AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Jeg har elsket sex siden første gang jeg hadde det når jeg var 15 år, kjæresten min da var flink til å gjøre opplevelsen bra og jeg hadde allerede utforsket litt med min beste vennine fra vi begge oppdaget onanering, og så senere etter første kjæresten hadde vi en kveld hvor vi drakk mye vin og endte opp med å ha sex. Spol så fram til jeg er 19, jeg var på en convention i Storbritannia i full utkledning med noen venner. Men de var mer interessert i turist greier så jeg dro alene og skulle så gjøre turist greier med dem de 5 siste dagene vi var der. Møtte et par der andre dagen, som var 3 og 5 år eldre enn meg, begge så skikkelig bra ut og isteden for å bare snakke litt høffelig for å så be om bilde. Snakket de med meg i over en halvtime før de spurte om jeg ville bli med dem og spise. Hadde det veldig hyggelig sammen, (men ikke noe som jeg trodde kom til å lede til det som skjedde) tils desseren kom. Tonen ble mer flørtende både med hverandre og meg, satt i en bås hvor hun var i midten og sakte testet ut vannet, når hun så at jeg ikke reagerte negativt kom hun tilslutt ut med det. At de hadde lettet etter noen til å oppfylle en fantasi å ha trekant med noen som cosplayet den karakteren jeg var. Sa de var villig til å betale meg for å bli med dem hjem. De skjønte det kunne være skummelt så om det gjorde at jeg ville føle meg mer trygg i fremmed land. Kunne jeg ringe og gi navn og adresse til vennene mine. Ringte, men sa bare at jeg hadde møt en fyr og ikke hele historien. Det var en skikkelig spennende opplevelse og jeg kunne ikke tro at jeg fikk betalt for det, og slik startet "karrieren" min, hvor jeg mest på på sommeren reiste rundt, for det meste i Norge, Sverige og Danmark, startet Nord og så hele veien nedover. Mens jeg også noen ganger fikk reise andre steder hvor kunden betalte for førsteklasse billett. Jeg var klar over at det ikke var noe jeg kunne gjøre for alltids så derfor jeg mest gjorde det på sommeren når jeg hadde fri fra skolen. Iblant på korte ferier, eller noen som virkelig betalte godt kunne jeg dra en helg. Men jeg sa alltid at siste året var når jeg fylte 23, noe jeg holdt meg til siden jeg var interessert i å skulle ha et ordentlig forhold etterhvert og ikke bare casual, noe jeg ikke ville gjøre mens jeg jobbet for å spare til å ha god egenkapital til å kjøpe enten leilighet eller hus. Ikke lenge etter havnet jeg i et forhold og ganske tidlig fortalte jeg han hvordan jeg hadde så god råd og han dømmet meg aldri for det. Vi var sammen tils etter nyåret i år hvor jeg nå er 29, det var ikke noen sin feil og vi er fortsatt venner, litt vanskelig de første 2 månedene da vi uten å mene det endte opp som FF når en av oss kjente oss ensomme. Men gjorde så et hardt brudd hvor vi ikke så hverandre på en stund for å kunne bryte syklusen for det ble bare forvirrende for oss begge. Vi er nå på et mye bedre sted hvor vi faktisk kan støtte hverandre uten at vi faller inn i dårlige vaner slik vi gjorde når vi første gjorde det slutt. Kjenner jeg er ordentlig klar for å gå ut på dating markedet igjen, men er såpass mange år siden, føler meg utrent på dating markedet, hørt så mye har forandret seg på kort tid. Så har jeg også fortiden min, var heldig første gang, ikke sikker det vil skje to gang på rappen, så når burde jeg være ærlig og si sannheten? Anonymkode: d1ad9...00e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Jeg antar stillheten betyr: Aldri si det og håp han ikke finner det ut. Anonymkode: d1ad9...00e 3 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Jeg, tenker at enkelte ting er best ikke kommer ut.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Athena Catalina skrev (22 minutter siden): Jeg, tenker at enkelte ting er best ikke kommer ut. Hannah80 skrev (19 minutter siden): Dette hadde jeg rett og slett tiet om. Var kanskje ekstremt heldig første gang med partner ja, etter å ha små testet ut dating markedet, uten å ha sagt noe men bare sånn generelt sett, hadde jeg gjerne tatt han tilbake hvis det ikke hadde vært for at han ikke føler han er frisk nok til å skulle ha barn. Får vel bare passe på at vi aldri bli som de type gifte par som begynner å dele på inntekten som en inntekt skulle han flytte inn eller kjøpe hus. Blir vanskelig å forklare hvordan jeg både har tilgang til en formue, og bare har lån på den leiligheten jeg har, plus den tremans boligen jeg kjøpte som jeg leier ut både for å ha passiv inntekt og pga skattefordeler Jeg har god lønn men ikke så god lønn. Anonymkode: d1ad9...00e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Hvis du er ferdig med det nå, så holder du selvsagt tett om det. Få menn som vil gifte seg med kvinner med slik fortid Anonymkode: e2895...eb0 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 De aller fleste kvinner har tatt seg betalt i en eller annen form for valør og nytt andre goder i tillegg mens de var sammen. Ikke noe å skjemmes over det. Ville holdt munn om det. Eller du kan kanskje hinte litt hvis du ser en prostituert på gata og spørre hva han synes om det. Anonymkode: ae3ba...73e 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Snodig greie det der... ganske mange menn som uten skrupler kjøper sex av prostituerte, men å stifte familie med eksprostituerte, nei det går ikke🙄 Anonymkode: bb6e1...997 16 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Men altså. Jeg hadde sagt det tidlig, før det blir særlig smertefullt om det blir brudd. Rett og slett fordi reaksjonen når dette kommer frem om noen år, blir verre. Anonymkode: bb6e1...997
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Snodig greie det der... ganske mange menn som uten skrupler kjøper sex av prostituerte, men å stifte familie med eksprostituerte, nei det går ikke🙄 Anonymkode: bb6e1...997 Det å ha sex, og det å stifte familie med er to nokså ulike ting da. Anonymkode: d80cc...8ff
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Før noen andre rekker det. Anonymkode: 34960...5ea
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det å ha sex, og det å stifte familie med er to nokså ulike ting da. Anonymkode: d80cc...8ff Ja. Sex kan de ha med hvem som helst, gjør ikke noe om de ser ned på eller forakter mennesket. Men koneemne, nei hun må være ren. At de selv er horekunder forteller de neppe. Anonymkode: bb6e1...997 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): De aller fleste kvinner har tatt seg betalt i en eller annen form for valør og nytt andre goder i tillegg mens de var sammen. Ikke noe å skjemmes over det. Ville holdt munn om det. Eller du kan kanskje hinte litt hvis du ser en prostituert på gata og spørre hva han synes om det. Anonymkode: ae3ba...73e Skjemmes gjør jeg ikke, gav meg et liv jeg aldri ville klart å ha uten de årene. Men jeg må også leve i Norge, eller snarere lever i Norge pga familie. Vi har uten tvil et av de beste samfunnsnettene, men vi har også veldig mye fordømmelse rundt ikke bare min tidligere karriere men diverse ting voksne mennesker gjør bare fordi etiketten er litt anderledes. Anonymkode: d1ad9...00e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjemmes gjør jeg ikke, gav meg et liv jeg aldri ville klart å ha uten de årene. Men jeg må også leve i Norge, eller snarere lever i Norge pga familie. Vi har uten tvil et av de beste samfunnsnettene, men vi har også veldig mye fordømmelse rundt ikke bare min tidligere karriere men diverse ting voksne mennesker gjør bare fordi etiketten er litt anderledes. Anonymkode: d1ad9...00e Hvilke ting da? Anonymkode: bb6e1...997
Jøyemeg Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 Jeg har har har rotet meg borti sex for penger med en gamling for lenge siden. Jeg holdt kjeft om det til mine venner da og jeg holder kjeft om det til mannen min nå og for evig 🙈 1 2
Blåttvann Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 Dessverre burde du nok holde dette for deg selv. Så lenge man er sykdomsfri så burde det egentlig ikke være et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Dessverre burde du nok holde dette for deg selv. Så lenge man er sykdomsfri så burde det egentlig ikke være et problem. Blir det ikke et litt... uautentisk liv? Så mange opplevelser i ulike land og ingenting kan deles om det til partner. Anonymkode: bb6e1...997 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Sex kan de ha med hvem som helst, gjør ikke noe om de ser ned på eller forakter mennesket. Men koneemne, nei hun må være ren. At de selv er horekunder forteller de neppe. Anonymkode: bb6e1...997 De trenger ikke å se ned på da. Det finnes jo kvinner i bransjen som faktisk gjør dette frivillig og vet godt hva de er med på. Er det ikke bedre å ha sex med disse enn å få ut seksuelle frustrasjoner på kvinnen i gata. Jeg ser dobbeltmoralen, men det er ingen som tvinger deg til å gifte deg med disse mennene. Anonymkode: d80cc...8ff
Blåttvann Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir det ikke et litt... uautentisk liv? Så mange opplevelser i ulike land og ingenting kan deles om det til partner. Anonymkode: bb6e1...997 Man kan si at man har reist mye da? Sagt at man var flink til å skaffe billige billetter eller noe. Og at pengene kom fra mye overtidsjobbing? Det er ca sant. 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Snodig greie det der... ganske mange menn som uten skrupler kjøper sex av prostituerte, men å stifte familie med eksprostituerte, nei det går ikke🙄 Anonymkode: bb6e1...997 Altså det var ikke at han ikke ville stifte familie med meg, han ville ikke stifte familie overhode. Han har limitasjoner, når vi først ble sammen trodde han det var jeg som kom til å bli skremt bort. Men jeg så aldri på det som et problem overhode for forholdet vårt. Det kom ikke spesielt mye i veien var bare nødt til å ta hensyn til enkelte ting. Samtidig skjønner jeg at det vil være ting som, selv om jeg var helt klar for å være den som tok de tingene når det kom til barn. Så følte han det ville gi skeiv deling i forholdet, han ønsker å kunne være der 100% for sitt eget barn. Anonymkode: d1ad9...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå