AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Gjennom hele sommerferien så har jeg hatt flere venner og familie som har delt på snapchat hele dagen gjennom. De som har barn er jo værst. Hele sydenturer gjennom har de telefonene etter seh. Flere enn meg som tenker litt negativt når man ser sånt? Jeg skal innrømme at jeg ikke er rette personen til å dømme, for jeg har nemlig helt lik selv før. Greit å legge ut ett par bilder fra ferien eller en videosnutt per dag. Men liksom, nå synes jeg det tar helt av blant folk. Hva med å leve i nuet. Er det virkelig så viktig at alle til enhver tid skal se hva du gjør i ferien. Jeg rekker at ferien skall være et avbrekk, men når man hele tiden sender bilder til de der hjemme.. Noen fler som føler litt avsmak av hele snapchat? Jeg skal på ferie med familien om ett par dager, telefonen skal få ligge en god del i safen på hotellrommet.. Folkens, lev her og nå. Viktig! 🧡 Anonymkode: 60518...69b 4
Snublefot62 Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Og der sitter du på snapchat og følger med..
Portia Catonis Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Hvis du ikke liker det så kan du vel bare slette Snapchat, eller mute personen?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Hvorfor blir folk så krenka? TS har et poeng! Anonymkode: 9c56c...5c2 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Nå vet jo ikke jeg hvor mye de du kjenner legger ut, men det er mye glede i å dele snapper med venner og familie: vi fryder oss over barnas glede, og synes det er fint å dele det med de nærmeste. Mange liker også å få snapper, og både kommenterer tilbake og snakker om snappene de fikk fra turen når vi kommer tilbake, både med oss og barna. Særlig de litt eldre fryder seg over å "være med" litt på turen og få se hvordan det er og hvordan vi har det. Selvfølgelig trenger man ikke ta helt av, må jo være innen rimelighetens grenser, men å dele opplevelser med de nærmeste øker gleden både for oss og dem. Anonymkode: f2926...a7f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Litt enig med TS. Greit med litt oppdatering, men det virker jo som enkelte drar på ferie for å ha noe å poste på SoMe.. trenger ikke snap hver time gjennom ferien liksom. Mange overvurderer nok hvor interessante de er for omverdenen. Anonymkode: 65146...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor blir folk så krenka? TS har et poeng! Anonymkode: 9c56c...5c2 Hvem er krenka?😂 Du er såvidt jeg kan se den eneste som er krenka her😆 Anonymkode: f2926...a7f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem er krenka?😂 Du er såvidt jeg kan se den eneste som er krenka her😆 Anonymkode: f2926...a7f Og det baserer du på? Anonymkode: 9c56c...5c2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og det baserer du på? Anonymkode: 9c56c...5c2 Evnen til å lese. Anonymkode: f2926...a7f 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Siden du vet alt dette så sitter du like mye på Snapchat selv.... Det tar 10 sekunder å ta et bilde på snap, ikke akkurat noe som forhindrer en fra å leve i nuet . Ingen vier 100% av sin oppmerksomhet til nuet, ikke du heller. Du skriver teite innlegg på forum, andre velger å dele bilder av fine dager med familie og venner. Live and let live. Anonymkode: db688...5d0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 Jeg er den som poster ganske mye (insta og snap). Alltid elsket å ta bilder og tror selv det er mye av grunnen.. ser mye fine motiv, og så kommer jo den indre trangen til å dele. Ser i utgangspunktet ikke noe galt i det, syns det kan gå for langt når noen har alle sosiale medier men aldri deler noe selv men ser på alle andre. Da kan man vel heller la være. Respekterer fullt og helt de som ikke finner glede og interesse i å følge med på Andres bilder og liv. Det som gjør at jeg følger ts sin tankegang litt er at dette TAR tid og fokus bort. Og det som er litt trist er at jeg tror folk tenker at de er i kontakt når de ser bildene uten at man er det. Har flere ganger hørt at «jøss lenge siden, men føler jo vi har en viss kontakt og at jeg får fulgt med pga bildene dine». Hvis jeg ikke la ut så mye ville de Kanskje heller tatt kontakt . Jeg ønsker heller ikke at barna skal måtte se meg og en skjerm store deler av barndommen.. slike ting bør man tenke på. Jeg tenker selv at jeg skal roe meg veldig på deling. Heller ta bilder som jeg putter i album/rammer inne, så noen få blinkskudd på snap og insta. Anonymkode: 57907...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå