Gå til innhold

Han kom etter 5 sekund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ny kjæreste og han kommer etter 5 sekunder. Når jeg runka han så kom han etter 30 sekund kanskje. Noen som har opplevd det samme som har tips. Hvorfor kommer han så fort?

Anonymkode: 97c18...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt han? 

Skrevet
Blod skrev (1 minutt siden):

Har du spurt han? 

Sier han ikke har hatt mye sex.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han gir deg orgasme først 😁 Han holder sikkert lenger etter hvert. Selv har jeg en mann som holder 2-4 minutter, passer meg helt perfekt etter 15 års samliv at det ikke tar en time og en halv liter med glidekrem hver gang vi skal ha sex.

Anonymkode: 57ca2...c81

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gi ham noen minutters pause, før du går på med neste runde. Han kan umulig komme like fort hver gang?  

Anonymkode: b76b1...f0f

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi naturen har innrettet det slik at det skal finnes en mann for de damene som ikke liker så mye puling. Han stikker penis i vagina og spruter, første jokk er for å forberede kanalen og jukk 2 er innsprøytingstakten, job done. Dama slipper å fake orgasme, slipper å få pulesveis, og om det er barn som er formålet så er det kun spruten som er nødvendig. Men når evolusjonen har fått jobbet noen millioner av år til så kanskje damer kan legge egg i badekaret som mannen kan sprute på, så slipper man å pule i det hele tatt.

Du har funnet deg en spruter, dette var en art som var veldig sukksessfull i "tøm og røm" tiden, han kunne eksemplevis dukke opp mens kvinnene sto bøyd ved elvebredden og drakk vann, på 2 sekund så hadde han "utført tøm og røm" operasjonen og sørget for artens viderføring. Denne arten var veldig sukksessfull, og hadde det ikke vært for barokk epoken med klær som hadde vansklige snøringer i livet, så hadde nok denne arten vært dominerende den dag i dag. Det utviklet seg en ny art som måtte holde ut helt til trusen var av, dette ble da til det som vi idag kjenner som puler`n. Men på slutten av barokk epoken så ble truse med fransk åpning utbredt, og det er nok grunnen til at spruter`n overlevde som art. Og det kan være greit for kvinner som ikke liker puling så godt.

Så TS må nok finne seg en puler istedenfor visst hun er misfornøyd. 

Anonymkode: 09613...0df

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Om han har hatt lite sex så er han nok litt ekstra gira når han er sammen med deg. Bruk god tid på oppvarming og sørg for å få orgasme før han penetrerer, så føler du deg ikke utnyttet. Etter hvert må han lære seg å stoppe når han kjenner orgasmen er på tur. 
Kan også hjelpe på meg ny runde etter 15-20 min. Men bruk den tida på kos og evt. en orgasme til for deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har ny kjæreste og han kommer etter 5 sekunder. Når jeg runka han så kom han etter 30 sekund kanskje. Noen som har opplevd det samme som har tips. Hvorfor kommer han så fort?

Because you are so fucking good😎

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du skal være glad du ikke er sammen med samboeren min, hun bruker 85 minutter fra start til slutt. 

Lista for å fyllbyrde akten er på 6 punkter. Den må jeg følge til punkt og prikke. For hun kjenner sin egen kropp best. 

I tillegg har jeg fått beskjed om at vi ikke kan ha spontan sex, den må avtales på forhånd, til gitt dato og gitt klokkeslett. 

Så de gangene vi har sex så må jeg holde av to timer - til hennes nytelse. 

Anonymkode: 2c806...4fa

• Liker 1
Skrevet

Det handler nok om å bli vant til sex å bli tatt på. Kanskje kommunisere hvor nær han er så dere kan ta en pause. Bruke litt tid på forspill med litt pauser ol. Pausene kan jo brukes til å utforske deg😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er fordi naturen har innrettet det slik at det skal finnes en mann for de damene som ikke liker så mye puling. Han stikker penis i vagina og spruter, første jokk er for å forberede kanalen og jukk 2 er innsprøytingstakten, job done. Dama slipper å fake orgasme, slipper å få pulesveis, og om det er barn som er formålet så er det kun spruten som er nødvendig. Men når evolusjonen har fått jobbet noen millioner av år til så kanskje damer kan legge egg i badekaret som mannen kan sprute på, så slipper man å pule i det hele tatt.

Du har funnet deg en spruter, dette var en art som var veldig sukksessfull i "tøm og røm" tiden, han kunne eksemplevis dukke opp mens kvinnene sto bøyd ved elvebredden og drakk vann, på 2 sekund så hadde han "utført tøm og røm" operasjonen og sørget for artens viderføring. Denne arten var veldig sukksessfull, og hadde det ikke vært for barokk epoken med klær som hadde vansklige snøringer i livet, så hadde nok denne arten vært dominerende den dag i dag. Det utviklet seg en ny art som måtte holde ut helt til trusen var av, dette ble da til det som vi idag kjenner som puler`n. Men på slutten av barokk epoken så ble truse med fransk åpning utbredt, og det er nok grunnen til at spruter`n overlevde som art. Og det kan være greit for kvinner som ikke liker puling så godt.

Så TS må nok finne seg en puler istedenfor visst hun er misfornøyd. 

Anonymkode: 09613...0df

Haha, dette er det snodigste jeg har lest i dag. Takk!

Anonymkode: b1d63...37e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du skal være glad du ikke er sammen med samboeren min, hun bruker 85 minutter fra start til slutt. 

Lista for å fyllbyrde akten er på 6 punkter. Den må jeg følge til punkt og prikke. For hun kjenner sin egen kropp best. 

I tillegg har jeg fått beskjed om at vi ikke kan ha spontan sex, den må avtales på forhånd, til gitt dato og gitt klokkeslett. 

Så de gangene vi har sex så må jeg holde av to timer - til hennes nytelse. 

Anonymkode: 2c806...4fa

En mellomting kanskje 👌

Anonymkode: b1d63...37e

Skrevet

Ta det som kompliment,  i tillegg virker han tidseffektiv. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg, som mann, er en av de, har hvert ganger jeg ikke har fått den helt inn en gang før det går for meg. Ofte er vi som sliter med dette også veldig kilene, vi er overfølsome for berøring og som det skrives ovenfor her så er dette noe som var en fordel før, når du skulle ha sex i en stenhule, senere i en seng hvor hele familien sov sammen, var og med tanke på voldtekter, ja voldtekt er en "naturlig" måte å spre gener på og dypt i oss liger trangen etter å spre genene våres videre i så stor omkrets som mulig, gjelder både kvinner og menn.

Men til saken, når det først begynner å komme for fort så blir det og et psykisk problem, du tenker på det, fokuset er på utløsning og du har frykten i deg noe som da kan resultere i to ting, for tidlig utløsning eller impotens. For meg ble det etterhvert impotens. Ble sammen med en ny dame, hun var så fantastisk fin og opphissende at det gikk super tidlig hver gang, en gang til og med mens jeg tokk på kondomen... Hun lo lit av dette og kalte meg "rasken" på fleip men hele greia endte som sakt med at jeg tenkte så mye på det, gruet meg til sex å ble da impotent, har heldigvis kommet over det nå men avstår fra sex med andre så kanskje det er grunnen.

Leste et sted for noen år siden at du kan få kondomer med bedøvelsesalve i så den ikke er så følsom lengre og utenom det er det ulike tekniker dere kan prøve.

Anonymkode: 739d2...ef3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så deilig at han kommer raskt, selv kommer jeg etter 30 sekunder, få han til å slikke deg til orgasme først, så la han knulle deg.

Skrevet

Tror han bør ta seg et runk før samleie.

Anonymkode: e392e...5a1

• Liker 1
Skrevet

Off jeg kjenner meg igjen i frustrasjonen din TS. Var sammen med en fyr i et halvt år, han hadde også hatt lite sex. Han klarte ikke holde ut mer en 2-3 minutter og jeg er en av de få som kun kommer av penetrering. Jeg fikk aldri sjansen til å få orgasme i det forholdet, og hver gang etter at han hadde kommet så lå jeg der frustrert, kåt og ikke tilfredsstilt i det hele tatt. Han klarte heller aldri å få ståpikk etter at han hadde kommet. Jeg prøvde mange ganger å både runke og suge han etterpå men ingenting fungerte. Så lenge han fikk utløsningen sin så ga han faen i meg. Verste sexen jeg noen gang har hatt.

Så til slutt fikk jeg nok og slo opp.

Etter noen uker møtte jeg en annen, og det var som å reise fra helvete til himmelen. Han nye fyren knulla meg i flere timer og det er seriøst den beste sexen jeg noen gang har hatt😍 Vi hadde selvfølgelig noen pauser innimellom men han var klar uansett og jeg kom flere ganger, han byttet på å knulle meg hardt og rolig OG han prioriterte at jeg også fikk komme, som resulterte i multiorgasmer🙈 Så det finnes mannfolk der ute som klarer å holde ut lengre enn de 30 sekunders og 3 minutters mannfolkene TS. Men jeg har dårlig erfaring etter han eksen min og du er jo glad i han nye så dere bør nok bare prøve dere frem. 

Lykke til😊

Anonymkode: 4107d...8ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 17.10):

Kjipt. Hvor gamle er dere?
Jeg kan sprute fort eller holde leeenge, alt etter hva damen ønsker.

• Nyttig 1
Skrevet

TS, har han liten i tillegg? Menn med kort har jo sine mest følsomme områder der vagina er strammest, så de kommer gjerne raskere av den grunn. 

Finnes løsninger for slikt. 

Ellers så er det jo de som bare er oversensitive, eller null selvregulering. 

Årsak en over her er nok årsaken til at menn med små har evnet å reprodusere seg. Bare en tanke....

Anonymkode: f7584...2e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 17.10):

ser han brystene dine?

Anonymkode: 4f53e...416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...