Gå til innhold

Jeg har hatt ubeskyttet sex med en annen dame enn kjæresten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å få skikkelig dårlig samvittighet nå, fordi jeg i vår hadde sex uten kondom med ei venninne.

Jeg tenkte ikke på å bruke kondom (og kan heller ikke fordra kondom.)

Første gangen drakk jeg og venninna mi oss full her hjemme og jeg fikk henne i seng, andre gangen foreslo jeg litt full, at vi kunne gjøre det hos henne.

Problemet er at jeg forstår ikke hvorfor jeg gjorde det, fordi jeg har ikke noe følelser for venninna mi og jeg var ikke tiltrukket av henne på samme måte som jeg er med kjæresten min, og jeg har et deilig sexliv med kjæresten min og får sex omtrent hver gang jeg ønsker sex. 

Nå er jeg livredd for at kjæresten skal finne det ut, fordi jeg elsker henne og ønsker ikke at hun skal gå fra meg, og samvittigheten gnager på meg fra morgen til kveld.

Har ikke sjekket meg for noen kjønnssykdommer, men venninna mi har ikke hatt så mye sex rundt omkring. 

Jeg er mye kåt generelt og liker alle damer godt.

Har målt testosteronet mitt og det er normalt.

Noen tips? 

Anonymkode: d36ee...e2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg begynner å få skikkelig dårlig samvittighet nå, fordi jeg i vår hadde sex uten kondom med ei venninne.

Jeg tenkte ikke på å bruke kondom (og kan heller ikke fordra kondom.)

Første gangen drakk jeg og venninna mi oss full her hjemme og jeg fikk henne i seng, andre gangen foreslo jeg litt full, at vi kunne gjøre det hos henne.

Problemet er at jeg forstår ikke hvorfor jeg gjorde det, fordi jeg har ikke noe følelser for venninna mi og jeg var ikke tiltrukket av henne på samme måte som jeg er med kjæresten min, og jeg har et deilig sexliv med kjæresten min og får sex omtrent hver gang jeg ønsker sex. 

Nå er jeg livredd for at kjæresten skal finne det ut, fordi jeg elsker henne og ønsker ikke at hun skal gå fra meg, og samvittigheten gnager på meg fra morgen til kveld.

Har ikke sjekket meg for noen kjønnssykdommer, men venninna mi har ikke hatt så mye sex rundt omkring. 

Jeg er mye kåt generelt og liker alle damer godt.

Har målt testosteronet mitt og det er normalt.

Noen tips? 

Ærlighet varer lengst!!!

Anonymkode: 90d57...56a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
sosiale skrev (1 minutt siden):

Du har ikke noe annet valg enn å fortelle det hvis du vil ligge med henne.

Påfører du sykdom har du ansvar.

Jeg og dama har hatt sex nesten daglig siden mars/april da jeg holdt på med venninna mi.

Hun har ikke klaget over noe problemer i underlivet, og jeg har heller ikke merket noe hos meg selv, så regner med jeg ikke har noe kjønnssykdommer.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du må du det og så må du slutte å leke med ilden. Ikke drikk deg full med en venninne alene hjemme, hvor dum kan man bli.

Anonymkode: 0af94...c52

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ærlighet varer lengst!!!

Anonymkode: 90d57...56a

Joda har prøvd å fortelle henne mange ganger hva jeg har gjort, men så har ikke ordene kommet ut av munnen min.

Hun kommer til å bli knust og gå fra meg muligens. Har ikke lyst at hun skal få livet sitt snudd opp ned.

Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det😐

Ts

Skrevet

Nei, du elsker ikke kjæresten din og du er ikke egnet for forhold.

Fortell henne hva du har gjort og gi henne muligheten til å finne en som fortjener henne.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå og test deg. Ikke ha sex med kjæresten din før du har fått negativt svar. Hold kjeft og ikke vær utro igjen! Det er ikke alltid at det å fortelle om utroskap er det beste. 

Anonymkode: f9b8f...c0e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda har prøvd å fortelle henne mange ganger hva jeg har gjort, men så har ikke ordene kommet ut av munnen min.

Hun kommer til å bli knust og gå fra meg muligens. Har ikke lyst at hun skal få livet sitt snudd opp ned.

Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det😐

Ts

Hahah du vil ha i pose og sekk? 
jeg kan fortelle deg hva fremtiden din bringer, du kommer til å fortsette å ha sex med venninnen din.. til en dag det er kjedelig og du finner noe andre osv 

En dag blir du tatt på fersken og blitt singel. Men du vil vel love at dette aldri kommer til å skje igjen? (Varer vel maks 2 mnd før du kommer til å være utro) 

fortjener kjæresten din en sånn drittsekk som deg?

Anonymkode: 742cf...7c7

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
NewStart87 skrev (1 minutt siden):

Nei, du elsker ikke kjæresten din og du er ikke egnet for forhold.

Fortell henne hva du har gjort og gi henne muligheten til å finne en som fortjener henne.

Etter at jeg fikk dårlig samvittighet (det tok én måned eller to) så innså jeg at jeg har tatt henne for gitt og at jeg elsker henne.

Hun bodde hos meg mens hun var på boligjakt og så drøyde boligjakten litt for lenge ut, og jeg ble lei av tingene hennes i min overfylte leilighet. I påsken, ca en måned etter at jeg var med min venninne, sa jeg til kjæresten at hun måtte flytte ut og det gjorde hun.

Dagen etter at hun flyttet ut og inn til ei venninne, begynte jeg å savne henne sånn og da kom samvittigheten og jeg innså at jeg elsker henne og vil være med henne resten av livet.

Nå har jeg sagt at hun bare må flytte inn igjen og også sagt at vi kan kjøpe felles bolig

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Gå og test deg. Ikke ha sex med kjæresten din før du har fått negativt svar. Hold kjeft og ikke vær utro igjen! Det er ikke alltid at det å fortelle om utroskap er det beste. 

Anonymkode: f9b8f...c0e

Har hatt sex med dama mi sikkert 25 ganger siden utroskapen, så hvis jeg har fått noe må jeg jo be henne teste seg også og da er jo "katta ute av sekken".

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Man kan fint ha klamydia uten symptomer. Og kvinner kan faktisk bli sterile av å gå med uoppdaget klamydia. Du skal være jævlig glad for at du ikke gjorde venninna di gravid forresten. For en usympatisk dust du er. Dama di fortjener så sinnsykt mye bedre enn en utro tulling som ikke tar ansvar for sine egne handlinger.

Anonymkode: 5e114...03c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan fint ha klamydia uten symptomer. Og kvinner kan faktisk bli sterile av å gå med uoppdaget klamydia. Du skal være jævlig glad for at du ikke gjorde venninna di gravid forresten. For en usympatisk dust du er. Dama di fortjener så sinnsykt mye bedre enn en utro tulling som ikke tar ansvar for sine egne handlinger.

Venninna mi bruker kobberspiral,sa hun da

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter at jeg fikk dårlig samvittighet (det tok én måned eller to) så innså jeg at jeg har tatt henne for gitt og at jeg elsker henne.

Hun bodde hos meg mens hun var på boligjakt og så drøyde boligjakten litt for lenge ut, og jeg ble lei av tingene hennes i min overfylte leilighet. I påsken, ca en måned etter at jeg var med min venninne, sa jeg til kjæresten at hun måtte flytte ut og det gjorde hun.

Dagen etter at hun flyttet ut og inn til ei venninne, begynte jeg å savne henne sånn og da kom samvittigheten og jeg innså at jeg elsker henne og vil være med henne resten av livet.

Nå har jeg sagt at hun bare må flytte inn igjen og også sagt at vi kan kjøpe felles bolig

Ts

Så du er utro med én gang forholdet ikke danser på rosa skyer. Ja det lover jo bra for fremtiden... 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt sex med dama mi sikkert 25 ganger siden utroskapen, så hvis jeg har fått noe må jeg jo be henne teste seg også og da er jo "katta ute av sekken".

Ts

Så da er det bedre at hun ikke får vite det om hun kan være smitta? 🙄

• Liker 3
Skrevet

Hahah du vil ha i pose og sekk? 
jeg kan fortelle deg hva fremtiden din bringer, du kommer til å fortsette å ha sex med venninnen din.. til en dag det er kjedelig og du finner noe andre osv 

En dag blir du tatt på fersken og blitt singel. Men du vil vel love at dette aldri kommer til å skje igjen? (Varer vel maks 2 mnd før du kommer til å være utro) 

fortjener kjæresten din en sånn drittsekk som deg?

Anonymkode: 742cf...7c7

Hvor er det man lære slike remser med anklager?

Hvilken instans er det som har lært deg at det er greit å definere vilt fremmede sin personlighet basert på to avsnitts beskrivelse av noe de har gjort to ganger i løpet av ett liv?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Venninna mi bruker kobberspiral,sa hun da

Ts

Ja det finnes jo ingen menn som har hatt sex med ei dame som har blitt uplanlagt gravid.... 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
nordlending skrev (Akkurat nå):

Så da er det bedre at hun ikke får vite det om hun kan være smitta? 🙄

Da må jeg jo fortelle om det jeg gjorde og da blir hun knust, og det ønsker jeg ikke.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen tips? 

Ja, hold godt kjeft om det, sjekk deg for kjønnssykdommer (svært lite sannsynlig) og håp på det beste angående graviditet. Samvittighetskvalene vil gå over med tiden, så ikke plump ut med noe dumt i mellomtiden. 

Forøvrig er det normalt å ville ligge med flere forskjellige damer, selv om du har en kjæreste, og dere har bra og regelmessig sex. Har ingenting med sexavhengighet eller unormale nivåer av testosteron å gjøre. Det er et reint biologisk behov, resten handler om selvdisiplin. 

Anonymkode: 5c0a8...a4a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Hvor er det man lære slike remser med anklager?

Hvilken instans er det som har lært deg at det er greit å definere vilt fremmede sin personlighet basert på to avsnitts beskrivelse av noe de har gjort to ganger i løpet av ett liv?

TS skriver jo at det tok en drøy måned fra han var utro til han i det hele tatt fikk dårlig samvittighet for det. Her er det jo noe som mangler. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da må jeg jo fortelle om det jeg gjorde og da blir hun knust, og det ønsker jeg ikke.

Ts

Så om du er smitta, og hun mest sannsynlig er det, er det bedre at hun går ubehandla og i verste fall blir steril? Ærlig talt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...