AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Bakerst i kjeften, på siden av stemmebåndet så har vi liksom 2 huler på hver side. Min venstre side klør ofte, og har hatt lett for å gjøre det i mange år. Det kjennes også som jeg har sprekker der når jeg kjenner med tunga. Andre siden er ikke slik. Har hatt det i mange år, men kanskje trodd det bare ikke er noe eller vil forsvinne så har ikke sjekket det. Tannlegen har heller aldri kommentert noe om det. Mulig det er noe matvarer kanskje som forårsaker det? Eller er det andre ting? Kløen kan kjennes helt inn i øret liksom.. Anonymkode: 414a6...21e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 På siden av stemmebåndene? Borti med tunga? Hvor i all verden er stemmebåndene dine? 😶 For min del, så har jeg endel "sprekker"/groper på mandlene, og dersom det samler seg opp materie (og etterhvert mandelsteiner) i disse gir det kløe og irritasjon som kjennes helt inn i øret. Da pleier jeg å klemme/massere forsiktig på mandlene for å fjerne disse, og irritasjonen gir seg. Anonymkode: 1a065...39c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Aner ikke hvor stemmebåndet er, men allergi kan gi intens kløe i ganen og oppover i ørene. Sånn har jeg det med pollenallergi. Anonymkode: 12ab9...4c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå