AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Det er så forvirrende når man har en ekstremt god kjemi men noen man dater, men man ikke er offisielt kjærester, likevel tydelig noe mer enn bare venneforhold.. Anonymkode: be874...780
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Det kalles "pulevenner". Hierarkiet i menns forhold til damer går som følger: Hun er en "tallerken": Man har sex med henne, men går eller sender henne hjem når man er ferdig. Hun er kun for sex, og man spinner flere tallerkener på en gang. Hun er en "pulevenn": Man har sex med henne, og er ikke kjærester, men man gjør venneting som å se film sammen, sove over, spise/lage middag. Som regel er man ikke eksklusive, og man spinner tallerkener utenom. Men hun er en favoritt. Hun er en "kjæreste": Her er man typisk eksklusive med mindre noe annet er avtalt, og like typisk er hun en tidligere pulevenn som har blitt oppgradert til kjæreste fordi hun rett og slett var bra nok for det, og man kan potensielt se for seg at hun er noen man kunne ende opp med. Anonymkode: ffd76...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Når det føles forvirrende har den andre part ikke de rette følelsene. Man kan føle kjempe kjemi hver gang en er sammen men bestandig var det nok bare meg. Anonymkode: 39869...6b3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Spiller det noen praktisk rolle hva dere kaller dere de månedene der dere blir kjent og sjekker om den andre passer inn i livet deres? I de fleste tilfeller er jo svaret et «nei, dette er bare kjemi, ikke materiale for forhold» og man går videre. Om det i teste-ut fasen kalles det ene eller det tredje blir ren teori. Anonymkode: 76266...8c6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kalles "pulevenner". Hierarkiet i menns forhold til damer går som følger: Hun er en "tallerken": Man har sex med henne, men går eller sender henne hjem når man er ferdig. Hun er kun for sex, og man spinner flere tallerkener på en gang. Hun er en "pulevenn": Man har sex med henne, og er ikke kjærester, men man gjør venneting som å se film sammen, sove over, spise/lage middag. Som regel er man ikke eksklusive, og man spinner tallerkener utenom. Men hun er en favoritt. Hun er en "kjæreste": Her er man typisk eksklusive med mindre noe annet er avtalt, og like typisk er hun en tidligere pulevenn som har blitt oppgradert til kjæreste fordi hun rett og slett var bra nok for det, og man kan potensielt se for seg at hun er noen man kunne ende opp med. Anonymkode: ffd76...1d3 Jeg er visst en pulevenntallerken, blanding av de to første Kjekt å vite 😄 Anonymkode: c987b...a87
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg er visst en pulevenntallerken, blanding av de to første Kjekt å vite 😄 Anonymkode: c987b...a87 Har knust min😂nekter å være tømmestasjon lengre. Men venner ønsker han å være å drikke kaffe. Da vet jeg at jeg er kvitt han .. han kommer aldri ril å ønske kaffe Anonymkode: 39869...6b3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kalles "pulevenner". Hierarkiet i menns forhold til damer går som følger: Hun er en "tallerken": Man har sex med henne, men går eller sender henne hjem når man er ferdig. Hun er kun for sex, og man spinner flere tallerkener på en gang. Hun er en "pulevenn": Man har sex med henne, og er ikke kjærester, men man gjør venneting som å se film sammen, sove over, spise/lage middag. Som regel er man ikke eksklusive, og man spinner tallerkener utenom. Men hun er en favoritt. Hun er en "kjæreste": Her er man typisk eksklusive med mindre noe annet er avtalt, og like typisk er hun en tidligere pulevenn som har blitt oppgradert til kjæreste fordi hun rett og slett var bra nok for det, og man kan potensielt se for seg at hun er noen man kunne ende opp med. Anonymkode: ffd76...1d3 Faktisk en veldig god forklaring! Anonymkode: be874...780
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har knust min😂nekter å være tømmestasjon lengre. Men venner ønsker han å være å drikke kaffe. Da vet jeg at jeg er kvitt han .. han kommer aldri ril å ønske kaffe Anonymkode: I samme situasjon selv🤣 Jeg var ærlig og sa at jeg ikke fikk så mye ut av den relasjonen vi har hatt gående i 3 mnd nå, at jeg ikke ville være en enkel løsning. Kjenner jeg er ferdig med å være noens tømmestasjon🤣 Det må være alt eller ingenting. Vennskapet beholder vi sa han, og mente vi skulle treffes uten forventninger om det ene eller andre.. Spent på hvor stas han syntes det er å treffe meg nå. Anonymkode: 02874...39b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 11.06): Det er så forvirrende når man har en ekstremt god kjemi men noen man dater, men man ikke er offisielt kjærester, likevel tydelig noe mer enn bare venneforhold.. Anonymkode: be874...780 Ikke ha sex med noen før du er gift!! Anonymkode: 6385a...620
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #10 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 17.06): I samme situasjon selv🤣 Jeg var ærlig og sa at jeg ikke fikk så mye ut av den relasjonen vi har hatt gående i 3 mnd nå, at jeg ikke ville være en enkel løsning. Kjenner jeg er ferdig med å være noens tømmestasjon🤣 Det må være alt eller ingenting. Vennskapet beholder vi sa han, og mente vi skulle treffes uten forventninger om det ene eller andre.. Spent på hvor stas han syntes det er å treffe meg nå. Anonymkode: 02874...39b Samme her 😂😂. Spent på om han i det heletatt vil møtes. Faren er at de tenker at de kan prøve seg hvis de får sjansen .. regner med menn tenker ca slik. Anonymkode: 39869...6b3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #11 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Samme her 😂😂. Spent på om han i det heletatt vil møtes. Faren er at de tenker at de kan prøve seg hvis de får sjansen .. regner med menn tenker ca slik. Anonymkode: 39869...6b3 Hahha.. regner med det ja, at de kanskje tenker at hvis de er sjarmerende nok så kan de hende vi snur😆 Jeg og min nye "venn" har truffet hverandre flere ganger nå faktisk, sett film, vært på tur og badet, men ingen sex. Så kanskje vi får til å beholde vennskapet likevel? 😂😂 Anonymkode: 02874...39b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #12 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hahha.. regner med det ja, at de kanskje tenker at hvis de er sjarmerende nok så kan de hende vi snur😆 Jeg og min nye "venn" har truffet hverandre flere ganger nå faktisk, sett film, vært på tur og badet, men ingen sex. Så kanskje vi får til å beholde vennskapet likevel? 😂😂 Anonymkode: 02874...39b Håper det da. Vennskap fint syns jeg hvis de uansett ikke vil noe mer men vil fortsette vennskapet Anonymkode: 39869...6b3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #13 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke ha sex med noen før du er gift!! Anonymkode: 6385a...620 Det er for sent gitt'. Sliter også å se hvordan en moderne kvinne kan ha så tradisjonelle holdninger. Anonymkode: 67172...ad6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #14 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er for sent gitt'. Sliter også å se hvordan en moderne kvinne kan ha så tradisjonelle holdninger. Anonymkode: 67172...ad6 Bare noen som vil provosere. Gifte seg er ikke d smarteste Anonymkode: 39869...6b3
Lonelily Skrevet 17. august 2022 #15 Skrevet 17. august 2022 On 8/9/2022 at 11:06 AM, AnonymBruker said: Det er så forvirrende når man har en ekstremt god kjemi men noen man dater, men man ikke er offisielt kjærester, likevel tydelig noe mer enn bare venneforhold.. Anonymkode: be874...780 Enkelte trenger nok litt tid også, før de er klare for å evt gjøre det offisielt. Spørs jo hvor lenge dere har datet? Kan jo til og med hende den andre parten føler det samme? Tenker man må ta det opp om man er klar for et forhold, ellers blir alt bare spekulasjoner. Ideelt sett går selvsagt disse tingene av seg selv Husker jeg ga en mann et ultimatum en gang. Syntes vi hadde datet lenge nok, konkluderte med at han ikke var interessert nok om han ikke ville det. Tilfeldighetene ville ha det til at jeg møtte en annen kort tid etter, og vi var sammen i 6 år. Fikk senere vite at han som ikke følte seg klar for forhold hadde angret og tenkte meg som sitt livs kjærlighet i lang tid etterpå, men han hadde sett meg med ny kjæreste og jeg fikk derfor ikke vite det før det forholdet tok slutt. Så, ikke alt er svart/hvitt, jeg var visst ikke bare tallerken eller pulevenn likevel 🙄 Men holder da uansett en knapp på å la noen gå om de ikke kan binde seg innen rimelighetens tid! 1
Matas Skrevet 17. august 2022 #16 Skrevet 17. august 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg