Gå til innhold

Glutenuhell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen her som reagerer med leddsmerter på glutenuhell? Eller som er plaget med smerter i ledd selv uten uhell? Jeg er interessert i å høre mer om dette.

på forhånd takk for svar.

Anonymkode: 21c14...7d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei.

Er det noen her som reagerer med leddsmerter på glutenuhell? Eller som er plaget med smerter i ledd selv uten uhell? Jeg er interessert i å høre mer om dette.

på forhånd takk for svar.

Jeg hadde mye smerter OY betennelse i alle ledd da jeg spiste gluten. Ble fin igjen så fort jeg begynte på glutenfri kost. 

Slet også med migrene og hodepine og hudproblemer, men kuttet også ut melkeprodukter pga hud og ble mye bedre. 

Anonymkode: b16e8...641

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg har ikke mye smerter, men får innimellom sterke smerter i det ene kneet. Da henger det kanskje ikke sammen likevel, for jeg lever også glutenfritt ellers.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Jeg har ikke mye smerter, men får innimellom sterke smerter i det ene kneet. Da henger det kanskje ikke sammen likevel, for jeg lever også glutenfritt ellers.

Melkefritt også? 

Jeg har betennelse i kneet nå, men det er pga belastning og jeg tror det er fordi jeg har fått i meg litt gluten.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke melkefritt nei. Blodprøven sa jeg tålte melk fint. Men kanskje ikke dumt å gi melkefritt et forsøk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke melkefritt nei. Blodprøven sa jeg tålte melk fint. Men kanskje ikke dumt å gi melkefritt et forsøk.

Det er ikka alltid man skal stole på blodprøven. Har opplevd å ta blodprøver som sier at jeg ikke har cøliaki når jeg hadde en alvorlig grad av cøliaki. Fikk heldigvis en second opinion på Balderklinikken og der fant de ut av jeg hadde cøliaki, hveteallergi og melkeallergi. Bl.a.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikka alltid man skal stole på blodprøven. Har opplevd å ta blodprøver som sier at jeg ikke har cøliaki når jeg hadde en alvorlig grad av cøliaki. Fikk heldigvis en second opinion på Balderklinikken og der fant de ut av jeg hadde cøliaki, hveteallergi og melkeallergi. Bl.a.

Uff. Og du har også leddsmerter? Alle de andre cøliakisymptomene mine har heldigvis forsvunnet på glutenfri kost. Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff. Og du har også leddsmerter? Alle de andre cøliakisymptomene mine har heldigvis forsvunnet på glutenfri kost. Hilsen TS

Jeg hadde mye ledddbetnelse før, men går bedre nå. Akkurat nå har jeg vondt inni kneet. 

Hva slags symptomer hadde du? 

Skrevet

Magesmerter og mye luft. Når jeg får vondt i kneet er smerten inni, bak i knehasen liksom og jeg kan ikke strekke ut benet. Det varer en dag, noenganger flere dager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...