AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 Reiste på ferie i sommer og bagasjen kom ikke frem til destinasjonen før på dag 4. da vi sto der uten bagasje måtte vi naturligvis handle klær, sandaler og toalettsaker for en hel familie-det ble ganske mange tusen kroner. Vi fikk beskjed om at kravet skulle sendes Norwegian og ikke forsikringsselskapet. Har gjort det for en måned siden, og ingen penger enda. noen som har erfaring med dette og vet hvor lang tid det tar? Begynner å bli smalhans her nå 😕 Anonymkode: ad46c...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Uff, dette lover ikke godt. Norwegian er ikke kjent for å være kjappe med slike ting. Jeg personlig ventet 4 mnd på å få dekket tapt bagasje. Hver gang jeg kontaktet dem så sa de -innen 7 dager- det tk 120 dager, men ikke før jeg truet med å klage dem inn til den der nemda (husker ikke navnet) Anonymkode: 677f0...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 Har du reiseforsikring så skal du jo få erstatning gjennom de, oppgjør med Norwegian tar forsinringselskapet seg av og noe du ikke skal tenke på så lenge du har fått med bekreftelse ifra flyselskapet om at bagasjen er forsinket. Man får gjennom reiseforsikring normalt (inntil) 5000kr pr person å handle klær for om bagasjen er mer en 4 timer forsinket. Anonymkode: 96f3d...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Del Skrevet 9. august 2022 Hmmmm takk for svar dere! Aiai 4 mnd ja.. så ufattelig irriterende med sånn sendrektighet og trenering når man venter på penger! vi visste ikke at vi egt burde kontakta forsikringsselskapet, for Norwegian sa hele tiden at vi bare skulle henvende oss direkte til dem. De oppretta sak på det, ga oss trackingnr, og sendte lenke der vi kunne legge inn kravet. Verre enn å skrive reiseregning på jobben 😩.. så har vi ikke hørt noe. prøvde å ringe i kveld og fikk snakke m en engelsktalende mann som sa at de ikke har noen deadline whatsoever på sånne saker.. så han kunne ikke gi oss noe svar på når vi kunne vente noe penger. Tror jeg ringer reiseforsikringsselskapet vårt i mårra og forklarer saken! Anonymkode: ad46c...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå