Gå til innhold

Norwegian, forsinka bagasje, shoppet klær; når kommer pengene??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Reiste på ferie i sommer og bagasjen kom ikke frem til destinasjonen før på dag 4. da vi sto der uten bagasje måtte vi naturligvis handle klær, sandaler og toalettsaker for en hel familie-det ble ganske mange tusen kroner. Vi fikk beskjed om at kravet skulle sendes Norwegian og ikke forsikringsselskapet. Har gjort det for en måned siden, og ingen penger enda. 

noen som har erfaring med dette og vet hvor lang tid det tar? Begynner å bli smalhans her nå 😕

Anonymkode: ad46c...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Uff, dette lover ikke godt. Norwegian er ikke kjent for å være kjappe med slike ting. Jeg personlig ventet 4 mnd på å få dekket tapt bagasje. Hver gang jeg kontaktet dem så sa de -innen 7 dager- det tk 120 dager, men ikke før jeg truet med å klage dem inn til den der nemda (husker ikke navnet)

Anonymkode: 677f0...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du reiseforsikring så skal du jo få erstatning gjennom de, oppgjør med Norwegian tar forsinringselskapet seg av og noe du ikke skal tenke på så lenge du har fått med bekreftelse ifra flyselskapet om at bagasjen er forsinket. Man får gjennom reiseforsikring normalt (inntil) 5000kr pr person å handle klær for om bagasjen er mer en 4 timer forsinket.

Anonymkode: 96f3d...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmmmm takk for svar dere! Aiai 4 mnd ja.. så ufattelig irriterende med sånn sendrektighet og trenering når man venter på penger!

vi visste ikke at vi egt burde kontakta forsikringsselskapet, for Norwegian sa hele tiden at vi bare skulle henvende oss direkte til dem. De oppretta sak på det, ga oss trackingnr, og sendte lenke der vi kunne legge inn kravet. Verre enn å skrive reiseregning på jobben 😩.. så har vi ikke hørt noe. 
prøvde å ringe i kveld og fikk snakke m en engelsktalende mann som sa at de ikke har noen deadline whatsoever på sånne saker.. så han kunne ikke gi oss noe svar på når vi kunne vente noe penger. Tror jeg ringer reiseforsikringsselskapet vårt i mårra og forklarer saken! 

Anonymkode: ad46c...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...