Gå til innhold

Menn som driter

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Stakkars mann, han må ds få lov til å gjøre sitt på toalettet. Kjøp exit, da vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jenter er på do så kommer det bare rosa fløyel ut. Slik tenker iallefall menn. Når du ser ei fin dame så går det bare ikke ann og forestille seg henne sittende og trøkke så hu svetter..

Skrevet

det er vel ikke akuratt deilig, men din bæsj lukter vel ikke akuratt vaniljestang heller?

Skrevet

Jeg forstår faktisk trådstarter godt. Det er flere menn enn kvinner som oppfører seg ekkelt og grisete på toalettet. De griser til mer, rydder/vasker ikke etter seg og de blåser ofte i godlukter på badet (slik man får kjøpt i butikkene).

Slike ting er for meg avgjørende før jeg inngår samboerskap med en mann: jeg ser speislet på snorking, renslighet, sportsinteresse og andre uvaner. Alt dette er uakseptabelt. Kanskje derfor jeg trives som single.

Jeg synes alt for mange menn er ekle: de er ikke gode på hygiene, er håpløse i valg av klær, bytter ikke boxer hver dag, går ofte i de samme klærne, kjøper sjeldent nytt og varierer lite med det meste.

Grøss og gru...alle norske menn burde gått til obligatoriske kurs hos "Homsepatruljen" mener hvertfall jeg!

Menns uvaner: :kvalm:

Skrevet (endret)

ÆRLIG TALT.... :frustrert:

Kyss romper og høns..........Kødder du????

Greit, du har muligens møtt slike menn, men de fleste menn er da for f... renslige.

Når det gjelder snorking, er du sikker på at ikke du er like ille, eller har du tatt deg selv opp på bånd?

Ikke alle menn er slik du beskriver.

Makan til DRITT prat om menn generelt :overrasket:

Du får vel det du fortjener da! Du er vel ikke det spott bedre enn de mennene du beskriver.

Man søker likesinnede vet du.

Ingen menn fortjener sånne som deg....drittjente, bokstavelig talt!

Dette innlegget skrev du sikkert for å provisere, men alikevel.

Endret av Miloine
Skrevet

Jeg synes menns uvaner er ekle! De bråker mer, tar mer plass og det lukter verre av dem. Mange av dem søler til toalettet noe grådig stygt.

Isj! :sur:

Skrevet
dere som bor med manne eller kjæresten, er det ikke ekkelt når han driter på do og det lukter æsj?  :overrasket:

Når vi giftet oss så står det i ekteskapskontrakten at begge slutter å drite.

Bikkja er uten rasshøl au. Skal vi ha rasshøl så finner vi de på KG!

Skrevet

jeg har en illusjon om at fin jenter ikke bæsjer, men de stygge de bæsjer, det er jeg helt sikker på

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Hmmm...ja...

Endret av Rattleshake
Skrevet
Huff, det stinker av denne tråden..!

og jeg driter rett og slett i denne diskusjonen :ler:

Skrevet
Er det BARE kongelige her?

Det er iallfall jævlig mye middelklassefolk her, iallfall. :eeeh:

Skrevet

Koalaer gjør det bare uten andres påsyn og pålukt. Det lukter parfyme av koalaavføring, rett og slett på grunn av at vi bare spiser ecualyptus som lukter forfriskende.

Koala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...