Gå til innhold

Gruer meg til min egen bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg til og bli eldre og gruer meg til min egen bursdag jeg er ganske usosial av meg og har invitert noen venner hit for og feire men jeg gruer meg til og bli eldre skulle ønske jeg kunne vere 18 år igjen.  Jeg blir 28 ... Snart 30 hjelp . Flere som gruer seg til bursdagen sin?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad for hvert år jeg overlever og blir eldre. Kirkegården er full av unge mennesker som ikke gjorde det. 

Anonymkode: 11ddc...2c6

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg var det, en gang i tiden.. I mange år kunne jeg ikke fordra min egen bursdag, værste dagen i året.. Mangen tårer på den dagen før.. Men nå elsker jeg den:hoppendeglad: Den datoen gir meg en barnslig lyst nå.. Lyst til å være, akkurat den jeg er.. lyst på flere opplvelser, flere lystbetonte øyenblikk med mine kjære, kanskje møte andre som også blir mine nære.. Lyst til å bli gammel, være glad i livet mens den tid kommer.. Jeg feirer dagen med noen få, gjør kanskje ikke noe stort ut av det men det er en viktig markering, med god mat og godt selskap. Jeg lider ikke av noe Peter Pan syndrom, ja da jeg vet at for hvert år er det også et år nærmere min egen død, men jeg er svimlende glad jeg ikke er 18 igjen.. Det var greit da, men nå er jeg glad jeg er eldre.

Alt som feires kan, feires bør:nordvesta:Livet består i mange gråværsdager og det er kjipt å ikke like den datoen en er født, så jeg har absolutt empati for de som ikke liker den dagen, det er vondt❤️ Men jeg er veldig glad jeg har kommet ut av den kneiken selv. Jeg er sikker på at dine venner er ganske glad for invitasjonen din ts, og kanskje virke det bedre enn du har forestillt deg, jeg håper det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg gruer meg ikke for å bli eldre men jeg gruer meg hvert år fordi jeg ikke har noen å invitere til selskap som jeg er trygg på ergo jeg holder ikke selskap men det blir jo alltid mas fra partner...gruer meg også fordi bursdagen og tiden rundt den ofte er startskuddet for vinterdepresjon og mere smerter. Jeg synes du skal feire at du er frisk. 28 er ingen alder.

Anonymkode: b2762...32b

• Hjerte 1
Skrevet

Bursdag er en dato. Ikke en automatisk feiring med masse venner, kaker, pølser, hatter, vin, brus og latter.  Veldig mange feirer ikke sin egen bursdag, noen feierer den med absolutt nærmeste familie, noen reiser bort, noen velger å sitte på kirkegården å minnes sine forfedre. Noen er så uheldig at de ikke vet de har bursdag, eller lever lenge nok til å feire den. 

Velkommen til verden. 

Skrevet

Har aldri gruet meg til å feire bursdag. Men vet at alternativet til å ikke ha en bursdag å feire er verre enn å bli eldre. Så feirer hver eneste bursdag med glede. Inviterer mine nærmeste til middag og kaker😊

Skrevet

Jeg feirer ikke bursdagen min. Om noen har lyst til å gjøre noe på bursdagen min synes jeg det er hyggelig og takker ja.

Men jeg engasjerer ikke i å feire meg selv, det synes jeg er rart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...