AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Hei. Er det noen her som har Samsung galaxy s 21 og kan fortelle om de er fornøyd med den? Jeg er spesielt opptatt av at jeg ikke må lade den hele tiden, og at den har ok kamera. Jeg har sett på spesifikasjonene på Elkjøp, men skjønner meg ikke helt på deg som står der. Anonymkode: b6e8c...0aa
ekkoet Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Jeg har ikke hatt S21, men har hatt samsung S-modellene oppigjennom, byttet hvert 3dje år og kommer nå til å kjøpe S22. Kan det hjelpe å lese en test dersom elkjop sin side ikke gir så mye? Er det denne FE-modellen du ser på? https://www.tek.no/test/i/RrqgdA/samsung-galaxy-s21-fe-5g Sitat Halvannen til to dagers brukstid burde være oppnåelig for de fleste med S21 FE Ser vel også ut som at kameraet får godkjent karakter. Hvilke andre telefoner har du vurdert opp mot denne?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Jeg er veldig fornøyd med min. Jeg har, som brukeren over, hatt Samsung Galaxy S-serien i "alle år", siden s2 kom. Les tester på nettet, du finner ørten reviews som går i dybden der, på både batteri og kamera. Hvor ofte du må lade kommer jo helt an på hva du bruker den til.. Om du sitter og trykket og har skjermen på konstant, må den selvsagt lades oftere enn om du bare sjekker meldinger en gang iblant og scroller gjennom nettavisen mens du drikker morgenkaffen. Anonymkode: ff879...ef3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Jeg har en S20 5G FE. Vet ikke hvor annerledes S21 er, men kameraet på telefonen er i hvert fall lite å klage på. Batteriet derimot, er som de fleste smarttelefoner jeg har hatt, varer jo ikke akkurat lenge. Lader den annenhver dag. Jeg er ingen storbruker av smarttelefon, og ønsker meg egentlig tilbake til dagene da jeg ladet en gang i uken eller sjeldnere. Meen, den tiden er forbi, og jeg må ha smarttelefon grunnet blant annet authenticator app. Jeg hadde to simkort i den ganske lenge, og tok ut det ene for å se om det påvirket strømforbruket. Litt usikker på om det egentlig ga noe forbedring, det var i hvert fall ikke stort. Skrudd av always-on-display og gjort litt andre småtiltak for å spare strøm. Skrur jeg på batterisparemodus og litt annet, så kan den i grunn vare ganske lenge, men samtidig blir den jo mindre brukbar på en måte. Anonymkode: fad68...d74
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 ekkoet skrev (3 timer siden): Jeg har ikke hatt S21, men har hatt samsung S-modellene oppigjennom, byttet hvert 3dje år og kommer nå til å kjøpe S22. Kan det hjelpe å lese en test dersom elkjop sin side ikke gir så mye? Er det denne FE-modellen du ser på? https://www.tek.no/test/i/RrqgdA/samsung-galaxy-s21-fe-5g Ser vel også ut som at kameraet får godkjent karakter. Hvilke andre telefoner har du vurdert opp mot denne? Takk for innspill, ja det er den.. Det blir av forskjellige grunner en Samsung og for meg ser det ut som denne gir mest innenfor budsjettet. Det er vel også s-modellene som er flaggskipet til samsung. Takk for alle andre innspill, de er lest og tatt med i vurderingen. Anonymkode: b6e8c...0aa
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Jeg har S21. Hatt den ca 6 mnd. Har hvert fornøyd til nå. Det spørs jo hva du skal ha telefonen til. Kamera er veldig forbedret på denne. Kan sitte ganske lenge med den før den må lades. Men det er vel vanlig med nye telefoner uansett. Det er mye kjekt på denne telefonen. Anonymkode: f7904...c1a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har S21. Hatt den ca 6 mnd. Har hvert fornøyd til nå. Det spørs jo hva du skal ha telefonen til. Kamera er veldig forbedret på denne. Kan sitte ganske lenge med den før den må lades. Men det er vel vanlig med nye telefoner uansett. Det er mye kjekt på denne telefonen. Anonymkode: f7904...c1a Takk 😊 Anonymkode: b6e8c...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå