AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Er det slik at jeg ikke passer sammen med typen min fordi jeg ikke er interessert i spill men liker å sy, strikke og gjøre andre ting? Eller er denne kvalmen jeg får når jeg hører om spille en reaksjon på et dårlig forhold der exen min var spillavhengig? Jeg vil lære meg å ikke være så irritert når han skal drive med det. Og klare å holde på med mitt. Jeg blir direkte syk. Feberfølelse. Sint lei meg irritert svimmel av dette og av å tenke på spill. Anonymkode: bab92...9b1
Samsung Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det slik at jeg ikke passer sammen med typen min fordi jeg ikke er interessert i spill men liker å sy, strikke og gjøre andre ting? Eller er denne kvalmen jeg får når jeg hører om spille en reaksjon på et dårlig forhold der exen min var spillavhengig? Jeg vil lære meg å ikke være så irritert når han skal drive med det. Og klare å holde på med mitt. Jeg blir direkte syk. Feberfølelse. Sint lei meg irritert svimmel av dette og av å tenke på spill. Anonymkode: bab92...9b1 Det er ikke noe fasit på slikt. Jeg føler tvert imot at litt forskjeller er tiltrekkende. Så lenge man gir hverandre rom til å dyrke interessene sine og på samme tid har tid til hverandre og har det fint er det bra. Det er ikke slik at man må like akkurat det samme som kjæresten. Kanskje du trenger å bearbeide eksen din litt siden du har vært i et forhold med en spill avhengig. Endret 9. august 2022 av Samsung
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Det som kan hjelpe om du vil fortsette sammen med ham er at du går i litt kognitiv terapi, siden det er du som har problemet med hans spilling( eller eksen's spilling for å være korrekt) Er det derimot han som også er spilleavhengig,bør du nok vurdere om du orker enda en gang, for den avhengige klarer ikke du å endre. Anonymkode: c9128...a97
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Høres ut som om du lar erfaringen med eksens problemer gå ut over din nåværende ja. Det går helt fint å ha ulike interesser, så lenge man også tilbringer tid sammen. Anonymkode: 5fa2e...855
Margarethw Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Ts: han spiller bare innimellom. Ikke oftehvis jeg skal sy eller gjøre andre ting. Vi gjorde det i for gårs og d gikk veldig fint. Men så rader d sammen i hodet mitt og følelsesmessig dagen etter når han vil tilbringetid med meg. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som om du lar erfaringen med eksens problemer gå ut over din nåværende ja. Det går helt fint å ha ulike interesser, så lenge man også tilbringer tid sammen. Anonymkode: 5fa2e...855 Ts: han spiller bare innimellom. Ikke oftehvis jeg skal sy eller gjøre andre ting. Vi gjorde det i for gårs og d gikk veldig fint. Men så rader d sammen i hodet mitt og følelsesmessig dagen etter når han vil tilbringetid med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå