AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Må innrømme at jeg synes det er attraktivt med menn i prestisjefylte yrker. Han er i kategorien fedme, vil tippe bmi rundt 35-36. Han er ganske aktiv da, går mye i skogen og spiller innebandy hver uke. Så sånn sett teller det positivt. Men ja, tenker vel også at når terskelen for å nå fedme er brutt så er terskelen også lav for å gå ytterligere opp i vekt? Anonymkode: b09bd...fa8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Han var jo veldig stor da, så det hadde jeg revurdert. Anonymkode: b570d...cb4
PetterKanin Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Om du vil date ham og han vil date deg - hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Må innrømme at jeg synes det er attraktivt med menn i prestisjefylte yrker. Han er i kategorien fedme, vil tippe bmi rundt 35-36. Han er ganske aktiv da, går mye i skogen og spiller innebandy hver uke. Så sånn sett teller det positivt. Men ja, tenker vel også at når terskelen for å nå fedme er brutt så er terskelen også lav for å gå ytterligere opp i vekt? Anonymkode: b09bd...fa8 Bor du i Buskerud? Anonymkode: a3d9a...201
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Som lege med fedme så syns jeg det er trist at folk har så mange fordommer. Tenk hvis din lege skulle tenkt det samme om deg? Årsaker til fedme er komplisert, akkurat som et menneske er, så ikke avslå noen bare pga deres vekt. Anonymkode: 2626a...7f0 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Må innrømme at jeg synes det er attraktivt med menn i prestisjefylte yrker. Han er i kategorien fedme, vil tippe bmi rundt 35-36. Han er ganske aktiv da, går mye i skogen og spiller innebandy hver uke. Så sånn sett teller det positivt. Men ja, tenker vel også at når terskelen for å nå fedme er brutt så er terskelen også lav for å gå ytterligere opp i vekt? Anonymkode: b09bd...fa8 Ikke egentlig, er en ting hvis han har fortsatt kontinuerlig og gått opp i vekt i mange år. Er slik du får de der 600 pound life folkene, men de type folkene er jo også innen for en egen kategori hvor fedme er like mye et bi product som når narkomane blir tynne som tannpirkere. Eneste forskjellen er størrelsen, hvilke psykiske problemer de har og hva de er avhengig av. Jeg er i katoegorien hvor jeg liker overvektige menn framfor de man ser på muskel konkurranse. Selvfølgelig personlig preferanse, bare liker det bedre og føles bedre å kose med også. Når det er sagt hadde jeg møt en mann på 200 kilo så hadde det jo vært noe annet, er forskjell på en mann som knapt kan bevege seg pga vekten og en med noe større dad bod. Du sier at han går mye i skogen og spiller innebandy, det er jo et tegn på at han er mye aktiv, han bare også om jeg skulle gjette glad i god mat og snacks for å holde energien oppe gjennom alt fra 8-16 timers skift avhengig av hvordan han jobber. Når det er sagt jeg har også en teori fra jeg var tennåring som slett med vekten selv tils jeg ble slank. Hvor jeg har sett teorien blitt snakket om de siste 4 årene på et par podcaster, for det meste blit sett på som vrøvel, og dette sier jeg ikke for å ta bort ansvaret det er absolutt deler av vekten til folk som har for mye som de lett kunne fått bort ved noe få livsendringer. Men jeg tror det er forskjell på personer hvor det er noen som må begå ekstremt med arbeid for å ikke få men opprettholde en normal kropp, i forhold til andre. Jeg kjenner også mennesker som hele livet blir fortalt "nå må du spise mer du er så alt for tynn." Hvor du kunne fått dem til å spise hos burger king hver dag i en måned og ikke gått noe særlig opp i vekt. Ikke sett det eksperimente blitt gjort, men jeg har venner både mannlige og venniner som hele livet har kunnet spise hva de vil når de vil, jeg er mer aktive enn dem men forsatt er de superslanke. Jeg sluttet faktisk med anti-dep medisin for jeg ble mer deperimert fordi jeg uten å endre dietten gikk opp 23 kilo på to måneder, og tok 2 måneder før all medisin var ute av systemet og over 4 til med ekstra trening for å komme tilbake til normalvekten. Når det er sagt ikke meningen du skal tenne på det bare fordi, det har blitt det politiske korrekte tingen å si at alle sammen er sunn og fine uansett vekt, og hvis du ikke synes det så er det noe feil med deg. Hvis det er at du ikke synes han er attraktiv så skal du selvfølgelig ikke fortsette å gå ut med han. Men jeg regner vel med du har tilgang til bilder av han iløpet av årene så se om du ser at han går bare opp i vekt hvert eneste år om det scooter vekt for å komme seg rundt du er redd for. Hvis han har holdt seg slik og du liker han slik han er nå og dere har det bra sammen. Så ser jeg ingen grunn til at du skal slå opp med han. Spørs også hvor gammel dere begge er, kan se for meg om dere er midt mot slutten av 20 årene vil han begynne å merke når han er 30 at ting blir tyngre å gjøre uansett om man er overvektig eller ikke. Men at å miste en 10-20 kilo vil kan gjøre at ting blir betraktelig lettere hvis han har tenkt å fortsette å være aktiv. Anonymkode: fa502...5a4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Ville du datet en tannlege med tannråte? Eller siviløkonom med høy kredittkortgjeld? Personlig, ja, om de jobbet med å fikse det Anonymkode: c9814...2f8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 Men liker du han, eller vil du bare date han fordi han er lege? Anonymkode: 16d85...00d 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men liker du han, eller vil du bare date han fordi han er lege? Anonymkode: 16d85...00d Jeg liker han, vi har god kjemi. Men helt helt ærlig så er det at han er lege en slags bonus ettersom kroppen ikke er helt "innafor". Ikke misforstå, jeg forventer ingen perfekt fitnessmann, lubbenhet kan være fint synes jeg. Men det er langt mellom det og fedme.. Så yrket gjør at jeg kanskje er mindre avvisende enn jeg egentlig hadde vært. Anonymkode: b09bd...fa8
Solnexy Skrevet 10. august 2022 #10 Skrevet 10. august 2022 Første jeg tenker er at han fortjener ikke å date deg om du veier vekt opp mot yrke, seriøst...... Er han snill? Har han omsorg for andre? får han deg til å le? 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. august 2022 #11 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg liker han, vi har god kjemi. Men helt helt ærlig så er det at han er lege en slags bonus ettersom kroppen ikke er helt "innafor". Ikke misforstå, jeg forventer ingen perfekt fitnessmann, lubbenhet kan være fint synes jeg. Men det er langt mellom det og fedme.. Så yrket gjør at jeg kanskje er mindre avvisende enn jeg egentlig hadde vært. Anonymkode: b09bd...fa8 Så hvis han hadde vært en tjukk anleggsmaskinfører ville det vært no-go? 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #12 Skrevet 10. august 2022 11 hours ago, CrazyCatLady2500 said: Så hvis han hadde vært en tjukk anleggsmaskinfører ville det vært no-go? Bra spørsmål Anonymkode: c9814...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå