Mamma31 Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Hei har ei på 12 år som vil bli tryggere på engelsk. Fått tips om å laste ned Duolingo, og gjorde dette fra app store. Jeg får dessverre ikke valgt engelsk som et språk å lære! Har jeg gjort noe feil? Er det andre apper som anbefales for å lære engelsk? Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Engelsk er utgangspunktet for duolingo, jeg bruker det feks til å lære tysk, og da blir engelsk språket jeg lærer med utgangspunkt i (ikke norsk). Engelsk som lærespråk i duolingo tilbys til de som har spansk/fransk/tysk/arabisk etc som utgangspunkt. Har du norsk som utgangspunkt kan du derfor ikke velge engelsk som lærespråk (men du kan velge motsatt da - norsk som lærespråk med utgangspunkt i engelsk, trener jo på en del engelsk da - jeg får jo trent en god del i engelsk når jeg lærer tysk). vet dessverre ikke om andre apper, bør kanskje være en norsk app? Kanskje skolen kjenner til noen? Anonymkode: ebe5f...64f
Ivy Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 memrise. Hellotalk. Det viktigste er uansett å eksponere seg for språket enn ønsker å lære, samt benytte seg av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå