AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 Har gått uten sex en stund og på bursdagsfest i helgen fikk jeg øynene opp for en jeg kjenner litt men ikke har ligget med før. Han var veldig søt og snill, og har fremstått moden og empatisk i mine øyne, alltid tatt litt ekstra vare på meg på fest og sånt. Tenkte jeg endelig kunne unne meg en rask flørt og vi hadde sex både kveld, natt og morgen. Etter morgensexen ble han stille og unngikk meg ganske brutalt før han dro, som etterlot en kjip, trist og ekkel følelse hos meg. Hadde vært fornøyd og ikke angret om han hadde vært normal etterpå. I dag har han lagt meg til på både snap, instagram og facebook. Har ikke godtatt han. Min hypotese er: han var innbilsk og tenkte jeg nå ville være i et forhold med han. Blir overdrevet kald for å vise at han ikke ønsker dette. Han merker jeg er kald tilbake og klarer først da og slappe av og tenker vi kan være «venner». Men nå er jo det ødelagt for min del. Jeg tenker at sex utenfor forhold hadde vært så mye enklere om folk bare kunne klart å slappe av, vært respektfulle og rent vennskapelige. Har og opplevd en del ganger at menn ønsker noe mer enn sex og da også ødelegger vennskapet eller en ellers hyggelig relasjon med å spør om vi kan utforske mulighet for forhold og så da blir kalde når jeg sier nei. Er det så vanskelig å finne en mann som bare vil ha sex men uten at han endrer seg helt etterpå? Jeg vil ikke være i sølibat frem til jeg får meg kjæreste, men føler nesten jeg må det når sex må kompliseres så voldsomt? Selv tar jeg alltid godt vare på den jeg har ligget med etter sex, er vi hos meg tilbyr jeg frokost og er helt laidback og uendret i oppførsel fra kvelden før. Anonymkode: 399ed...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv tar jeg alltid godt vare på den jeg har ligget med etter sex, er vi hos meg tilbyr jeg frokost og er helt laidback og uendret i oppførsel fra kvelden før Det er dessverre ikke lett. Jeg har også opplevd at damer som kom hit, med kun sex og kos for øye, plutselig skiftet fokus. Antagelig etter å ha fått en slik behandling du beskriver. Når de i tillegg oppdager at jeg har et rent og ryddig hjem, så vet du hvordan det går. Jeg prøver å ikke bli kald, men jeg legger heller ikke opp til et snarlig gjensyn. Anonymkode: 8725d...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har gått uten sex en stund og på bursdagsfest i helgen fikk jeg øynene opp for en jeg kjenner litt men ikke har ligget med før. Han var veldig søt og snill, og har fremstått moden og empatisk i mine øyne, alltid tatt litt ekstra vare på meg på fest og sånt. Tenkte jeg endelig kunne unne meg en rask flørt og vi hadde sex både kveld, natt og morgen. Etter morgensexen ble han stille og unngikk meg ganske brutalt før han dro, som etterlot en kjip, trist og ekkel følelse hos meg. Hadde vært fornøyd og ikke angret om han hadde vært normal etterpå. I dag har han lagt meg til på både snap, instagram og facebook. Har ikke godtatt han. Min hypotese er: han var innbilsk og tenkte jeg nå ville være i et forhold med han. Blir overdrevet kald for å vise at han ikke ønsker dette. Han merker jeg er kald tilbake og klarer først da og slappe av og tenker vi kan være «venner». Men nå er jo det ødelagt for min del. Jeg tenker at sex utenfor forhold hadde vært så mye enklere om folk bare kunne klart å slappe av, vært respektfulle og rent vennskapelige. Har og opplevd en del ganger at menn ønsker noe mer enn sex og da også ødelegger vennskapet eller en ellers hyggelig relasjon med å spør om vi kan utforske mulighet for forhold og så da blir kalde når jeg sier nei. Er det så vanskelig å finne en mann som bare vil ha sex men uten at han endrer seg helt etterpå? Jeg vil ikke være i sølibat frem til jeg får meg kjæreste, men føler nesten jeg må det når sex må kompliseres så voldsomt? Selv tar jeg alltid godt vare på den jeg har ligget med etter sex, er vi hos meg tilbyr jeg frokost og er helt laidback og uendret i oppførsel fra kvelden før. Anonymkode: 399ed...357 "Hvordan finne en mann som vil ha sex, kos og vennskap." - 🙋 Anonymkode: bff77...963 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Del Skrevet 9. august 2022 Det er nok mulig å finne en sånn mann, men min erfaring er at det ofte er enten eller. En mann er ofte enten bare interessert i sex og kun det. Hvis han også er interessert i kos og vennskap i tillegg til sex så er han interessert i et seriøst forhold. Anonymkode: a7ea6...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Del Skrevet 9. august 2022 Det du opplevde som kaldt kan være noe som enkelt som at han var nervøs og usikker på hva det var du ville ha utav det og hva som var den riktige tingen å gjøre etter dere hadde sex siste gang. Det er fint at du har et så avslappet forhold til sex, men han er ikke tanke leser. Han kan ikke vite at du gjerne ville at dere bare kunnet fortsette å ha sex på samme måte som dere gjorde den natten uten at det skulle bli noe forhold uten at du sier det. Synes du har en litt rar holdning når du sier han er innbilsk. En fyr som har oppført seg bra mot deg, ifølge deg selv ihvertfall, opplever at du behandler han bra, vil og har sex med han, men uten at du sier noe at det bare er sex, så mener du han er innbilsk fordi han trodde du ville ha noe mer? For å være tydelig dømmer ikke hva du var ute etter at den kvelden og hvordan det forholdet deres skulle bli framover. Det er bare veldig urealistisk å skal forvente at en annen person skal vite hva du føler når alt de har å gå på er handlingene dine, og 9 av 10 ganger i en situasjon som deg og han, vil fyren tro det er neo mer når det ikke blir sagt noe enten på forhånd eller sexen er over at dette bare var avslappende kose sex uten noe mer bak. Kanskje han var redd for at du ville ha noe mer, og ikke ville gi deg falskt håp. Kanskje han er interessert i deg som noe mer og at kvelden betydde mye for han, så fikk han inntrykk at det ikke betydde like mye for deg som det betydde for han. Som gjorde at han var nødt til å gjøre en følelses messig kalibrering hvor han først ble skuffet men fortsatt likte å ha sex med deg, og med litt tid til å komme over skuffelsen så klarer han å nå gå inn med rette forventinger. Jeg synes det hverken er urimelig eller innbilsk, snarere veldig naturlig. Det har skjedd meg hvor kommunikasjon var dårlig, hun hadde veldig flørtende personlighet og jeg hadde følelser for henne, vi hadde sex slik som dere og etter morgen sexen lå og koste. Jeg følte utrolig nytelse i ca en halvtime, hadde vært alene i lang tid, det var deilig å føle seg knyttet og begynne å bli glad i noen igjen. Sa litt ertende, "vet det blir litt i feil rekkefølge, men lyst å gå på en date ikveld, eller annen dag om det passer bedre?" Hun begynte å beklage at hun gav meg feil inntrykk og sa hun bare var ute etter å ha det gøy, samtidig som hun følte jeg var en snill, trygg fyr hun kunne kose og ha sex med, og ville gjerne fortsette. Selvfølgelig gjorde det vondt, hele kvelden fra når jeg gikk ned på henne på festen tils kosingen. Trodde jeg endelig at det var en sjanse for at noen kunne ende opp med å bli glad i, kanskje til og med elske meg. Jeg klarte ikke å skjule skuffelsen, jeg ble ikke kald eller sur, men det var umulig å ikke vise at jeg fikk en klump i halsen og et humør skifte. Isteden for å dømme meg for det var hun forståelig, gikk fra å kose til at hun satt seg opp, holdt meg i hånden, sa det ikke var meningen å såre meg og spurte om hun burde ta på seg noe, hvis jeg trengte tid til å justere så ville hun forstå. Spurte om jeg bare kunne få leve i drømmen en halvtime, og at jeg kom til å komme over det. Når jeg nå viste reglene så endte det faktisk opp med å bli et av de beste forholdene uten at det var et forhold som jeg har hatt. Ble en mye bedre elsker som var bra å ha når jeg så senere møte eksen min. Men det beste var jeg kunne snakke helt åpent med henne på et vennskap nivå som jeg ikke hadde opplevd før selv med kjæresten min før henne. Jeg var typen som ble glad i en kvinne så fort hun viste meg noen form for aksept, hun lærte meg å ha mer selvrespekt og følte ikke lenger behovet for å jage etter kjærlighet som om det var en ting som det ikke gikk ann å leve uten å ha et hull i sjelen. Er utrolig takknemlig for tiden med henne for når 2020 kom så var det tungt å være singel og leve i så mye usikkerhet. Iløpet av den tiden hadde jeg vennskap med sex og kos med to stykker i samme borettslag hvor kommunikasjon var veldig åpent om hva dette var før første kyss. Anonymkode: 6fabd...81f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er nok mulig å finne en sånn mann, men min erfaring er at det ofte er enten eller. En mann er ofte enten bare interessert i sex og kun det. Hvis han også er interessert i kos og vennskap i tillegg til sex så er han interessert i et seriøst forhold. Anonymkode: a7ea6...b18 Det er ikke min erfaring og noe jeg har brent meg på. Jeg har hatt fwb relasjon hvor vi i hovedsak møttes for film og sex, men også fant på andre ting utenfor soverommet. Noen ganger ble vi bare sittende og prate sammen uten at det førte til sex også. Ble aldri noe forhold ut av dette, og jeg ble skikkelig knust. Trodde det var enkelt å skaffe seg en slik "venn" jeg, hvis du er en kvinne. Det er vel vanskeligere å få dem til å bli. Anonymkode: 9bb9f...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Del Skrevet 9. august 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det du opplevde som kaldt kan være noe som enkelt som at han var nervøs og usikker på hva det var du ville ha utav det og hva som var den riktige tingen å gjøre etter dere hadde sex siste gang. Det er fint at du har et så avslappet forhold til sex, men han er ikke tanke leser. Han kan ikke vite at du gjerne ville at dere bare kunnet fortsette å ha sex på samme måte som dere gjorde den natten uten at det skulle bli noe forhold uten at du sier det. Synes du har en litt rar holdning når du sier han er innbilsk. En fyr som har oppført seg bra mot deg, ifølge deg selv ihvertfall, opplever at du behandler han bra, vil og har sex med han, men uten at du sier noe at det bare er sex, så mener du han er innbilsk fordi han trodde du ville ha noe mer? For å være tydelig dømmer ikke hva du var ute etter at den kvelden og hvordan det forholdet deres skulle bli framover. Det er bare veldig urealistisk å skal forvente at en annen person skal vite hva du føler når alt de har å gå på er handlingene dine, og 9 av 10 ganger i en situasjon som deg og han, vil fyren tro det er neo mer når det ikke blir sagt noe enten på forhånd eller sexen er over at dette bare var avslappende kose sex uten noe mer bak. Kanskje han var redd for at du ville ha noe mer, og ikke ville gi deg falskt håp. Kanskje han er interessert i deg som noe mer og at kvelden betydde mye for han, så fikk han inntrykk at det ikke betydde like mye for deg som det betydde for han. Som gjorde at han var nødt til å gjøre en følelses messig kalibrering hvor han først ble skuffet men fortsatt likte å ha sex med deg, og med litt tid til å komme over skuffelsen så klarer han å nå gå inn med rette forventinger. Jeg synes det hverken er urimelig eller innbilsk, snarere veldig naturlig. Det har skjedd meg hvor kommunikasjon var dårlig, hun hadde veldig flørtende personlighet og jeg hadde følelser for henne, vi hadde sex slik som dere og etter morgen sexen lå og koste. Jeg følte utrolig nytelse i ca en halvtime, hadde vært alene i lang tid, det var deilig å føle seg knyttet og begynne å bli glad i noen igjen. Sa litt ertende, "vet det blir litt i feil rekkefølge, men lyst å gå på en date ikveld, eller annen dag om det passer bedre?" Hun begynte å beklage at hun gav meg feil inntrykk og sa hun bare var ute etter å ha det gøy, samtidig som hun følte jeg var en snill, trygg fyr hun kunne kose og ha sex med, og ville gjerne fortsette. Selvfølgelig gjorde det vondt, hele kvelden fra når jeg gikk ned på henne på festen tils kosingen. Trodde jeg endelig at det var en sjanse for at noen kunne ende opp med å bli glad i, kanskje til og med elske meg. Jeg klarte ikke å skjule skuffelsen, jeg ble ikke kald eller sur, men det var umulig å ikke vise at jeg fikk en klump i halsen og et humør skifte. Isteden for å dømme meg for det var hun forståelig, gikk fra å kose til at hun satt seg opp, holdt meg i hånden, sa det ikke var meningen å såre meg og spurte om hun burde ta på seg noe, hvis jeg trengte tid til å justere så ville hun forstå. Spurte om jeg bare kunne få leve i drømmen en halvtime, og at jeg kom til å komme over det. Når jeg nå viste reglene så endte det faktisk opp med å bli et av de beste forholdene uten at det var et forhold som jeg har hatt. Ble en mye bedre elsker som var bra å ha når jeg så senere møte eksen min. Men det beste var jeg kunne snakke helt åpent med henne på et vennskap nivå som jeg ikke hadde opplevd før selv med kjæresten min før henne. Jeg var typen som ble glad i en kvinne så fort hun viste meg noen form for aksept, hun lærte meg å ha mer selvrespekt og følte ikke lenger behovet for å jage etter kjærlighet som om det var en ting som det ikke gikk ann å leve uten å ha et hull i sjelen. Er utrolig takknemlig for tiden med henne for når 2020 kom så var det tungt å være singel og leve i så mye usikkerhet. Iløpet av den tiden hadde jeg vennskap med sex og kos med to stykker i samme borettslag hvor kommunikasjon var veldig åpent om hva dette var før første kyss. Anonymkode: 6fabd...81f Takk for langt og reflektert svar. Jeg tror dessverre ikke han bare var nervøs, rett etter siste orgasmen hans la han seg vekk fra meg, og hoppet ut av sengen noen minutter etterpå. Han ble helt annerledes, og vi som hadde kysset, hatt sex og kost hele kvelden før. Så fulgte jeg etter han ut i stua fordi jeg var usikker på om han skulle gå eller hva som foregikk og da fikk han fart på seg og løp vekk/hjem. Jeg er det motsatte av klengete men han fikk meg til å føle meg både klengete og ja, skitten og uønsket egentlig. Så da speilet jeg oppførselen hans og ble kald jeg og, og så fikk jeg disse forespørslene på sosiale medier etterpå. En fin opplevelse ødelagt helt unødvendig. Beste jeg vet er når jeg opplever slike forhold du beskrev, hvor det er lidenskapelig sex, kos og trygghet etterpå og så at begge er seg selv og vennskapelige etterpå. Opplevd utrolig sjeldent, da det som nevnt av AB over alltid skjer at de enten vil ha forhold eller de blir kalde (sannsynligvis fordi de tror jeg ønsker forhold, jeg antar litt de forstår jeg ikke vil det men som du sier er de ikke tankelesere). Tror ikke jeg klarer meg uten sex og nærhet som singel. Anonymkode: 399ed...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Del Skrevet 9. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er dessverre ikke lett. Jeg har også opplevd at damer som kom hit, med kun sex og kos for øye, plutselig skiftet fokus. Antagelig etter å ha fått en slik behandling du beskriver. Når de i tillegg oppdager at jeg har et rent og ryddig hjem, så vet du hvordan det går. Jeg prøver å ikke bli kald, men jeg legger heller ikke opp til et snarlig gjensyn. Anonymkode: 8725d...3d8 Men er det så vanskelig å være seg selv og snill i det siste? Jeg har og hatt menn over som jeg har skjønt har fått følelser, han ene spurte meg om nøkkel til leiligheten og ville møte familien min. Frøs litt til for jeg var ikke der følelsesmessig, men jeg var god og snill med han den morgenen likevel Anonymkode: 399ed...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Del Skrevet 9. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Men er det så vanskelig å være seg selv og snill i det siste? Jeg har og hatt menn over som jeg har skjønt har fått følelser, han ene spurte meg om nøkkel til leiligheten og ville møte familien min. Frøs litt til for jeg var ikke der følelsesmessig, men jeg var god og snill med han den morgenen likevel Anonymkode: 399ed...357 I det minste* Anonymkode: 399ed...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #10 Del Skrevet 9. august 2022 Finn deg en gift mann. Jeg lover deg at han vil forgude deg så lenge du orker. Anonymkode: f3077...a7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Del Skrevet 9. august 2022 Når han har lagt deg til på alle tenkelige kanaler i etterkant er det underlig at du bekymrer deg for at han var kald. Hvis du ikke ønsker forhold er det mer sannsynlig at det er der dere to er uenig. Han virker interessert. Anonymkode: d2af1...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #12 Del Skrevet 9. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Når han har lagt deg til på alle tenkelige kanaler i etterkant er det underlig at du bekymrer deg for at han var kald. Hvis du ikke ønsker forhold er det mer sannsynlig at det er der dere to er uenig. Han virker interessert. Anonymkode: d2af1...9c4 Det var nesten verre enn kald for han gikk i motsatt retning av meg og viste tydelig at han ble ubekvem når jeg nærmet meg han. Tenker han har lagt meg til av dårlig samvittighet eller at han slapper av nå som jeg har vært kald tilbake. Men det går forsåvidt greit, var bare dumt for vi hadde så utrolig god tone og hadde hatt det fremdeles om han bare hadde vært vennlig og laidback, han var så utrolig snill så syns det var trist å se at jeg skremte han på den måten. Kanskje jeg så helt grusom ut morgenen etter, fyllesyk og alt 😅 Anonymkode: 399ed...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #13 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg fant en på byen. Anonymkode: 3bae8...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Del Skrevet 9. august 2022 Kan du ikke bare kjøpe et sexleketøy eller noe lignende da? Hvordan tenker du neste fyren du møter, som du faktisk har lyst å bli kjæreste med, skal forhold seg til det faktum at du har sex med en annen fyr støtt og stadig? Hvis den informasjonen hadde kommet frem da jeg innledet et forhold med en dame, hadde jeg kuttet kontakten (og dette er jeg sannsynligvis ikke alene om). I tillegg, hvis du har tenkt å holde det skjult, hva tenker du om å begynne med å bygge en relasjon på løgn? Anonymkode: 2b119...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #15 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg vil tenke at det er en uvanlig kombo. Min samboer er både min beste venn og en jeg har sex med, så for meg er vennskap pluss sex det samme som et forhold. Jeg skjønner at selve begrepet «venn» er noe annet enn «kjæreste», men det er jo bare semantikk. Om du er ute etter en FF så må må du nesten være tydelig på at du ikke vil forplikte deg. Innlegget ditt bærer dog preg av at du ikke har en så avslappet holdning til temaet. Da ville du kunne kommunisert på andre måter enn å oppføre deg som om det var følelser involvert. Anonymkode: eecfb...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #16 Del Skrevet 9. august 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke bare kjøpe et sexleketøy eller noe lignende da? Hvordan tenker du neste fyren du møter, som du faktisk har lyst å bli kjæreste med, skal forhold seg til det faktum at du har sex med en annen fyr støtt og stadig? Hvis den informasjonen hadde kommet frem da jeg innledet et forhold med en dame, hadde jeg kuttet kontakten (og dette er jeg sannsynligvis ikke alene om). I tillegg, hvis du har tenkt å holde det skjult, hva tenker du om å begynne med å bygge en relasjon på løgn? Anonymkode: 2b119...59a Det har jeg allerede, hjelper egentlig ingenting. Er litt flaut å skrive men er på en måte følelsen av å bli tatt av en mann som gir lykkefølelse, ikke bare orgasmen. Og er vanskelig å holde seg unna for savnet blir så stort. Men jeg er sånn at når jeg treffer noen jeg liker ligger jeg bare med den personen og mister interesse for andre så er ikke noe problem sånn dett Anonymkode: 399ed...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #17 Del Skrevet 9. august 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil tenke at det er en uvanlig kombo. Min samboer er både min beste venn og en jeg har sex med, så for meg er vennskap pluss sex det samme som et forhold. Jeg skjønner at selve begrepet «venn» er noe annet enn «kjæreste», men det er jo bare semantikk. Om du er ute etter en FF så må må du nesten være tydelig på at du ikke vil forplikte deg. Innlegget ditt bærer dog preg av at du ikke har en så avslappet holdning til temaet. Da ville du kunne kommunisert på andre måter enn å oppføre deg som om det var følelser involvert. Anonymkode: eecfb...a8e Jeg er veldig avslappet så lenge fyren er kosete og snill etterpå, da tenker jeg egentlig ikke mer på saken og syns det er hyggelig på deres vegne når de sier vi må stoppe siden de har fått set kjæreste. Men tar det tungt når de blir kalde, da tenker jeg at sex utenfor forhold makter jeg ikke. Syns og det er ubehagelig når de får følelser for meg siden jeg ikke vil såre noen. Anonymkode: 399ed...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #18 Del Skrevet 9. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det har jeg allerede, hjelper egentlig ingenting. Er litt flaut å skrive men er på en måte følelsen av å bli tatt av en mann som gir lykkefølelse, ikke bare orgasmen. Og er vanskelig å holde seg unna for savnet blir så stort. Men jeg er sånn at når jeg treffer noen jeg liker ligger jeg bare med den personen og mister interesse for andre så er ikke noe problem sånn dett Anonymkode: 399ed...357 Vanligvis kan en ikke få alt en vil her i livet, og jeg tror det er en tanke du bør vurdere å bli bedre kjent med. Uansett, så tror jeg ikke det finnes plasser hvor personer med egenskapene du søker befinner seg med større sannsynlighet. Du får prøve de vanlige plassene: tinder/byen/kanskje fetlife/noe annet, så er du kanskje heldig. Det er nok en fordel for alle involverte at deres møtes med klare prinsipp i grunn da, slik at ikke en fyr som sikter på forhold sløser bort tiden sin. Da syntes jeg du må rett og slett våge å innrømme intensjonene dine. Tror heller ikke du trenger å syntes at det er så flaut at du liker følelsen av "å bli tatt av en mann", de fleste damer setter pris på det, så det er nok ganske vanlig. Ett alternativ ville vært å spørre tindermatcher om hva de ser etter, de fleste menn vil si noe a.la "forhold", eller "tar det som det kommer", pga det er de "rette svarene", men hvis en fyr svarer med et ønske om ff, så kan du gå for han. Anonymkode: 2b119...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #19 Del Skrevet 9. august 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vanligvis kan en ikke få alt en vil her i livet, og jeg tror det er en tanke du bør vurdere å bli bedre kjent med. Uansett, så tror jeg ikke det finnes plasser hvor personer med egenskapene du søker befinner seg med større sannsynlighet. Du får prøve de vanlige plassene: tinder/byen/kanskje fetlife/noe annet, så er du kanskje heldig. Det er nok en fordel for alle involverte at deres møtes med klare prinsipp i grunn da, slik at ikke en fyr som sikter på forhold sløser bort tiden sin. Da syntes jeg du må rett og slett våge å innrømme intensjonene dine. Tror heller ikke du trenger å syntes at det er så flaut at du liker følelsen av "å bli tatt av en mann", de fleste damer setter pris på det, så det er nok ganske vanlig. Ett alternativ ville vært å spørre tindermatcher om hva de ser etter, de fleste menn vil si noe a.la "forhold", eller "tar det som det kommer", pga det er de "rette svarene", men hvis en fyr svarer med et ønske om ff, så kan du gå for han. Anonymkode: 2b119...59a Det er en smule vrient med klare intensjoner da jeg ønsker meg et seriøst forhold også, er bare det at jeg er åpen for sex på veien dit så jeg ikke går på dukken av savn og seksuell frustrasjon. Av og til har jeg opplevd å ligge med noen og miste interesse etterpå, og andre ganger har den heller kommet brått og overraskende på. Er og redd for å si det er ok for meg å bare ligge i tilfelle noen utviser mindre respekt for meg med bakgrunn av dette og tror jeg syns tøm og røm er ok. Syns alltid det er fint når det ble med sex og vennskap og begge gikk lykkelige videre inneforstått om hva dette var og at det ble beholdt en god tone. Men skal ta til meg og bli mer åpen om intensjoner og hva jeg tenker. Anonymkode: 399ed...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #20 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for langt og reflektert svar. Jeg tror dessverre ikke han bare var nervøs, rett etter siste orgasmen hans la han seg vekk fra meg, og hoppet ut av sengen noen minutter etterpå. Han ble helt annerledes, og vi som hadde kysset, hatt sex og kost hele kvelden før. Så fulgte jeg etter han ut i stua fordi jeg var usikker på om han skulle gå eller hva som foregikk og da fikk han fart på seg og løp vekk/hjem. Jeg er det motsatte av klengete men han fikk meg til å føle meg både klengete og ja, skitten og uønsket egentlig. Så da speilet jeg oppførselen hans og ble kald jeg og, og så fikk jeg disse forespørslene på sosiale medier etterpå. En fin opplevelse ødelagt helt unødvendig. Beste jeg vet er når jeg opplever slike forhold du beskrev, hvor det er lidenskapelig sex, kos og trygghet etterpå og så at begge er seg selv og vennskapelige etterpå. Opplevd utrolig sjeldent, da det som nevnt av AB over alltid skjer at de enten vil ha forhold eller de blir kalde (sannsynligvis fordi de tror jeg ønsker forhold, jeg antar litt de forstår jeg ikke vil det men som du sier er de ikke tankelesere). Tror ikke jeg klarer meg uten sex og nærhet som singel. Anonymkode: 399ed...357 Det blir jo en litt anderledes situasjon når det ble en så brå endring. Men du kan jo akseptere han på en av dem midlertidig og bare spørre han rett ut hva var det som gjorde at det ble en så brå endring. Ikke nødvendigvis for å prøve å se om det går ann å redde forholdet. Mer for at du skal vite, og dette sier jeg ikke fordi jeg mener det var din skyld, men hva det var du gjorde som fikk han til å skulle løpe ut for å så ville snakke med deg igjen. Det er utrolig lærerikt å lære av ting som har gått feil, som om man ikke var den som gjorde feilen. Ikke alle ting jeg har gjort siden den tiden har vært vellykket, og det har vært situasjoner hvor en kvinne har ikke vært ærlig om at det var okej at vi gjorde det meste et par gjør foruten om å endre relationship status eller bo ende opp med å bo hos hverandre. Så selv om det han sier blir helt feil og det ikke er din skyld, kan det være ting som vil være lurt for deg å vite i framtiden. Og hvem vet kanskje liten sjanse for det, men fortsatt en sjanse for at om dere har praten kan det være en misforståelse som gjør at dere blir like gode venner som dere var før sexen, og så eventuelt blir den type venner du ønsket å ha han som. Er også derfor det er viktig at du er tydelig på det, selvfølgelig vil det være menn som enten sier at det er ok, eller som kanskje blir forelsket i deg mens dere holder på. Det er ikke noe han kan kontrollere, når du har sex med noen regelmessig over en lengre periode er vi biologisk laget for å føle oss knyttet til den personen. Det hjalp faktisk i 2020 å ha to stykker, det gjorde at ingen av oss hadde noen innbilninger om at vi var mer enn venner som tilfeldigvis også gav hverandre ting som var vanskelig å finne på den tiden. Nå er det faktisk vanskelig for meg å finne kvinner som vil gjøre det, de er mye mer interessert i forhold nå, og mye mer kvinner jeg møter som vil ha barn. Og selv om jeg gjerne kan gå inn i et forhold er barn uaktuelt, det blir heller ikke det samme å ha ONS enn noen man har sex og koser fast med. Mange ONS vil ikke kose en gang etter sex, de vil bare ha orgasmen og så dra eller sove uten kose og så dra. Selv om jeg elsker en kjappis når jeg er i forhold, eller noen som jeg har sex med fast, er det egentlig ikke så spesielt mye mer enn å runke når det er med noen du møter en kveld ute på byen som ikke vil være med på noen fast ordning. Begge jeg hadde avtaler med nå er i forhold, og ikke hatt noen ordning siden Mai. Sist gang jeg fikk kose ordentlig var var 16 mai fordi hun jeg møtte på fest klaget på at menn var så dårlig i senga at hun aldri fikk komme. Så jeg lovet å gi henne tre orgasmer i mot at jeg fikk 1 time med kos, hun gav meg hele natta, men mest fordi hun var utslitt. Trodde jeg kanskje hadde funnet ny kandidat, så viste det seg at hun ikke var like singel som hun hevdet. Ikke noe jeg er stolt av, følte meg utrolig råtten når jeg fikk vite det dagen etter, det er en ting når voksne mennsker avtaler at det de gjør ikke er seriøst. Men bryr meg ikke om noen har puttet en ring på fingeren eller ikke, jeg respekterer den andre personen i forholdet nok til å ikke vil gi dem tilittsproblemer fordi partneren deres ikke kan være ærlig. Anonymkode: 6fabd...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå