Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 19.07):

Litt vemodig, men barna har vokst fra høstferie.

I høstferiene som har vært har vi reist mye til Frankrike. Ofte bare en halv uke. Har prioritert reise på høsten fremfor sommeren. Den norske sommeren er så kort at jeg har ikke har ønsket å reise fra den.

Anonymkode: f3a6c...3cf

Mine barn som er studenter synes fortsatt det er deilig med en utenlandstur med mor, far, kjærester og søsken i høstferien, håper ikke de vokser fra slike familieferier med det første😄

Anonymkode: a9cb5...3b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 21.41):

Beatrix Potter: Drawn to Nature på Victoria & Albert. Og når jeg først er der vil jeg nok også få med meg Fashioning Masculinities: The Art of  Menswear. 

Anonymkode: 8755c...a81

Åååhh, Beatrix Potter! Må kanskje til London jeg også.

Anonymkode: 2de2b...7a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 17.22):

Hvor mange uker ferie i året har egentlig folk? 4 om sommeren, 1 om høsten, 1 i jula, 1 i påska og 1 i vinterferien?  Det blir jo 8 uker 😃. Pluss at mange trenger fri til planleggingsdager. Er det ingen som jobber i dette landet lenger?

Anonymkode: 8e73d...e56

Hos oss jobber mannen min fullt og jeg er student men jobber ca 70% i året, men velger mine vakter selv. Mannen min jobber mye til tider, har innbakt overtid så alt han jobber over avspaserer han. Så i år har han 7 uker ferie (overførte 2 uker fra i fjor) og 4-5 ukers avspasering. Han rekker jo aldri å ta ut alle disse ukene så han flytter alltid noe over. I år har vi hatt 1 uke fri i vinterferien, par fridager i påsken, 5 uker i sommer, blir 1 uke i høstferie og 1 uke i juleferie. Men så har vi jobbet hardt for å studere og få jobber som gir oss såpass mye frihet :)

Anonymkode: 662a3...758

Skrevet

Kanskje en liten biltur med farmor og samboer, men ellers blir jeg nok hjemme i høstferien.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 10.22):

Hva jobber du med?

Anonymkode: 6eb22...2d4

Jeg jobber som prosjektleder 😊

Skrevet

Skal sikkert en tur innom butikken

Skrevet

Skal på ''rypejakt'' i Thailand.

M48

Anonymkode: 54745...fa9

Skrevet

Årets siste tur til familiehytta blir det nok :)

Skrevet

Enten spille golf i Spania eller reise og besøke venner i Bulgaria

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 22.50):

Tror det bare er lærere som kan ta ut ferie i det omfanget du beskriver.

jeg har 5 uker ferie. 3 tar jeg ut om sommeren. 1 i høstferien da vi pleier å reise til syden da, 1 uke pleier jeg å bruke til å skjøte på rød-dagene i påske-og juleferien med, slik at jeg f.eks. slipper å jobbe i romjula. Den siste uka er til forefallende: når skole har planleggingsdager, og når jeg skal ta langhelg for å dra på venninnetur et par ganger i året.

Anonymkode: 20680...1aa

Håper du ikke underviser i matte da😜

5 uker totalt med ferie;

3 uker om sommeren

1 uke i høstferien

1 uke til jul og påske

1 uke til forefallende 

Anonymkode: 3cd23...53c

Skrevet

Jeg skal til Nice. Har ikke vært i utlandet siden 2018.

Anonymkode: ba4e6...d2e

Skrevet

Det blir enten en langhelg til Østlandet for å besøke min bror og hans familie, eller en langhelg på hytta. Det kommer an på hvor mange fridager jeg får tatt ut. Mannen har fri den uka. Jeg satser på få tatt 2-3 dager ferie/avspasering. 

Anonymkode: c19e7...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...