Gå til innhold

Overtenker jeg? Han jeg dater virker rar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei i starten sendte han masse meldinger, komplimenterte meg, sa at han kun villa ha meg ++, legit 5 dager etter svarer han så treigt og gidder ikke å chatte med meg lenge som han pleide, dette ut av det. Burde jeg gi en sjanse til eller blokkere fyrn? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokk. Han er ikke interessert i deg.

Anonymkode: 0a838...ce5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han virker ikke interessert. 

Du kan jo høre om han vil bli med ut på noe. Hvis han sier nei så vet du svaret.

Anonymkode: 0c159...354

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere knullet enda?

Anonymkode: 7e442...a4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere knullet enda?

Anonymkode: 7e442...a4a

Nei, han pleide å nesten døgne med meg og chatte hele natten og bare switcha opp. Og når jeg sa «du bare lekte med følelsene mine hele tiden» sa han «du lekte med min først så jeg lekte med din», tror det var fordi jeg ghosta han i 3 dager og kom tilbake uten å si noe, men det virket jo okey for litt og jeg sa jeg bare var opptatt så skjønner ikke hva han driver med. Han sa også en del «stygge» ting om meg.

AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner ikke at han gjør det samme som du gjorde, ghosting ? Vet ikke helt hvem som er rar her.....

Anonymkode: ec0e9...e13

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skjønner ikke at han gjør det samme som du gjorde, ghosting ? Vet ikke helt hvem som er rar her.....

Anonymkode: ec0e9...e13

Vent skal skrive ned hele historien så dere skjønner begge sider bedre.

Anonymkode: 21ca0...570

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vent skal skrive ned hele historien så dere skjønner begge sider bedre.

Anonymkode: 21ca0...570

Spar deg. Bli voksen, og date voksne, så blir alt så mye lettere. 

Anonymkode: df751...894

AnonymBruker
Skrevet
Hege q skrev (35 minutter siden):

Nei, han pleide å nesten døgne med meg og chatte hele natten og bare switcha opp. Og når jeg sa «du bare lekte med følelsene mine hele tiden» sa han «du lekte med min først så jeg lekte med din», tror det var fordi jeg ghosta han i 3 dager og kom tilbake uten å si noe, men det virket jo okey for litt og jeg sa jeg bare var opptatt så skjønner ikke hva han driver med. Han sa også en del «stygge» ting om meg.

Om han allerede har sagt stygge ting ved første lille blokkering så vil jeg ikke tro det lønner seg å gå videre. Når det er sagt, sier ikke det er noe bare menn opplever, men vi opplever ekstremt mye ghosting fordi det er tross alt menn som må bli valgt til at de er verdige å bli snakket til når det kommer til online dating. Og som regel når en dame begynner å ghoste, og så begynner å ta kontakt igjen. Er det ikke uvanlig at det har skjedd at dama har brukt mannen via app for å føle seg bra å få snakket ut, mens den de egentlig vil ha tilslutt har gitt dem oppmerksomhet, ofte hatt sex med. For å så bli ghostet av fyren de har hatt sex med så de kommer tilbake til fyren som først gav dem oppmerkomhet som trøst. 

Jeg sier ikke at det var det du gjorde, men vi opplever slike ting utrolig ofte da bare noe som tinder må en mann gå igjennom nesten 50+ kvinner før kanskje 3 stykker vil holde en ordentlig samtale, og det er mannen som må gjøre samtalen interessant for at ting skal gå videre. 

Så om du noen gang ghoster noen selv om det ikke var med vilje, så vær veldig klar og tydelig og si at det kom ting i veien som ikke har noe med han eller din interesse i han å gjøre. Du anner ikke hvor betryggende noe slikt føles. 

Anonymkode: b156a...fb1

• Nyttig 1
Gjest parkeringsvakten
Skrevet

Les deg opp på love bombing

AnonymBruker
Skrevet
parkeringsvakten skrev (8 minutter siden):

Les deg opp på love bombing

Bruker det ikke å gjelde tils fyren i det minste har fått sex en gang om ikke flere ganger, kanskje en måned eller to inn i et forhold før han begynner å snu, slik at de føler det er vanskeligere å forlate han fordi båndet var så sterkt i starten. 

Anonymkode: b156a...fb1

AnonymBruker
Skrevet

Dere høres like umodne ut begge to

Anonymkode: f3fce...7ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kastet bort mange år på å chatte med gutter og senere menn online både i form av god gammeldags chatting og seinere år Tinder og den type ting. 

Jeg kjenner godt igjen typen du beskriver. Og jeg kan si med 99% sikkerhet at din er samme slag som mine som opptrådte sånn var: 

Ble veldig fort glad i meg/elsket meg (utrolig teit spør du meg) før vi i hele tatt hadde møttes. Veldig intens chatting døgnet rundt, de viet meg all oppmerksomhet. Begynte å planlegge framtiden med meg osv, alt gikk sykt fort. Og så vipps en dag roet det seg betraktelig. Da fant jeg ut ved flere tilfeller at fyren hadde kastet seg over ei ny ei og mer spennende dame enn meg, og hans oppmerksomhet lå nå hos henne og han hadde liten tid til meg. 

Bare dropp han og gå videre. Sånne menn er lykkejegere som stadig er på jakt etter noe bedre og de kommer aldri til å slå seg til ro i et forhold. 

Anonymkode: 1aaa0...99a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 17.20):

Jeg har kastet bort mange år på å chatte med gutter og senere menn online både i form av god gammeldags chatting og seinere år Tinder og den type ting. 

Jeg kjenner godt igjen typen du beskriver. Og jeg kan si med 99% sikkerhet at din er samme slag som mine som opptrådte sånn var: 

Ble veldig fort glad i meg/elsket meg (utrolig teit spør du meg) før vi i hele tatt hadde møttes. Veldig intens chatting døgnet rundt, de viet meg all oppmerksomhet. Begynte å planlegge framtiden med meg osv, alt gikk sykt fort. Og så vipps en dag roet det seg betraktelig. Da fant jeg ut ved flere tilfeller at fyren hadde kastet seg over ei ny ei og mer spennende dame enn meg, og hans oppmerksomhet lå nå hos henne og han hadde liten tid til meg. 

Bare dropp han og gå videre. Sånne menn er lykkejegere som stadig er på jakt etter noe bedre og de kommer aldri til å slå seg til ro i et forhold. 

Anonymkode: 1aaa0...99a

Du hadde så rett, fant ut at han drev å snakket med en annen jente og det var der oppmerksomheten gikk. Han blokkerte meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...