at yrkesfag og praktisk arbeid var lettere, men slik vart det slett ikkje for meg. Der sleit eg med praktisk arbeid fra dag 1! Eg prøvde å forberede/øve heime men det hjalp ikkje. Alle eg gjekk i klasse med var SÅ MYKJE flinkare enn meg. Aldri har eg følt meg så dum i så lang tid som eg gjorde da eg gjekk dei 2-3 åra på yrkesfag. Det synest eg var veldig urettferdig mtp alt arbeidet eg legg ned for å prøve å bli flink. Brukte ofte ca 4t+ dagleg i skulearbeid, berre for å prøve å bli god. Mn det gikk aldri! Sitter nå igjen med en sur og bitter følelse om at ej "fekk ikkje lov å ta utdanning!". Egentlig sant også, fordi eg PRØVDE og PRØVDE, men eg dugde ikkje. Til dokke som sei eg burdr valgt studiespesialisering, så var ej meir flink i teori heller. Det var berre det at teori kunne du lese deg opp til. Det kan du ikkje med praktiske fag og sunn fornuft Anonymkode: 7cc47...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå