Gå til innhold

Føler at kjæresten min blir brukt som hundepasser av vår venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert litt min kjæreste’s feil også som sier ofte ja til dette, vi har ikke kjent Silje mer en 6 måneder, så vi har ikke kjent henne veldig lenge.. men hun og kjæresten hennes er greie da. 

(beklager for feilskriving osv prøver virkelig mitt beste :) )

Meg og kjæresten bor ikke sammen og er begge studenter så det er faktisk mest helgene vi bruker på hverandre og noen ganger i ukedagen, men nå begynner Silje og spør han litt for ofte føler jeg om hundepass, jeg er ikke særlig glad i hunder som gjør at jeg fortrekker å være venninner isteden for å dra til kjæresten når han passer på bikkja noe han synes er trist av meg for han føler jeg ikke vil tilbringe tid med han, det er hunden jeg ikke vil tilbringe tid med en helg, vi for ikke gjort noe kjekt uten at vi må tenke på hunden.. og vil heller ikke ha me den på lasset..  Den er veldig klengete og masete og synes jeg, men den er ikke mer en 2 år gammel. Også med at kjæresten insisterte at den skal sove med oss i senga noe jeg sa NEI til så den fikk sove i gulvet, 

Og nå skal Silje få seg enda en valp! Så jeg tenker at hun kommer nokk til å belaste kjæresten min også me den.. av og til tenker jeg på om Silje egentlig  tenker at hun kanskje spør for mye.. hun skal også snart flytte med kjæresten sin.. så jeg håper virkelig at hun og kjæresten hennes som blir samboer passer på hundene sine en og belaste alle andre venner..

føler kjæresten min er for snill av og til

Anonymkode: 08876...874

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert litt min kjæreste’s feil også som sier ofte ja til dette, vi har ikke kjent Silje mer en 6 måneder, så vi har ikke kjent henne veldig lenge.. men hun og kjæresten hennes er greie da. 

(beklager for feilskriving osv prøver virkelig mitt beste :) )

Meg og kjæresten bor ikke sammen og er begge studenter så det er faktisk mest helgene vi bruker på hverandre og noen ganger i ukedagen, men nå begynner Silje og spør han litt for ofte føler jeg om hundepass, jeg er ikke særlig glad i hunder som gjør at jeg fortrekker å være venninner isteden for å dra til kjæresten når han passer på bikkja noe han synes er trist av meg for han føler jeg ikke vil tilbringe tid med han, det er hunden jeg ikke vil tilbringe tid med en helg, vi for ikke gjort noe kjekt uten at vi må tenke på hunden.. og vil heller ikke ha me den på lasset..  Den er veldig klengete og masete og synes jeg, men den er ikke mer en 2 år gammel. Også med at kjæresten insisterte at den skal sove med oss i senga noe jeg sa NEI til så den fikk sove i gulvet, 

Og nå skal Silje få seg enda en valp! Så jeg tenker at hun kommer nokk til å belaste kjæresten min også me den.. av og til tenker jeg på om Silje egentlig  tenker at hun kanskje spør for mye.. hun skal også snart flytte med kjæresten sin.. så jeg håper virkelig at hun og kjæresten hennes som blir samboer passer på hundene sine en og belaste alle andre venner..

føler kjæresten min er for snill av og til

Og være med*

AnonymBruker
Skrevet

Silje er nok onterrisert i kjæresten din, så hvis du ikke passer på, så mister du han til Silje.

Anonymkode: 1eefc...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje har kjæresten din egentlig lyst på hund, og synes det er helt perfekt å låne hund på den måten. Det gjør jeg (men jeg lar den ikke sove i senga mi, men den har inntatt sofaen,  selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt at den ikke skulle ligge der...)

Anonymkode: 0fb05...a91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal ta det opp med han? Han ser kanskje ikke det du ser? Hvis jeg var han, så ville jeg tatt opp ar jeg kan passe innimellom, men at det ikke er noen garanti for når jeg kan, og at de bør ga det i bakhodet nå når de skal få to hunder. Det er også mer arbeid å passe to. 

Anonymkode: ba3b0...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...