AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Har du noen gang blitt tent på av at kjæresten din gråter, og som response har du gått ned på han? Er det noe galt med meg? Du kan vel svare som mann om du har gjort det samme med kjæresten din, bare ikke sikker på hvor populært det hadde vært å gå motsatt vei. Jeg liker de gangene han har gitt meg trøste sex men jeg føler ikke jeg er helt som andre kvinner. Jeg skrev først hva som skjedde og ledet opp til det, men ble usikker på om jeg burde si det, så jeg har heller lagret det og så kan jeg gi det som respons skulle noen trenge å vite mer. Anonymkode: 029f6...201
visp Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Sex og sorg er ikke noen ukjent kombinasjon. 2 1
Adrenalina1 Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Nei, jeg tenner ikke på noen som er lei seg og har det vondt. Sykt er det.
AprilLudgate Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Kunne ikke falt meg inn å gjøre det nei. Høres dysfunksjonelt ut med mindre ting utviklet seg sånn underveis fra begges side.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Hadde en eks som alltid ble kåt av at jeg gråt. Var slitsomt og ekkelt. Anonymkode: 3ca5d...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Ja, jeg kunne blitt kåt på partneren om han hadde grått, men hadde ikke sugd han i øyeblikket. Triste mennesker som gråter, tenker nok ikke så mye på å pule, så derfor ikke Anonymkode: abeb6...82f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Til TS. M her og Jeg lurer på om det er noe av det samme jeg har opplevd med en eks. Kan du ikke fortelle hva som skjedde så kan jeg sammenligne? Anonymkode: e95ce...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Til TS. M her og Jeg lurer på om det er noe av det samme jeg har opplevd med en eks. Kan du ikke fortelle hva som skjedde så kan jeg sammenligne? Anonymkode: e95ce...ba3 Blir overasket om det er samme situasjon men okej. Kjæresten min er ikke typen til å vise følelser som han ser på vil ble sett på som svakhet, vil ikke si mer enn at han ble fortalt av faren at han ikke skal gråte når han var 5 år og ble slått. Han er veldig omsorgsfull, kjærlig, omtenksom hele den biten. Men jeg hadde aldri sett han gråte før i helgen etter å ha fått møtt sitt første onkelbarn. Følte det var noe som var rart for han ba meg kjøre hjem, noe han så og si aldri gjør, men tenkte han kanskje bare var trøtt. Nærmet oss halvveis hjem og hører plutselig snuffsing mens han prøvde å late som at han så ut vinduet, kunne jeg se at tårene trillet. Jeg holdt han i hånden og spurte om alt gikk greit og om han trengte det kunne han slippe det ut. Det meste av besøket hadde gått utrolig flott, men siste 10 minuttene før vi måtte dra fikk nevøen hans utrolig vondt i magen, han gikk å vugget han rundt, og masserte for å prøve å få luften i magen igang tils moren som hadde tatt seg en lur kom og tok over. Jeg synes han gjorde en veldig bra jobb og klarte å stoppe skrikingen innimellom hver gang han hadde fått luften ut. Men han sa han var i rent arbeid fokus modu om å bare kunne konsentere seg på å prøve å gjøre situasjonen bedre. Når det var over, og vi stod ute i gangen og hørte skrikene fra stua følte han seg for første gang på lenge helt hjelpesløs. Det var som å høre skrikene hjemme når han var liten og søsteren hans var baby og faren bare gikk ut for han giddet ikke bråket mens moren hans, og det lille han kunne gjøre som bare 5 år prøvde å gjøre det hun kunne for å få søsteren til å roe seg ned. Hadde lyst å stoppe bilen og bare holde rundt han når han startet å gråte mer. Når vi kom hjem var det ikke like intenst og han klarte å holde seg litt mer slik at ingen naboer skulle se. Fikk han ned på sofaen og bare holdt han inntil meg, han hadde fått roet seg ned, men iblant startet tårene å nytt. Det var som om alle tårer han hadde holdt tilbake gjennom hele forholdet bare ville ut på en og samme gang. Så plutselig merker jeg bare noe med meg selv som jeg ikke skjønner enda hvor det kom ifra. Jeg har aldri følt meg så emosjonelt nær han i det øyeblikket som jeg hadde da. En blanding av å ville gjøre alt bra, og direkte føle meg tent kom på en og samme gang, når jeg kjente at nå var han på tur til å skulle roe seg ned for siste gang, sa jeg hvor glad jeg var i han mens jeg begynte å kysse han på ansikte og halsen. Mens jeg førte ned hånden for å gjøre han klar før jeg gikk ned på han. Han holdt ut så mye lenger en vanlig at jeg fikk vondt i kjæven så jeg måtte avslutt han ved å ri. Når vi var ferdig, var hele kroppen hans helt slapp med hode støttet på skulderen min før jeg løftet det for å gi han et kyss. Hadde et helt glassaktig blikk, sa han hadde aldri følt seg så sårbar i hele sitt liv foran noen andre, følte aldri at det var lov han viste ikke at han kunne gjøre det en gang. Dette er en mann som jobber hardt og trener regelmessig, vi endte opp med å sove på heldigvis den store sofen vår som jeg hentet teppe å puter til. Hadde det vært nødt situasjon hadde han kommet seg opp, men han var utrolig tappet og ønsket bare å ligge å holde rundt meg og kose tils han sovnet. Hadde mer energi når vi voknet og mer tilbake til seg selv, men som en fyr som allerede ikke var blyg med å komme å holde rundt meg om jeg står på badet eller kjøkkent. Han tar på meg hele tiden nå, jeg kan ikke gå forbi uten at han stopper og drar meg til seg, eller i det minste tar meg i hånden som er fremst og fører den forbi kroppen min mens jeg fortsetter og går. Han er avslappet på en annen måte enn før når vi ligger og koser. Jeg vil ikke bemerke noe på forandringen for jeg vil ikke at det skal stoppe. Jeg føler meg så utrolig nær han på at vis jeg ikke klarer å sette ord på selv om vi har vært sammen i over 2 år nå. Anonymkode: 029f6...201 1 1
Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 Vil påstå at du ikke tente pga at han gråt. Men pga at han gråt og viste seg sårbar, følte du (og sikker han også) at dere kom nærmere hverandre som kjærester. Og det var dette du tente på. Det er to forskjellige ting. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #10 Skrevet 10. august 2022 Her kan det vel være mange andre ting en selve gråten du tenner på som nærhet, åpenhet eller at du så han som en god far når du så han sammen med nevøen sin. Det å tenne på gråt er ellers behandlet humoristisk i komedien The little Death https://www.imdb.com/title/tt2785032/ Tenningen kalles dacryphilia eller dacrylagnia, for noen er det knyttet til BDSM, men for andre synes det bare å være knyttet til sterke følelser. Anonymkode: 27054...91b 1
Gjest Paramount Skrevet 14. august 2022 #11 Skrevet 14. august 2022 Jeg har aldri opplevd dette, men jeg kan tenke meg til at sterke følelser kan trigge lyst på sex. Ikke dyp sorg, men andre sammenhenger, det er altså helt avhengig av årsak og situasjon. Det er jo slike ting som ligger bak røff sex og SM. Selv om dette er noe helt annet, handler røff sex også om å framtvinge sterke følelser, helst knyttet til fysisk behandling og smerte. Å påføre virkelig fysisk smerte, under avtalte og kontrollerte omstendigheter, for deretter å trøste med deilig sex og omsorg, kan jeg godt tenke meg er en opphissende lek med naturlige følelser som trigger seksuell lyst. Ikke for alle, men helt unormalt tror jeg ikke det er.
Isambard Skrevet 14. august 2022 #12 Skrevet 14. august 2022 Så lenge reaksjonen din var å være god mot ham så ser jeg ikke noe problem. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #13 Skrevet 14. august 2022 Jeg hadde følt det som et ENORMT SVIK, hvis jeg var så sårbar for første gang og kjæresten min postet et så utleverende innlegg på et forum 😓 Anonymkode: 4b628...aff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå