AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Samboeren min har en ny greie nå med å ikke ta initiativ til sex lengre. Altså han ønsker sex, nesten hver dag, men han vil helst at jeg alltid tar initiativ. Så jeg tok det opp med han at jeg føler på det. Han kan til nød vippe opp dyna og be meg ligge under. Eller så sier han bare "sug meg." Altså, ikke noe foreplay, kyssing eller å rulle seg bort til meg i sengen. Så spør jeg om han har vasket seg før blowjob, nei, og ber meg om å hente klut, altså ordne alt. Kunne han ikke tenkt på det før han la seg? Så i blant snakker han om at han har lyst på sex før vi legger oss. Så viser jeg initiativ og da ber han meg om å la ham være i fred. Han hadde et svar på hvorfor kun jeg skulle ta initiativ, det var av respekt for man kan ikke være på dama på samme måte som dama kan være på mannen. Altså, brått begynt med det 4 år inn i forholdet? Jeg svarte at det var jo bare tull og at det troe jeg ingenting på. Jeg sa også at det blir ikke blowjob hver gang med mindre det blir kosing og klining først. Da kunne han til nød kysse litt. Så jeg spør her, hva foregår egentlig i hodet hans? Anonymkode: 29324...851
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Haha, det der gir ingen mening. Uff, hvorfor slutter mannfolk med forførelse? Hvorfor begynner de med sånn der... latmannsinitiativ der de vifter litt med pikken liksom og venter at vi skal kaste oss over dem. Det er så lite tennende. Jeg savner sånn som det var. Flørting og tafsing og å bli tent på hverandre før pikken kommer ut. Anonymkode: 39612...9c9 7 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Haha, det der gir ingen mening. Uff, hvorfor slutter mannfolk med forførelse? Hvorfor begynner de med sånn der... latmannsinitiativ der de vifter litt med pikken liksom og venter at vi skal kaste oss over dem. Det er så lite tennende. Jeg savner sånn som det var. Flørting og tafsing og å bli tent på hverandre før pikken kommer ut. Anonymkode: 39612...9c9 Savner å føle at han jobber litt for å tenne meg. Anonymkode: 29324...851
Snok1 Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Respekt, faktisk! 😃 Henger han mye i Indremisjonen eller moskéen? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Savner å føle at han jobber litt for å tenne meg. Anonymkode: 29324...851 Ja, akkurat. Bittelitt innsats. Anonymkode: 39612...9c9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Tar du iniativ ellers? Eller var det kun han som gjorde det før? Kan det være så banalt som at han etterligner slik du er/var? For å vise at slik funker der faktisk ikke. Anonymkode: 40bb7...8f2
Snublefot62 Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Har han nedsatt funksjonsevne? Ser ingen annen grunn til at det skulle vært ok å forvente at kjæresten vasket kjønnsorganet før blowjob. Men jeg sluttet aldri å bli overrasket over hva kg brukere aksepterer fra kjæresten. Lavmål. 2
Isambard Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Man skulle nesten tro han hadde lest noe bullshit på nettet som han tar veldig alvorlig.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Det er nok en illusjon at han er veldig interessert i sex (med deg). Hadde han virkelig vært det, hadde han ikke oppført seg sånn. Anonymkode: 2c520...fd6 1
MuffinStud Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Jeg skjønner ikke bæret. Men det er tydelig at han legger en forestilling om kvinne/mann til grunn. Man kan undre seg hvor han har fått disse merkelige forestillingen fra, men det er kanskje en avsporing fra det viktigste som er at man skal legge de to individene til grunn for samlivet. Det er opp til dere to. Merkelapper og konservative roller kan ikke overstyre. Han må beskrive hva slags forhold han ønsker, men han får ta ansvar for sine ønsker heller å bli henvise til en slags mal som du dermed skal forholde deg til. Og du står likeledes fritt til å si hvordan du ønsker tingene. Men jeg synes nå at du står litt sterkere hvis han endrer på fundamentale ting etter at dere ble sammen. Han skal også passe seg litt. Det er en klassisk ting at kvinnen jobber for å fikse forholdet, mens han bare stagger "masingen" og tror at det bare er småinnfall og "business as usual"-støy. Men plutselig en dag ser hun ikke på han på samme måte. Plutselig får han det travelt med å redde forholdet, men hun er da allerede mentalt ute av forholdet. Prisverdig innsats, men jeg tror ikke det holder i lengden å skulle byttehandle pliktkyssing for en BJ. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar du iniativ ellers? Eller var det kun han som gjorde det før? Kan det være så banalt som at han etterligner slik du er/var? For å vise at slik funker der faktisk ikke. Anonymkode: 40bb7...8f2 Ja, begge tok like mye initiativ før, sex nesten hver dag. Anonymkode: 29324...851
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok en illusjon at han er veldig interessert i sex (med deg). Hadde han virkelig vært det, hadde han ikke oppført seg sånn. Anonymkode: 2c520...fd6 Det har jeg tenkt og, spurt flere ganger om interessen dabber av. Han nekter plent. Han får ståpikk bare av å se kløfta mi, så det er vanskelig å vite sikkert. Anonymkode: 29324...851
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 Han er blitt lat og egoistisk ja. Slik ble min eks også. Skjønt min eks aldri dro det då langt at jeg måtte vaske pikken hans for å suge ham. At du gjør det forstår jeg ikke. Ble slutt uansett. Jeg gikk selvfølgelig lei. Dovendyret bare lå der som et slakt. Var ikke noe å opprettholde tenning og forhold på. Respekt for meg var det iallefall ikke. Det var vel heller det motsatte, at han tok meg som selvfølgelig, og derfor ikke gjorde noe innsats lenger. Anonymkode: 1fb38...8ba 1
feliek54 Skrevet 10. august 2022 #14 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 10.49): Samboeren min har en ny greie nå med å ikke ta initiativ til sex lengre. Altså han ønsker sex, nesten hver dag, men han vil helst at jeg alltid tar initiativ. Så jeg tok det opp med han at jeg føler på det. Han kan til nød vippe opp dyna og be meg ligge under. Eller så sier han bare "sug meg." Altså, ikke noe foreplay, kyssing eller å rulle seg bort til meg i sengen. Så spør jeg om han har vasket seg før blowjob, nei, og ber meg om å hente klut, altså ordne alt. Kunne han ikke tenkt på det før han la seg? Så i blant snakker han om at han har lyst på sex før vi legger oss. Så viser jeg initiativ og da ber han meg om å la ham være i fred. Han hadde et svar på hvorfor kun jeg skulle ta initiativ, det var av respekt for man kan ikke være på dama på samme måte som dama kan være på mannen. Altså, brått begynt med det 4 år inn i forholdet? Jeg svarte at det var jo bare tull og at det troe jeg ingenting på. Jeg sa også at det blir ikke blowjob hver gang med mindre det blir kosing og klining først. Da kunne han til nød kysse litt. Så jeg spør her, hva foregår egentlig i hodet hans? Anonymkode: 29324...851 Er ikke let å bli klok på han da. Jeg forstår din tanker. for meg er er gott forhold det det børe være likestilling og gi hverandre nytelse
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #15 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 10.49): Samboeren min har en ny greie nå med å ikke ta initiativ til sex lengre. Altså han ønsker sex, nesten hver dag, men han vil helst at jeg alltid tar initiativ. Så jeg tok det opp med han at jeg føler på det. Han kan til nød vippe opp dyna og be meg ligge under. Eller så sier han bare "sug meg." Altså, ikke noe foreplay, kyssing eller å rulle seg bort til meg i sengen. Så spør jeg om han har vasket seg før blowjob, nei, og ber meg om å hente klut, altså ordne alt. Kunne han ikke tenkt på det før han la seg? Så i blant snakker han om at han har lyst på sex før vi legger oss. Så viser jeg initiativ og da ber han meg om å la ham være i fred. Han hadde et svar på hvorfor kun jeg skulle ta initiativ, det var av respekt for man kan ikke være på dama på samme måte som dama kan være på mannen. Altså, brått begynt med det 4 år inn i forholdet? Jeg svarte at det var jo bare tull og at det troe jeg ingenting på. Jeg sa også at det blir ikke blowjob hver gang med mindre det blir kosing og klining først. Da kunne han til nød kysse litt. Så jeg spør her, hva foregår egentlig i hodet hans? Anonymkode: 29324...851 Det kan virke som han etterligner din oppførsel, har du tatt initiativ tidligere? Hvis det alltid er han som har tatt initiativ så skjønner jeg han godt. Jeg tror du må gå litt i deg selv og så hvordan du har vært de siste årene. Anonymkode: d5193...7e8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #16 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det kan virke som han etterligner din oppførsel, har du tatt initiativ tidligere? Hvis det alltid er han som har tatt initiativ så skjønner jeg han godt. Jeg tror du må gå litt i deg selv og så hvordan du har vært de siste årene. Anonymkode: d5193...7e8 Vi har tatt like mye initiativ begge to, jeg elsker sex og viser det. Kan lett finne på å bare suge han når han kommer ut av dusjen Eneste endringen er at han nå ikke viser samme initiativ som tidligere. Kunne være at vi bytta på annen hver gang før. Anonymkode: 29324...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå