Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må være en av de beste talene jeg har hørt. Hva tenker dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Optimo
Skrevet

"Lysglimt" er en premiedust. Det kan jeg si uten å se videoen engang. 

Skrevet
sosiale skrev (33 minutter siden):

Jeg synes han er en vits.

Det er lett å kritisere alt som er dårlig.

Fyren har åpenbart ikke det som skal til for å bli tatt på alvor, men talen var ærlig, og bare det i seg selv er nok til å sjokkere i dagens samfunn.

• Liker 2
Skrevet
Optimo skrev (37 minutter siden):

Optimo skrev (46 minutter siden):

Original type. Overhodet ikke rette mann til å snu galskapen som foregår på tinget, men en veldig sterk tale med 100% innhold av sannhet.

• Liker 2
Skrevet
sosiale skrev (3 minutter siden):

Det er mange politikere som holder ærlige taler, men ingen av de som sitter eller har sittet i regjering.

Hvem tenker du på da?

• Liker 2
Skrevet

Etter lytting og tygging på det som ble sagt at jo han har jo rett selv sier jeg at demokratiet ble nedlagt med avslutningen av Holmgang og at man kunne ringe inn så satt politikerne og hørte på det som ble sagt av innringerne 

i 2012 stilte jeg ett kritisk spørsmål på Facebook siden til Arbeiderpartiet og det var nok til å bli utestengt sende ett brev til Stortinget en gang med helt vanlig spørsmål fikk aldri svar sendte så E-post det ble heller aldri besvart 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Mannen er sikkert omdiskutert  blant enkelte  men jeg synes det han sier er riktig i denne videoen og som tidligere barnehjemsbarn og med ett ødelagt liv  så støtter  jeg Fardal i systemendring av  Barnevernet 

• Liker 3
Skrevet

Har ikke sett videoene men det skal vel godt gjøres å finne en ærlig politiker. De er for opphengt i egen vinning. 

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (34 minutter siden):

Etter lytting og tygging på det som ble sagt at jo han har jo rett selv sier jeg at demokratiet ble nedlagt med avslutningen av Holmgang og at man kunne ringe inn så satt politikerne og hørte på det som ble sagt av innringerne 

i 2012 stilte jeg ett kritisk spørsmål på Facebook siden til Arbeiderpartiet og det var nok til å bli utestengt sende ett brev til Stortinget en gang med helt vanlig spørsmål fikk aldri svar sendte så E-post det ble heller aldri besvart 

Demokratiet vårt er dødt. Det er elitene i høyre og Ap som setter mye av premissene, og vi har verken blitt spurt om drakoniske klimatiltak, masseinnvandring, islam, EU eller Pride. Alt kommer ovenfra 

• Liker 5
Skrevet
Maskinfører skrev (27 minutter siden):

Mannen er sikkert omdiskutert  blant enkelte  men jeg synes det han sier er riktig i denne videoen og som tidligere barnehjemsbarn og med ett ødelagt liv  så støtter  jeg Fardal i systemendring av  Barnevernet 

Han vil godt. Uten tvil. Er ikke bare barnevernet som trenger reformer.

• Liker 2
Skrevet
sosiale skrev (14 minutter siden):

De som er helt nye i lokalpolitikken og ikke vet at det handler om allianser.

Mennesker kommer inn med gode intensjoner, men blir spist opp av systemet. Kun de mest uærlige slimålene som klatrer seg helt til topps.

• Liker 3
Skrevet
Optimo skrev (1 time siden):

Det "Lysglimt" og "partiet" hans står for er søppel. Støtter du noe av det bør du ta en alvorsprat med deg sjøl, for da er du alvorlig ute og kjøre. 

Filter Nyheter har gjort et solid stykke journalistikk her. Les hvis du orker å dykke ned i faenskapet. 

https://filternyheter.no/filter-avslorer-slik-kobler-alliansen-tenaringer-med-nynazister-i-valgkampen/

Jeg støtter ikke Lysglimt, men denne talen var imponerende.

Skrevet

Lysglimt er antisemitt og farlig

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Capazitet skrev (4 timer siden):

Lysglimt er antisemitt og farlig

Ja det mener jeg og.

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, Mr.O’boy said:

Demokratiet vårt er dødt. Det er elitene i høyre og Ap som setter mye av premissene, og vi har verken blitt spurt om drakoniske klimatiltak, masseinnvandring, islam, EU eller Pride. Alt kommer ovenfra 

Nå er vel ikke dette sant. Homolovene, EU og klimatiltak er alle ting som er gjennomført enten med folkeavstemming (EU) eller direkte stemmer ved Stortingsvalg. Jeg tror du bør dra hodet ut av hullet Lysglimt okkuperer, for det er en farlig blanding av rasisme, fascisme, høyre-ekstremisme og annet surr.

Posten din bærer for øvrig preg av det mange av Lysglimts fans skriver i diverse fora, "ikke at jeg er en fan av Lysglimt, men han sier så mye rett!". Kan man ikke heller innrømme at man er fan, så man kan ha en reell debatt om sine mørkebrune holdninger?

• Liker 4
Skrevet
20 hours ago, Mr.O’boy said:

Det er jo en spesiell type mennesker som ønsker å leve i et blendahvitt og homo/transfritt samfunn.

Skrevet
Anonio skrev (10 timer siden):

Nå er vel ikke dette sant. Homolovene, EU og klimatiltak er alle ting som er gjennomført enten med folkeavstemming (EU) eller direkte stemmer ved Stortingsvalg. Jeg tror du bør dra hodet ut av hullet Lysglimt okkuperer, for det er en farlig blanding av rasisme, fascisme, høyre-ekstremisme og annet surr.

Posten din bærer for øvrig preg av det mange av Lysglimts fans skriver i diverse fora, "ikke at jeg er en fan av Lysglimt, men han sier så mye rett!". Kan man ikke heller innrømme at man er fan, så man kan ha en reell debatt om sine mørkebrune holdninger?

Det kan du si. Men jeg deler ikke hans verdisyn eller politiske ideer. Noen ting er jeg enig i. Som at sentralbanksystemet er en stor svindel, og at krigene vi fører i Midtøsten for Israel må ta slutt.

• Liker 1
Skrevet
Velvia skrev (2 timer siden):

Det er jo en spesiell type mennesker som ønsker å leve i et blendahvitt og homo/transfritt samfunn.

Hehe. Det skal vi nok heller aldri tilbake til, men den politiske eliten i vesten har mistet bakkekontakt med den vanlige mann i gaten. Se på Biden-regimet og hva dem gjør. Stoltenberg burde også vært dømt for krigsforbrytelser.

• Liker 1
Skrevet (endret)
47 minutter siden, Mr.O’boy said:

Hehe. Det skal vi nok heller aldri tilbake til, men den politiske eliten i vesten har mistet bakkekontakt med den vanlige mann i gaten. Se på Biden-regimet og hva dem gjør. Stoltenberg burde også vært dømt for krigsforbrytelser.

Sannheten er at det samfunnet kommer nærmere. Bare se på tiden før og ikke minst etter terroren på London Pub i Oslo, Det er mye grums der ute og mye av det skjønnmales. Homofile og transpersoner lever faktisk ganske farlig og det skumle er at det er en aksept for at det er slik.

EDIT:.....og folk som Lysglimt og Fardal får det oppriktig til å gå kaldt nedover ryggen.

Endret av Velvia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...