AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 Klemte stortåa og neglerota her tidligere i sommer, og nå noen uker seinere er neglen omtrent 70 % løs. Hva gjør man? Det er veldig ubehagelig, og nevnte jeg legeskrekk? Gjør jeg stor skade dersom jeg klipper løs det som ikke sitter fast? Anonymkode: d6cd4...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Neglen pleier å vokse ut av seg selv, men det kan fort ta 1 år. Jeg skadet neglen så den var helt blå og bulkete, men etter 1 år var hele neglen vokst ut igjen og er helt fin nå. Det beste du kan gjøre er å klippe neglen som vanlig og bare la den vokse ut av seg selv. Anonymkode: d30ff...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 Signerer over. Jeg klippet som vanlig men hadde også til tider plaster rundt så jeg ikke skulle hekte den fast i noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå