AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Har blitt innkalt til intervju, men ligger her med feber. Opprinnelig intervjudato var egentlig satt til mandag (i går), men måtte sende melding å melde avbud med ny avtale i dag. Våknet i dag tidlig å følte meg like jævlig, og måtte atter igjen melde om avbud. Sjefen spurte deretter når jeg hadde tid i neste uke. Har kjempedårlig samvittighet, selvom jeg ikke kan styre helsen min. Er redd jeg har gitt dårlig inntrykk allerede, men siden hun kommer med nye forslag til tid for møte, så kanskje jeg ikke er så kjørt likevel? Hva tror dere? Vil veldig gjerne ha denne jobben! Anonymkode: be209...5a3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Umulig å vite, det kommer jo både an på hvor mange søkere det er, og hvor aktuell du ellers er basert på erfaring og kompetanse. Dess flere kvalifiserte og aktuelle søkere de har, dess nøyere kan de være med plukkingen og helhetsinntrykket vil jo da telle. En arbeidsgiver vil jo være interessert i at man holder sine forpliktelser og er pålitelig. Hvis man ikke greier å stille akkurat til intervju der det gjelder å gi et best mulig inntrykk, og de føler at det er "mye greier og greier" allerede på dag 0 så kan det jo telle negativt ved at de er redd for at det potensielt kan være mer fravær og unnskyldninger fremover. Har de ikke mange søkere, og du har noe unik og relevant erfaring som gjør deg mer aktuell enn andre så kan det være de ser det mer mellom fingrene. Alle blir jo syke innimellom. Det er jo bare å stille, og prøve å gi et bra inntrykk der og da. Har du gode referanser så ser de gjerne forbi. Anonymkode: cc732...be8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Jeg måtte avlyse intervju samme morgen i våres grunnet forkjølelse og feber, jeg tenkte da at sjansen var null. Senere på dagen kontaktet de meg og ville ha meg på intervju når jeg ble frisk. Og jeg fikk søren meg jobben. Så nei, er ikke kjørt Anonymkode: 74ad2...25c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Du klarer ikke å ta to Paracet og komme deg gjennom et par timer? For all del, er du dausjuk så hold deg hjemme, men du nevner bare feber og det kan du slå ned noen timer med piller.. Anonymkode: 335a8...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Ikke mulighet for å ta intervjuet digitalt? Har hatt alle mine intervjuer digitalt de siste årene. Fikk velge i våres når jeg søkte jobb, om jeg ville møte fysisk eller digitalt, og fikk tilbud. Anonymkode: 36c0c...59d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Evt kan man jo be om digitalt intervju via Zoom eller Teams. Det gjorde man jo mye av under corona og burde være kurant å få til nå Anonymkode: 787cc...de3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Tenker det dummeste her var å tro at du ble frisk igjen på en dag? Hvis du var veldig syk i går burde du avtalt nytt intervju litt senere i uken, ikke dagen etter! Anonymkode: d51f0...568 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå