Gå til innhold

Synsfeltet mitt fryser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte opplevd søvnparalyse, men dette er litt annerledes. 
Jeg våkner fra en drøm og ser ut i soverommet mitt, men oppdager fort at synsfeltet mitt er frossent. Altså jeg kan godt bevege på øynene, snu på hodet eller snu meg helt rundt i senga. Men det jeg ser er det samme bildet som da jeg våknet, det er helt stuck på samme «frame». Varer ei stund og jeg blir ganske urolig. Til slutt våkner synsfeltet mitt og det samsvarer med det som faktisk er foran meg. 

Please si at noen flere har opplevd dette

Anonymkode: 465d8...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som søvnparalyse.

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Høres ut som søvnparalyse.

Kan det kalles søvnparalyse når alle kroppsdeler et fullt bevegelige? Virker mer som øynene ikke sender noen signaler til hjernen. Men det er jo kanskje en annen form for søvnparalyse da 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det kalles søvnparalyse når alle kroppsdeler et fullt bevegelige? Virker mer som øynene ikke sender noen signaler til hjernen. Men det er jo kanskje en annen form for søvnparalyse da 

Jeg vil anbefale at du tar en telefon til øyelegen din og hører med dem.

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (20 minutter siden):

Jeg vil anbefale at du tar en telefon til øyelegen din og hører med dem.

Jeg har ikke øyelege, kun fastlege. Bør jeg dra til fastlegen med det? Virker så lite 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke øyelege, kun fastlege. Bør jeg dra til fastlegen med det? Virker så lite 😅

Du hadde nok bare en krampe i øyet. Selv om kroppen din våkner, er det ikke sikkert alt i kroppen din "henger med", men er du urolig, ville jeg tatt en telefon til fastlegekontoret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...