Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Jeg mistenker selv allergi mot div matsorter. Jeg er kjempe allergisk mot andre ting, men har aldri testet for mat. Jeg klør og bli rød og irritert spes i ansiktet etter at jeg har spist div matvarer. Jeg ser solbrent ut til tider uten at jeg tar sol.. For det første, kan dette være tegn på allergi? Og kan det finnes ut ved hjelp av blodprøver? Jeg har time på balderklinikken, men det er over en mnd til.. Siden jeg skal til legen med barnet mitt, tenkte jeg de kunne sjekke der med blodprøve.. Men kan de finne ut noe ved hjelp av det?? Skal jeg spise det jeg tor jeg reagerer på før evt. test?? Det er fint om noen kan ta seg tid til å svare på disse spørsmålene..
Gjest Virvel Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Det står litt her. Urinprøver er ikke egnet, og blodprøver og hudtester er til liten nytte. Bare i 30 prosent av tilfellene gir blodprøver og hudtester samme resultat som eliminasjonsforsøk, konstaterer Bentsen.
Gjest GreenSky Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Allegitester gir ikke 100% sikkert resultat. Har selv allergier som ikke kom frem i testen. Men testen gir i alle fall en pekepinn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå