AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Gjør du det? Føler meg så lite feminin. Har grodd fast i kosebuksa. Hjelper ikke at alle klær får yoghurtflekker og ymse andre flekker (har små barn). Vet ikke helt hvordan jeg skal forandre på det. Har behov for å ta av jobbklærne og ta på meg noe behagelig men særlig flott eller sexy er det jo ikke. Finnes komfortable men flatterende klær? 😛 Han foretrekker meg uten sminke påstår han så den er vel grei. Anonymkode: 27a78...88d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Føler litt som deg at jeg har grodd inn i det «komfortable» hjørnet. Nå har ikke vi barn, men jeg føler ingen behov for å sminke meg for han, eller ta på meg finstasen hvis vi bare skal være hjemme. Pynter meg og gjør litt ekstra hvis vi skal ut eller noe spesielt etc. Anonymkode: 457fb...574
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Varierer Skal dagen fylles med husarbeid og vasking så går jeg bare i behagelige klær og sminkeløs. Har jeg vært på jobb så har jeg allerede sminke på og da tar jeg «normale» klær på hjemme. Har vi begge fri eller har lyst til å kose oss litt så kan jeg pynte meg med kjole og sånn, kanskje vi går på en restaurant eller vil bare se og føle meg litt sexy Anonymkode: 6c285...41b 1
Trolltunge Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Ja det gjør jeg, og det gjør også han for meg. Synes ikke det er ok å gi f i hvordan man fremstår og ser ut selv om man er i fast forhold. Det er ikke særlig oppløftende og inspirerende. Min mann ser meg selvfølgelig i alle mulige tilstander, men når vi er ferdige med dagens gjøremål og skal kose oss sammen på kvelden, så steller vi oss litt først. Begge to. 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Kunne ikke falle meg inn å pynte meg for partner i hverdagen. Føler meg også mest vel i myke koseklær, derfor går jeg kun i det så langt det lar seg gjøre. Når det er sagt, bruker jeg ikke grå og fillete joggebukser med knær i. Jeg har høy standard på klærne mine, om jeg kan si det sånn. De er hele og freshe. Men fortsatt joggebukser/kosedresser. Hater generelt å pynte meg uansett. God hygiene er viktig, men det stopper der. Tror mannen min hadde begynt å lure om jeg plutselig hadde pyntet meg for å være hjemme 😅 Anonymkode: 9fac7...d81
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Vel, han sier oftere at jeg er nydelig og deilig når jeg går hjemme uten sminke og i kosebukse, enn når jeg pynter meg litt. Det er når jeg går sminkeløs i kosebukse, og når jeg pynter meg skikkelig som til bryllup at han gir meg mest komplimenter, noe som igjen har gitt meg mye mer selvtillit rundt det å gå uten sminke. Takket være hans komplimenter føler jeg ikke lengre at jeg må sminke meg for å være fin, og jeg går kun med mascara på jobb nå. Dessuten er han like glad som meg i å ligge på sofaen i komfortable klær, å se på tv og prate, kose og ligge i armkrok. Jeg bruker en vanlig tynn joggebukse fra Cubus, og en singlet eller en litt kort t-skjorte som koseklær hjemme. Eventuelt en myk bomullstights med en stor (hans) t-skjorte over. Og jeg bytter de ut når de blir utslitt/hullete, og/eller får flekker som ikke går bort. Normal hygiene er selvsagt ett must uansett! Anonymkode: 8dd97...3ac
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Prøver å ha en mellomting: Sminker meg litt hver dag, selv nå som jeg er i mammaperm og "bare" går hjemme. Går ofte i typiske koseplagg, men sørger for å alltid være velstelt med lakkerte negler, nydusjet, rene klær osv... Anonymkode: 12ff6...f2f 1
Nymerïa Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Nei, jeg pynter meg ikke. Men det vil heller ikke si at jeg går i kosebukse og flekkete klær. Jeg går med normale, rene klær som jeg når som helst kunne gått på butikken med.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Tja... Men er nok vel så mye for meg selv, for gjør det samme selv når han er bortreist. Jeg dusjer og barberer hver dag, selv om jeg bare er hjemme. Jeg bruker krem, og ofte en dusj parfyme. Men dropper sminke om jeg bare er hjemme. Har alltid velstelte negler, og grer gjennom håret og lager en knute. Har behagelige klær, og går uten BH. Men ingenting er slitt, stygt eller flekkede. Velger ofte tights+singlet, evt med en løs genser over, eller en lang eller kort bomullskjole. I det hele tatt ting jeg ikke var flau over å ha på meg om det kom besøk, og klær jeg kan ta en tur på butikken i. Har vært sammen i 20 år. Så ja, gjør det nok absolutt først og fremst for meg selv. Anonymkode: d7a7a...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Jeg steller og sminker meg hver dag, og går i behagelig, men pen kjole hjemme. Anonymkode: 783f1...89a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Vi hadde en fin samtale om det når vi flyttet sammen, og er enige i at komfort er viktigst. Han foretrekker meg også uten sminke, noe jeg er glad for. Jeg pynter meg om jeg føler for det, stort sett noen ganger i uka. Men det gjør jeg mest for egen del Anonymkode: 9443b...494
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 Nå finnes det så mange fine og behagelige klær, at man behøver vel ikke å gå i joggebukse og hettegenser hjemme. Søk på lounge wear. Anonymkode: a130c...bf2 1
MapleSirup Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 Trolltunge skrev (49 minutter siden): Ja det gjør jeg, og det gjør også han for meg. Synes ikke det er ok å gi f i hvordan man fremstår og ser ut selv om man er i fast forhold. Det er ikke særlig oppløftende og inspirerende. Min mann ser meg selvfølgelig i alle mulige tilstander, men når vi er ferdige med dagens gjøremål og skal kose oss sammen på kvelden, så steller vi oss litt først. Begge to. Det hørtes veldig hyggelig ut. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 Det går ann å ha fine koseklær. Selv om den største og grusomste og mest oppbrukte joggebuksa er den beste, så går det ann å variere. Kvinner kan se ganske sexy ut i tights eller litt mer formsittende joggebukser. Også kan man jo ha en kul tskjorte i en bra farge? Selv elsker jeg en mann i joggebukse og hettegenser og synes det er dritsexy. Men fint med variasjon. Er singel nå og håper for guds skyld at jeg ikke faller for en mann som ikke takler meg i joggebuksa. Kommer aldri til å gi den opp! 😛 Anonymkode: 1dc28...864 1
Trolltunge Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 (endret) MapleSirup skrev (7 minutter siden): Det hørtes veldig hyggelig ut. Ja det er det. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg steller og sminker meg hver dag, og går i behagelig, men pen kjole hjemme. Anonymkode: 783f1...89a Det er hva jeg også går i. Har mange veldig behagelige og samtidig feminine og fine kjoler. Like behagelige som kosebukser. Ja mer vil jeg si, siden mindre sømmer og ingen buksekant. Endret 9. august 2022 av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 Hey, little girl, comb your hair, fix your makeup, soon he will open the door.. lalala For wives should always be lovers too, run to his arms the moment he comes home to you Sang fra 50-60-tallet som handler om å holde på mannen sin ved å være deilig for ham😅 Anonymkode: 0a64a...da7 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 Da var ikke menn med på fødsler, og de visste sikkert ikke at kvinner også gikk på do. Anonymkode: 0a64a...da7
Trolltunge Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hey, little girl, comb your hair, fix your makeup, soon he will open the door.. lalala For wives should always be lovers too, run to his arms the moment he comes home to you Sang fra 50-60-tallet som handler om å holde på mannen sin ved å være deilig for ham😅 Anonymkode: 0a64a...da7 Ingenting galt med den teksten, så lenge dette ikke bare går en vei. Jeg har iallefall ikke så lyst til å krype inn i armkroken til mann som lukter og ser guffen ut hver dag. Skulle jeg bli litt mer intim enn det også er det veldig greit at alt ligger tilrette for det. Hva koster det egentlig å se litt mer ok ut? 10 minutter kanskje? Det er verdt det! Litt tåpelig å lage alt mulig til kvinnesak. Det finnes faktisk også kvinner som synes det å ivareta hverandre, kose med hverandre og tenne på hverandre er noe såpass viktig og vesentlig at vi ønsker å tilrettelegge for det. For egen skyld like mye som for mannens skyld. Vi har mye flørt og kos i vårt forhold, hver dag, og jeg vet, garantert, at det hadde vært mindre av slikt om vi begge sank ned i sofaen i posete og i verste fall også stinkende/flekkete klær. Det er ikke særlig opphissende, flatterende eller inspirerende. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 Trolltunge skrev (10 minutter siden): Ingenting galt med den teksten, så lenge dette ikke bare går en vei. Jeg har iallefall ikke så lyst til å krype inn i armkroken til mann som lukter og ser guffen ut hver dag. Skulle jeg bli litt mer intim enn det også er det veldig greit at alt ligger tilrette for det. Hva koster det egentlig å se litt mer ok ut? 10 minutter kanskje? Det er verdt det! Litt tåpelig å lage alt mulig til kvinnesak. Det finnes faktisk også kvinner som synes det å ivareta hverandre, kose med hverandre og tenne på hverandre er noe såpass viktig og vesentlig at vi ønsker å tilrettelegge for det. For egen skyld like mye som for mannens skyld. Vi har mye flørt og kos i vårt forhold, hver dag, og jeg vet, garantert, at det hadde vært mindre av slikt om vi begge sank ned i sofaen i posete og i verste fall også stinkende/flekkete klær. Det er ikke særlig opphissende, flatterende eller inspirerende. Enig i dette Anonymkode: b2e97...30d 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 1 hour ago, Trolltunge said: Ingenting galt med den teksten, så lenge dette ikke bare går en vei. Jeg har iallefall ikke så lyst til å krype inn i armkroken til mann som lukter og ser guffen ut hver dag. Skulle jeg bli litt mer intim enn det også er det veldig greit at alt ligger tilrette for det. Hva koster det egentlig å se litt mer ok ut? 10 minutter kanskje? Det er verdt det! Litt tåpelig å lage alt mulig til kvinnesak. Det finnes faktisk også kvinner som synes det å ivareta hverandre, kose med hverandre og tenne på hverandre er noe såpass viktig og vesentlig at vi ønsker å tilrettelegge for det. For egen skyld like mye som for mannens skyld. Vi har mye flørt og kos i vårt forhold, hver dag, og jeg vet, garantert, at det hadde vært mindre av slikt om vi begge sank ned i sofaen i posete og i verste fall også stinkende/flekkete klær. Det er ikke særlig opphissende, flatterende eller inspirerende. Min mormor var sånn. 😀 Anonymkode: 0a64a...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå