Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 hva gjør dere for at de fortest skal gå vekk...? ikke kllmme ihvertfall, det har jeg lært. men det er sånne underjordiske vonde. ser ut som jeg har et kommende horn i panna pleier å bruke clinique sin kvisedreper... men vet ikke helt om den fungerer... tok den på igår kveld, men kvisa er enda større idag. men hvor lang tid tar det før sånne går bort på dere ca? skal på julebord på fredag... den må bare bort bort bort takk for alle svar....
En som vet Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Mener jeg har lest et sted at sånne "kvisedrepere" ikke fungerer på underjordiske kviser, bare de som ligger på overflaten... Men er ikke 100% sikker på dette altså... Du kan jo prøve å dampe ansiktet for å åpne porene for så å legge en god ansiktsmaske?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 ja har tatt ansiktsmaske også.. vet det går bort snart. de pleier å bli bare å mindre og mindre egentlig... men glad jeg er jente å kan dekke det med sminke for å si det sånn:)
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Kosmetikk vil hjelpe svært lite, da det stort sett er hormonelle årsaker til kviseutbruddene.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 hvordan hormonelle da? sånn f eks?
Annevenn Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Mensen, p-piller eller annen hormonell prevensjon osv gir hormonelle svingninger som kan påvirke huden og kviser. Hormonelle svingninger kan også skyldes at man er i en viss alder, tenåring, øi beg. av tyveårene (da det faktisk skjer mer med kroppen enn de fleste vet), overgangsalder osv. Graviditet gir også svingninger (big time!) men det vet vel de fleste Håper dette hjalp! Fo øvrig er jeg fan av tannkrem om natten på kvisen, synes den bryter ut fortere da. En god concealer og pudder redder julebordet! (Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, og skal også på julebord på fredag....) Frisk luft og mye vann er det beste tipset for ren og fin hud, men jeg er ikke spes flink selv....
Gjest kvisekrem Skrevet 22. november 2005 #7 Skrevet 22. november 2005 dersom du stresser mye kan også det føre til kviseutbudd. en god kvisekrem jeg leste om her på forumet, som heter Garnier Pure, skal visst være veldig bra. jeg har den ikke selv, men skal kjøpe den hadde jeg tenkt
Gjest sinksale Skrevet 22. november 2005 #8 Skrevet 22. november 2005 SINKSALVE fungerer bra det også faktisk (ha på om natten da)
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #9 Skrevet 22. november 2005 Emergency anti-spot fra Biotherm funket på min "underjordiske" kvise som gjorde at det så ut som halve ansiktet mitt var hovnet opp. 2 dager så var den borte. Den tar knekken på alle andre kviser også. (Dessverre funket den ikke like godt på munnsåret mitt på leppen, AU)
Melon Skrevet 22. november 2005 #10 Skrevet 22. november 2005 Jojobaolje er det eneste som virker på mine "underjordiske" kviser (de er som regel forårsaket av hudpleieprodukter som ikke passer meg). Den virker veldig mykgjørende.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #11 Skrevet 14. desember 2005 Jojobaolje er det eneste som virker på mine "underjordiske" kviser (de er som regel forårsaket av hudpleieprodukter som ikke passer meg). Den virker veldig mykgjørende. ← Kjøper du ren jojobaolje? Hvor fås det??
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. desember 2005 #12 Skrevet 15. desember 2005 Kjøper du ren jojobaolje? Hvor fås det?? ← Apotek regner jeg med.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #13 Skrevet 15. desember 2005 For kvinner i 20-åra som ikke klusser med kroppen med hormonprevensjon ol er som regel årsaken til kviser stress og forurenset og skitten luft i byen. Jeg kan anbefale å ta badstue mot slike underjordiske kviser. Har hatt et slikt utbrudd av flere på en gang nå før eksamen (stressa mye da), og det hjalp med badstue i mindt et kvarter flere ganger i uka. Folk som ikke har slike kviser selv, skjønner jo ikke hvor vondt det faktisk kan være
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2005 #14 Skrevet 15. desember 2005 Jeg har tørr hud, og får så godt som aldri normale kviser. Men av og til får jeg slike underjordiske, og da på haken. Det har blitt mindre etter at jeg skiftet p-piller fra Trionordiol til Cerazette, men mer igjen nå etter at jeg har vært på sydenferie. Huden min liker ikke sol og varme. Det eneste som hjelper, er tålmodighet, og produkter med fruktsyrer kan forebygge det verste, men de må brukes jevnlig.
hecuba Skrevet 15. desember 2005 #15 Skrevet 15. desember 2005 hva gjør dere for at de fortest skal gå vekk...? ikke kllmme ihvertfall, det har jeg lært. men det er sånne underjordiske vonde. ser ut som jeg har et kommende horn i panna pleier å bruke clinique sin kvisedreper... men vet ikke helt om den fungerer... tok den på igår kveld, men kvisa er enda større idag. men hvor lang tid tar det før sånne går bort på dere ca? skal på julebord på fredag... den må bare bort bort bort takk for alle svar.... ← Huff.. Misunner deg IKKE, de greiene der er vonde. Jeg har vært skikkelig fornøyd med huden min i det siste, men nå pga mye sykdom og sånt i familien stresser jeg som en gal, og da kommer de for fullt. Styggingene må liksom vokse seg ferdig før de går bort igjen. Sikkert derfor den ble verre over natta. Det jeg har opplevd, er at du kan ikke hindre de i å komme, men de går fotere vekk dersom du behandler huden riktig. Bruk reneprodukter fra apotek og punktbehandling(f.eks. dalacin). Du kan dessverre ikke styre hormonene dine. P-pillebytte kan hjelpe. Cerazette var veldig fint for huden min også, men syntes det var rart å gå år og dagen uten mens, så jeg byttet igjen.
Melon Skrevet 20. desember 2005 #16 Skrevet 20. desember 2005 Kjøper du ren jojobaolje? Hvor fås det?? ← På helsekost
Ginen Skrevet 21. desember 2005 #17 Skrevet 21. desember 2005 Prøv et produkt fra apoteket - Basiron. Funker for meg (som akuttbehandling). Dersom du bruker den for å forebygge, tørker du huden ut fullstendig.
Gjest Gjest_Cornelia_* Skrevet 6. februar 2009 #18 Skrevet 6. februar 2009 har du lett for og få kviser, ALDRI bruk "Sublime Bronze automatic" altså selvbrunings spray! du får kviser med en gang!
Gjest pimpernelly Skrevet 8. februar 2009 #19 Skrevet 8. februar 2009 Mitt råd er ikke noe som virker hurtig, men det er forebyggende. Jeg tar nattlysolje hver dag, og etter en tid merket jeg klar forbedring på huden.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #20 Skrevet 9. februar 2009 rejuvi-medisinsk kosmetisk hudpleie -acne behandling reduserer hormoner i huden-jeg hadde fett hud-jeg tok 4 behandlinger og nå pleier å gå en gang i mnd http://www.spamiami.no de har Rejuvi og i Sverie er kjempe populart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå