AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Lurer veldig på det faktisk. Har isolert meg noen år å merker jeg sliter med å forstå det sosiale å det pleide jeg ikke før. Merker deprisjon å litt sånn. Dårlig selvtilitt. Hvor ille er det å isolere seg? Anonymkode: df7fa...014
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Vanskelig å si akkurat, men mest sannsynlig vil problemer forsterkes og nye helseproblemer vil antakelig dukke opp. Tror det er bortimot det verste man kan gjøre og dagen man innser at man har kastet bort livet fordi man ikke gjorde noe for å endre situasjonen vil antakelig bli den verste dagen i livet. Anonymkode: f1ba9...a00
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Du går jo glipp av lykkehormonene som oppstår ved menneskelig kontakt. Og så kommer du ut av øvelse på sosial interaksjon. Det er bare én ting å gjøre. Kom deg ut igjen. Begynn i det små. Ta det i ditt tempo. Anonymkode: 4a044...b0e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Var det du som kastet stol inn i tv’n? Anonymkode: df066...d98
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Ts er du han incelen som hoppa falskjerm på tv2? Anonymkode: 6a79a...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå