Gå til innhold

Hvilken sportsvogn har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn har dere til de litt større barna?

Jeg er på jakt etter en ny vogn til min jente på 15 mnd., som ikke er så stor som duovogna vi har fra før, og som ikke koster fletta.

Mottar tips og anbefalinger med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Carena Sportstrille.Er kjempe fornøyd med denne.

Betalte 1000 kr for den.Det er svingbare hjul på den foran.Lett å trille.

Skrevet

Jeg har kombivogn og bruker nå den som sportsvogn. Har Teutonia mistral. Denne er jo dyr, men jeg kommer jo til å bruke denne perioden ut.

Skulle jeg kjøpt sportsvogn nå ville jeg sett etter en som ikke har disse små "trille"hjulene, ville hatt en det gikk ann og legge ned i full liggestilling (det virker ofte som om det er disse som er litt dyrere da, men snella sover jo i den og vil jo gjøre en stund til så...), tatt hensyn til hvor tung den er og om den er liten og ta med seg..

Nå skal som sagt ikke jeg kjøpe noen ny vogn så jeg har heller ikke sett etter det så kan ikke gi deg noen tips om hvilke vogn, ville bare dele hva jeg ville ha sett etter av egenskaper....

Ble vel ikke mye klokere nå men....

Forresten er det utrolig mange som skryter av OTH vognene... Jeg er egentlig litt nysgjerrig på de.. Kanskje du skulle sjekke litt opp rundt de???

Skrevet

Jeg har One tree hill Urban Jungle og er veldig fornøyd med den! Har brukt den fra Victoria var 5mnd, da ryggen kan legges ganske flat.. Angrer ikke på kjøpet! Den er lett å ha med å gjøre og har svingbart forhjul som kan låses.

Her er hjemmesiden deres.

Skrevet

Jeg har TFK sportsvognen. Ryggen kan legges helt ned, og har hjul du kan bytte ut når snøen kommer. Hadde hard bag montert på den da gutten min var mindre. Veldig fornøyd. Er vell den nyeste sportsvognen som er på markedet.

http://www.buggy.de/joggster2.php

Skrevet

Byttet nylig ut vår Simo kombivogn med en vogn fra One Tree Hill, og den er en drøm å trille! Superenkel å slå sammen, veier bare 9 kilo + hjul, lekker, mange smarte detaljer og morsomt ekstrautstyr. Prøvde ut haugevis av ulike vogner før valget falt på denne. Det eneste minuset er en noe høy pris, men ser at de holder seg godt i pris når de selges igjen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...