Gå til innhold

Har styrer i barnehagen du jobber i, hjemmekontor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I såfall hvorfor?

Skjønte det under korona disse to årene, men hvorfor skal en styrer i en barnehage fortsatt ha hjemmekontor flere dager i uken? 
Styrer er jo ikke med barna og ei heller de andre som jobber på avdelingene. 
Syntes det er rart, når flere styrere fortsetter med hjemmekontor nå til dags.

Anonymkode: 27a63...877

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har jo sitt eget kontor i barnehagen som de sitter for seg selv på hele dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har jo sitt eget kontor i barnehagen som de sitter for seg selv på hele dagen. 

Så, hvorfor ikke jobbe hjemmefra? Ser ikke noe problem med det. 

Anonymkode: 14136...042

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun hadde/har aldri hjemmekontor. Hun kommer daglig, tar nesten aldri ferie en gang, for å overvåke oss... 

Noen kommenterte det under covid, da de som kunne ha hjemmekontor skulle ha dette. Men det gjaldt visst ikke henne nei..

Anonymkode: 170f1...08c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger. Hvorfor skulle det være et problem?

Anonymkode: 18019...dd3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Styrer burde være i bhg, slik at hen er tilgjengelig for ansatte og foreldre. Styrer burde og ta lunsj sammen med de andre ansatte hver dag. Styrer i bhg. skal ikke være en fjern skikkelse, men en de ansatte kjenner godt.

Har jobbet i mange bhg.er og de med en nær styrer er de beste. Med nær, mener jeg en styrer som ofte deltar sammen med barna, spiser måltider med barna, kan navnet på alle barn og foreldre. En styrer som stepper inn på avd. når det trengs.

Ukentlig hjemmekontor er en uting i bhg. og får meg og flere til å tro at det dreier seg om unnasluntring. For hvorfor ikke sitte i bhg, som har eget kontor og hvor alle de andre ansatte er?

Anonymkode: 401f2...258

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Styrer burde være i bhg, slik at hen er tilgjengelig for ansatte og foreldre. Styrer burde og ta lunsj sammen med de andre ansatte hver dag.

Ukentlig hjemmekontor er en uting i bhg. og får meg og flere til å tro at det dreier seg om unnasluntring. For hvorfor ikke sitte i bhg, som har eget kontor og hvor alle de andre ansatte er?

Anonymkode: 401f2...258

Helt enig. Jeg skjønner ikke hvorfor, og det er jo ingen sjefer over styrere som får dette med seg. Kun de som jobber på avdelingene, og de vil vel ikke si noe på det.

Skrevet

Hvis man som leder ikke liker å omgås medarbeidere eller brukere/kunder så har man misforstått en lederjobb

Anonymkode: 29769...40f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...