AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Bor alene i et lite hus i skogen. Ved et par tilfeller har jeg møtt på elg, bjørn, ulv, grevling. De skvetter jo like mye som meg, og løper ofte vekk. Men en frykt respons fra dem kan også være angrep. Ikke for å stole blindt på et varslesystem, men det hadde hjulpet litt. Finnes det noe sensor system jeg kan sette opp rundt tomta? Ikke noe som uler høyt og skremmer dyra ute, men kanskje noe «pling pling» inne 😂 Evt viltkamera som reagerer ved bevegelse? Sistnevnte er kanskje stress, for om det blåser så beveger jo hele skogen seg 😂 så kanskje laser sensor, på en høyde hvor store dyr utløser den? Har et tråkk over tomta, så jeg vet hvor de pleier å gå 😜 Anonymkode: 7c324...4c6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Bor alene i et lite hus i skogen. Ved et par tilfeller har jeg møtt på elg, bjørn, ulv, grevling. De skvetter jo like mye som meg, og løper ofte vekk. Men en frykt respons fra dem kan også være angrep. Ikke for å stole blindt på et varslesystem, men det hadde hjulpet litt. Finnes det noe sensor system jeg kan sette opp rundt tomta? Ikke noe som uler høyt og skremmer dyra ute, men kanskje noe «pling pling» inne 😂 Evt viltkamera som reagerer ved bevegelse? Sistnevnte er kanskje stress, for om det blåser så beveger jo hele skogen seg 😂 så kanskje laser sensor, på en høyde hvor store dyr utløser den? Har et tråkk over tomta, så jeg vet hvor de pleier å gå 😜 Anonymkode: 7c324...4c6 Viltkamera reagerer på dyr som beveger seg, ikke busker? Vi har ett og det filmer ikke grener som vaier i vinden. Anonymkode: 51c86...c53
Maskinfører Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Viltkamra kan fungere er det lite folk der kan jo også en halogenlampe med bevegelses sensor også fungere
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Kanskje du skulle hatt en sånn lyskaster som slår seg på ved bevegelse? Anonymkode: 48c3d...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå