Hege q Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Jeg poster dette for søstera mi, hun er 17 og typen 16. De bor 23 timer unna hverandre med bil, men bare 1,55 time med fly. satse på eller droppe, og blir dette å vare?
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 (endret) Nei, tror ikke det vil funke i lengden om ikke en av de flytter på seg. Endret 9. august 2022 av Athena Catalina
elinoooor Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Er bare de som kan finne ut om det funker for dem. Det kan funke og det kan ikke funke
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Vi har 7 timer med bil, eller en time med fly. Vi møtes 1-2 ganger i måneden, så for oss går det bra, selv om det er tungt å ikke ha hverandre i hverdagen. Men vi er også voksne, med god nok økonomi til å fly ofte, og begge har bil, og mulighet for hjemmekontor. Som tenåring hadde jeg ikke klart det. Anonymkode: e26e7...b84
Snok1 Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 16 og 17 år er bare å glemme. Alt for mye kontrollbehov, sjalusi og drama i den alderen. Det fungerer strålende for meg, men vi er begge +-50 og etablerte med egne boliger, ferdig med barn og har lang felterfaring med forhold. Vi har en helt annen ro.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Du har ikke noe med forholdet deres å gjøre, tenker jeg😅 Jeg hadde et to år langt avstandsforhold (to fly mellom oss, i dag er vi gift. Men vi er voksne. Anonymkode: 249f1...606
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Funkee hvia begge er innstilt på det. Kan også være en kilde til ekstra piff, feks at man sparer seg til man ses og at tiden man treffes blir ekstra intens. Har også vært i avstandsforhold hvor det var en unik mulighet til å få seg en månedlig langhelg i en europeisk storby, som var helt topp med fleksibel jobb. Anonymkode: 0a22d...bd5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Jeg er i et avstandsforhold, og er inne i vår syvende måned som det nå. Synes det er ekstremt vanskelig, og gråter hver gang han drar, men savnet gir seg etter en dag eller to. Viktig å holde seg opptatt med dine ting, venner og familie. Veldig viktig å ha tillit til hverandre når man er så mye fra hverandre. Anonymkode: 2b4de...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå