Gå til innhold

Lubben - stor eller liten bikini

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte høre at selv om jeg har noen kilo for mye, så trenger jeg ikke dekke meg til med en stor bikini. «Mye tekstil får deg til å se mye større ut». 

Hva tenker dere om dette? Når sommerkroppen ikke ble som den skulle, drar dere fortsatt på dere string/truse med snor og trekanttopp?

Anonymkode: ce77c...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så liten som mulig, så kan du ligge her på terrassen min 😍

AnonymBruker
Skrevet

Med mye tekstil menes vel kjortler og kjoler og sånn der bikini med skjulende lag her og der tenker jeg..

Anonymkode: 31ff3...74e

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer mest ann på selvtilliten din. Du skal ha god seltillit med liten bikini. Ser ikke bra ut hvis du går og skammer deg. Må bruke noe du er komfortabel med. For noen er det lang tights og t-skjorte som må til for at de kan tenke på annet enn hvordan man ser ut. For andre som er komfortabel med kroppen sin, kan de velge noe mindre. Dumt hvis dørterskelen å gå på stranda blir på grunn av hva man bader i viser for mye. Viktigste er å komme seg ut. 

Anonymkode: 54d76...803

Skrevet

Jeg er ikke enig i at "mye tekstil får deg til å se større ut" stemmer når det gjelder bikinie. En bikini viser kroppen uansett. En liten person er og bli liten uansett hvilken bikini hun bruker, og vice versa for store personer. 

En bikini som sitter pent og har riktig størrelse er best uansett hvilken størrelse man har på kroppen, og både stringtruser og trekanttopper kan passe selv om man ikke er str S. Du trenger ikke dekke deg til med sånne badedrakter som har fastsydd kjole utenpå likevel, for å overdrive litt. Men samtidig: det viktigste er hva du selv trives i. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes i utgangspunktet det er flott med større jenter/damer som bruker hot (altså ikke store) bikinier. Den tanken hadde jeg med meg inn i butikken til Careless for å prøve de «minste» modellene der (altså ikke i størrelse men type modell). Fant fort ut at jeg følte meg mye mer komfortabel i bilinimodeller som dekket mer av min kropp.

Poenget er: ta den modellen DU føler deg flott i! Det synes nemlig for de rundt om du har selvtillit i den lille bikinien eller ikke:)

Anonymkode: 09cef...610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får ofte høre at selv om jeg har noen kilo for mye, så trenger jeg ikke dekke meg til med en stor bikini. «Mye tekstil får deg til å se mye større ut». 

Hva tenker dere om dette? Når sommerkroppen ikke ble som den skulle, drar dere fortsatt på dere string/truse med snor og trekanttopp?

Anonymkode: ce77c...3bb

Ja det gjør jeg😊

Anonymkode: 16a9e...5af

Skrevet

Lubben dame med selvtillit i string er super sexy. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Han Solo skrev (18 timer siden):

Lubben dame med selvtillit i string er super sexy. 

Yepp. Ingen blir vakrere av å dekke seg til. Ekstra vågalt og sexy når damer med litt overvekt aksepterer seg selv og viser at de kan være vakre likevel.

Anonymkode: 95129...b76

Skrevet

22043869-aSP483kQ.jpg.84a601d70276222ead8aa254dd00f7e4.jpgalt  kommer ann på snitt og holdning, så finn en du føler sitter godt og som du synes er fin.S00502E-0199_ModelFront.jpg.52b2c9ded4714574154e27df8c97e773.jpg

Skrevet

Jeg bruker «liten» om jeg skal på stranda, altså trekanttopp og knytetruse. Skal jeg sole meg på balkongen velger jeg en mer dekkende en. Så det kommer an på hvor jeg er. 

Anonymkode: 0a734...e81

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker «liten» om jeg skal på stranda, altså trekanttopp og knytetruse. Skal jeg sole meg på balkongen velger jeg en mer dekkende en. Så det kommer an på hvor jeg er. 

Anonymkode: 0a734...e81

Jeg ville gjort motsatt :)

Anonymkode: 96ef2...77c

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan lubben er definert. For meg er lubben noen kilo for mye. Det synes jeg stort sett bare er fint, spesielt når kiloene er plassert på rumpa og puppene. Da er lite badetøy fint. Mens andre sier de er lubne når de i realiteten er smellfeite. Da er det ikke like fint med en liten bikini.

Skrevet

Mange av bikiniene nå om dagen er så små at jeg ikke syns noen burde gå offentlig med dem… Jeg syns ikke noen kler dem. Selv er jeg slank, og syns jeg ser finest ut i en vanlig bikinitruse med høyt liv.

Men hvis man nå er opptatt av hvilken bikini man ser slankest ut i, vil jeg definitivt si en som dekker litt. Har sett flere flotte, store damer i bikini med høyt på trusa og en overdel med god støtte. Særlig hvis man har mage som henger, trekker man fokus bort fra magen hvis man har en truse som går over magen.

Anonymkode: 6941f...a6a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Særlig hvis man har mage som henger, trekker man fokus bort fra magen hvis man har en truse som går over magen.

Mja. Det er vel noe en føler for selv. Dersom magen henger henger den tenker jeg. Å forsøke å gjemme bort noe i bikini er fåfengt og blir sjelden særlig pent. Aksepter heller at magen henger og fokuser på det som er fint. Badestranden er ikke forbeholdt flate mager. Heldigvis er det slik at går du på de riktige strendene så møter de aller fleste opp, også de med kropper som ikke er de aller vakreste. Men selv de har mye pent ved seg, godt humør, trivsel og selvtillit er pent det også.

Anonymkode: 95129...b76

Skrevet

Trekantbikini over skikkelig bollemus og under hengemage.. det er ikke for meg. Man ser overhode ikke bedre ut med for liten underdel ass. Overdelen burde hvertfall holde puppene dekket uten at det ser ut som de prøver å bryte seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...