AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 đ Anonymkode: afc82...f0d Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 StĂ„r opp med storesĂžster, spiser og gjĂžr henne klar for barnehagen med han i bĂŠresjal FĂžlger henne dit Sover Ligger i babygym GjĂžr husarbeid med han i sjal Lager middag Henter storesĂžster  Anonymkode: 3ecd1...b33 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 StĂ„r opp, baby sitte AnonymBruker skrev (27 minutter siden): StĂ„r opp med storesĂžster, spiser og gjĂžr henne klar for barnehagen med han i bĂŠresjal FĂžlger henne dit Sover Ligger i babygym GjĂžr husarbeid med han i sjal Lager middag Henter storesĂžster  Anonymkode: 3ecd1...b33 Er du alene med de? Anonymkode: 61ea4...734 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Del Skrevet 9. august 2022 Med begge mine har det vĂŠrt stĂ„ opp grytidlig (babyer som var veldig morgenfugl), sĂ„ en evig runddans av amming, tĂžrke gulp, klesvask, bleieskift, trilleturer, "leking", osv. Syntes det var forferdelig slitsomt og kjedelig begge gangene. Anonymkode: eb153...681 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Del Skrevet 9. august 2022 VĂ„kner litt fĂžr 8 mens pappaen gjĂžr klar storebror til barnehagen. Tar det med ro i sengen og gir et morgenmĂ„ltid. Hvis hun er vĂ„ken fĂ„r hun ligge litt pĂ„ magen min. NĂ„ for tiden liker hun godt Ă„ ligge pĂ„ tvers, slik at hun kan lĂžfte seg opp og se ut vinduet. Noen ganger blir hun sliten, drikker litt melk og sovner. Hvis hun sover stĂ„r jeg opp alene, lager frokost og ordner litt klesvask. Gjennom dagen veksler vi pĂ„ soving, leking i babygym, sang/lesing med meg, bleieskift, sprelle litt naken pĂ„ badet, amming og mer soving. Soving er helst pĂ„ meg, i vugga eller i vogn. Jeg tar litt klesvask og ordner middag i lĂžpet av dagen mens hun sover eller leker i babygym. Kl 15-1530 legger jeg henne fornĂžyd i vogna, og vi gĂ„r for Ă„ hente storebror i barnehagen. Etter en time er vi tilbake igjen, og sitter gjerne ute litt hvis vĂŠret er fint. Storebror fĂ„r litt mat, hvis han ikke fikk mat pĂ„ vei hjem. Hvis begge barna er fornĂžyd lager jeg ferdig middagen. Mannen er hjemme rundt 17, sĂ„ da hjelper vi hverandre med Ă„ fĂ„ ferdig middagen og holde barna fornĂžyd. SĂ„ spiser vi. Resten av kvelden gĂ„r bort i amming, leking med barna og diverse, frem til storebror legges. EtterpĂ„ er det tid for Ă„ legge meg og baby, noe som involverer en del gulping, grĂ„ting og ofte en tur ut for Ă„ roe baby. Til slutt sovner vi. Baby sliter med refluks om kvelden. Anonymkode: 1e18d...b9e Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): StĂ„r opp, baby sitte Er du alene med de? Anonymkode: 61ea4...734 Pappaen jobber natt sĂ„ jeg leverer, ogsĂ„ nĂ„r han stĂ„r opp sĂ„ tar han babyen og jeg henter storesĂžster Anonymkode: 3ecd1...b33 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Del Skrevet 9. august 2022 NĂ„ er lille 5 mĂ„neder men ved 3 mĂ„neder sĂ„ det sĂ„nn ut:  StĂ„ opp mellom 6-8 Melk hver 3-4 timer Hun var ikke sĂ„ glad i baby gym da, men prĂžvde Ă„ aktivisere henne litt daglig. Tummytime.  Gikk gjerne en tur om dagen.  Lagde middag og gjorde annet forefallende husarbeid nĂ„r hun sov. Studerte litt pĂ„ kvelden hvis jeg orket. Hun sov en del om dagen, og sov godt om nettene.  Jeg var alene med lille i den perioden.  Anonymkode: 7cf44...922 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ