AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 En plate ble stående på en liten stund etter at vi hadde fjernet stekepannen, snakk om 15 min. Etter dette virket ikke komfyren! Er av merket Gorenje (uten display, bare "vanlige knapper"). Noen som vet hva som kan være årsaken til dette? Er det noe med komfyrvakten? Har forsøkt å holde knappen på komfyrvakt inn i 5 sek, til det røde lyset slår seg på. Men skjedde ingenting etter det. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 8f3c9...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Kan være komfyrvakt eller varmesikringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 Når det skjedde meg var det komfyrvakten som hadde koblet ut strømmen. For min del funket det å slå av og på sikringen (de gangene komfyrvakten ikke pep) Anonymkode: 13594...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når det skjedde meg var det komfyrvakten som hadde koblet ut strømmen. For min del funket det å slå av og på sikringen (de gangene komfyrvakten ikke pep) Anonymkode: 13594...230 Samme her, av og på med sikringa Anonymkode: 8aaa8...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Del Skrevet 9. august 2022 TS her! Takk for at dere svarer meg 😄 Jeg kan prøve å slå av/på sikringa, men jeg ødelegger vell ikke noe da?? Jeg er så grønn på alt sånn her 😅 Anonymkode: 8f3c9...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Del Skrevet 9. august 2022 hvis dette ikke løser seg, kan det være selve knappene eller knappen...(var det hos meg/ Gram-det gikk på garantien, men koster uansett ikke mye) da må du ha en Reperatør som fikser Gorenje. Anonymkode: 3cb92...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her! Takk for at dere svarer meg 😄 Jeg kan prøve å slå av/på sikringa, men jeg ødelegger vell ikke noe da?? Jeg er så grønn på alt sånn her 😅 Anonymkode: 8f3c9...4fc Neida, du ødelegger ingenting Anonymkode: 13594...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hva er sikring og hvordan skrur man det av? Anonymkode: 314b6...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå