AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Har hatt sex med ny partner for første gang. Han kommenterte flere ganger på hvor trang jeg var. Jeg var veldig tent og våt, så skyldes ikke mangel på det. Er slik jeg er (fått høre av andre også, og gynekolog må bruke små verktøy). Han spurte om det var første gang jeg hadde sex, for han aldri opplevd lignende. Jeg ble litt "brydd", fordi jeg er 40 år, og om ikke mange, så har jeg iallfall en track record på åtte sexpartnere. Måtte avkrefte to ganger at jeg ikke er jomfru. Spurte om det var ubehagelig for han at det var trangt, men han sa nei. Vet ikke om han hadde turt å være ærlig. Derfor lurer jeg på om det er noen menn som gi meg et ærlig svar på om det kan bli for trangt? Anonymkode: 0f694...061 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Høres slitsomt ut å være intim med en du ikke stoler på er ærlig med deg da? Hvorfor gidde det? Høres merkelig ut at du ikke merket pa han om det var positivt eller ikke, jeg merker det veldig godt om man har god intim kontakt. Da har man øyekontakt, man kommuniserer, smiler til hverandre, snakker med hverandre osv. Sex skal være sånn.. med emosjonell connection Anonymkode: cce28...36d 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Høres slitsomt ut å være intim med en du ikke stoler på er ærlig med deg da? Hvorfor gidde det? Høres merkelig ut at du ikke merket pa han om det var positivt eller ikke, jeg merker det veldig godt om man har god intim kontakt. Da har man øyekontakt, man kommuniserer, smiler til hverandre, snakker med hverandre osv. Sex skal være sånn.. med emosjonell connection Anonymkode: cce28...36d Noen ganger tar folk en hvit løgn for å ikke såret et annet menneske for noe de ikke kan gjøre noe med. Takk for innlegg. Anonymkode: 0f694...061
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Er ikke det alle menns drøm da? Trang som en jomfru. Han mente det sikkert som et kompliment. Anonymkode: a2d83...e1e 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke det alle menns drøm da? Trang som en jomfru. Han mente det sikkert som et kompliment. Anonymkode: a2d83...e1e Takk for svar. Vet ikke om der går en grense.. Anonymkode: 0f694...061
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Klein måte å gi deg kompliment på kanskje? Var han evt over gjennomsnittet stor? Anonymkode: af151...0bc
pressplay Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Så lenge man får den inn og kvinnen ikke vrir seg i ubehag så er det ingenting som heter for trang. Samtidig er det ikke nødvendigvis bedre enn en som føles litt videre. 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Jeg er kvinne, og trodde lenge at jeg var unormalt trang. Jeg spurte gynekologen min om dette, om jeg er unormalt trang, for det gjør så vondt både ved sex og ved gynekologkan undersøkelse. Gynekologen sa at jeg ikke var uvanlig trang, men at det så veldig sårt og rødt ut, så hun kunne skjønne at det var vondt. Dermed låser muskulaturen seg, man strammer til og blir trang av den grunn. Men det høres ikke ut som du har dette problemet, ts? Har du noen gang opplevd smerter ved sex? Anonymkode: c1c8e...329
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for svar. Vet ikke om der går en grense.. Anonymkode: 0f694...061 Aner ikke. Men heller for trang enn motsatt? Jeg skulle ønske jeg var det, men her er det skade etter fødsel så 😬 Anonymkode: a2d83...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Kan absolutt bli for trang. En jeg prøvde å ligge med røk strengen da han skulle få den inn. Det var et blodbad! Har aldri klart å ha ordentlig sex. Anonymkode: 26f00...bb2 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan absolutt bli for trang. En jeg prøvde å ligge med røk strengen da han skulle få den inn. Det var et blodbad! Har aldri klart å ha ordentlig sex. Anonymkode: 26f00...bb2 Det må være litt trist. Du er ikke diagnostisert med noe, eller prøvd å utvide med et dilatorsett? Anonymkode: 3a0c5...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Klein måte å gi deg kompliment på kanskje? Var han evt over gjennomsnittet stor? Anonymkode: af151...0bc Vil si han var litt over snittet, men ikke noe jeg reagerte på. Han gir meg mange komplimenter, så kan være, men litt rart å gjenta det flere ganger Anonymkode: 0f694...061
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne, og trodde lenge at jeg var unormalt trang. Jeg spurte gynekologen min om dette, om jeg er unormalt trang, for det gjør så vondt både ved sex og ved gynekologkan undersøkelse. Gynekologen sa at jeg ikke var uvanlig trang, men at det så veldig sårt og rødt ut, så hun kunne skjønne at det var vondt. Dermed låser muskulaturen seg, man strammer til og blir trang av den grunn. Men det høres ikke ut som du har dette problemet, ts? Har du noen gang opplevd smerter ved sex? Anonymkode: c1c8e...329 Takk for svar. Jeg er ikke rød og sår. Har heller ikke smerter ved sex, utenom om det varer for lenge eller om han er lang og bunner hardt lenge.. Anonymkode: 0f694...061
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 Min penis er 15 cm i omkrets. Har aldri opplevd at noen har vært for trange. Anonymkode: 86aeb...d95 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hatt sex med ny partner for første gang. Han kommenterte flere ganger på hvor trang jeg var. Jeg var veldig tent og våt, så skyldes ikke mangel på det. Er slik jeg er (fått høre av andre også, og gynekolog må bruke små verktøy). Han spurte om det var første gang jeg hadde sex, for han aldri opplevd lignende. Jeg ble litt "brydd", fordi jeg er 40 år, og om ikke mange, så har jeg iallfall en track record på åtte sexpartnere. Måtte avkrefte to ganger at jeg ikke er jomfru. Spurte om det var ubehagelig for han at det var trangt, men han sa nei. Vet ikke om han hadde turt å være ærlig. Derfor lurer jeg på om det er noen menn som gi meg et ærlig svar på om det kan bli for trangt? Anonymkode: 0f694...061 Du er definitivt ikke alene. Har hatt sex med damer som etter flere orgasmer med slikking, fingring og leketøy som er kliss våt, er så trang at jeg må gå inn og ut sakte fordi den strammer sånn rundt penis. Det er genetisk. Er rart hvordan to damer som er like våte kan kjennes så forskjellig angående friksjon men også dybde. Noen kan føles nesten bunnløse og null friksjon, mens andre er så trange og våte at man må tenke på andre ting hele tiden for å ikke få utløsning. I de aller fleste situasjoner er ei som gir så mye friksjon utelukkende positivt, men det negative aspektet er at det er vanskelig å holde ut lenge nok. Trikset er å sørge for en orgasme på egen hånd før man har sex med ei som er så trang som du beskriver. Da holder man lengre selv om det er mye friksjon og vått😅 Anonymkode: 0f8d0...262 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hatt sex med ny partner for første gang. Han kommenterte flere ganger på hvor trang jeg var. Jeg var veldig tent og våt, så skyldes ikke mangel på det. Er slik jeg er (fått høre av andre også, og gynekolog må bruke små verktøy). Han spurte om det var første gang jeg hadde sex, for han aldri opplevd lignende. Jeg ble litt "brydd", fordi jeg er 40 år, og om ikke mange, så har jeg iallfall en track record på åtte sexpartnere. Måtte avkrefte to ganger at jeg ikke er jomfru. Spurte om det var ubehagelig for han at det var trangt, men han sa nei. Vet ikke om han hadde turt å være ærlig. Derfor lurer jeg på om det er noen menn som gi meg et ærlig svar på om det kan bli for trangt? Anonymkode: 0f694...061 For en klein samtale som gjør at du må svare to ganger på at du ikke er jomfru 🙈 Vil si ja, det kan bli for trangt, men det skal mye til. 999 av 1000 damer har jo ikke noe problem med en penis med 15-16 i omkrets og at det føles bra for mannen også. Men hvis man er veldig stor omkrets så kan det nok oftere være et problem. Anonymkode: 06f0a...38c 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du er definitivt ikke alene. Har hatt sex med damer som etter flere orgasmer med slikking, fingring og leketøy som er kliss våt, er så trang at jeg må gå inn og ut sakte fordi den strammer sånn rundt penis. Det er genetisk. Er rart hvordan to damer som er like våte kan kjennes så forskjellig angående friksjon men også dybde. Noen kan føles nesten bunnløse og null friksjon, mens andre er så trange og våte at man må tenke på andre ting hele tiden for å ikke få utløsning. I de aller fleste situasjoner er ei som gir så mye friksjon utelukkende positivt, men det negative aspektet er at det er vanskelig å holde ut lenge nok. Trikset er å sørge for en orgasme på egen hånd før man har sex med ei som er så trang som du beskriver. Da holder man lengre selv om det er mye friksjon og vått😅 Anonymkode: 0f8d0...262 Takk. Stemmer det du skriver. Han kom raskt. Men det var oppå hesten igjen og så kom han en gang til etter litt pause. Anonymkode: 0f694...061
Mr.SukkerFri Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 Kvinner blir trangere jo nærmere skilsmissen man er 😘
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 Jeg har får høre maaange ganger; så deilig og trang du er. Og så blir det til at de aldri klarer å holde igjen😟🤬. Veldig morsomt, nei!! Er K56 og får høre det nå også, he he Anonymkode: 5a2f5...9eb 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå