AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 På lørdag (3 uker og 3 dager etter MA/BO og medisinsk abort) begynte jeg plutselig å blø. Jeg har fortsatt og blød av og på, varierende i mengde. Det er mye mindre enn en vanlig mens. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har hatt el (temper). Hva tror dere det kan være? Er det noen som har erfaring med en mindre sterk mens etter en medisinsk abort? Alle steder står det jo at første mensen vil være kraftigere enn vanlig etter en abort. Eller kan det være el blødning? Selv om den har vart i så mange dager? 😅 Og hvis noen pleier å ha el blødning, hvor kraftig pleier den å være? Anonymkode: a7adc...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Det er nok mensen du har fått. Syklusen kan være litt klussete etter MA eller SA. Min erfaring er og at blødningen var anderledes et par måneder. Kroppen trenger tid for og komme tilbake til normalen. Hvis du får smerter eller det lukter vondt bør du kontakte legen. Anonymkode: d33a2...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 Sannsynligvis mensen men at det ble en syklus uten eggløsning denne gang. Anonymkode: 3cfdb...770 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 9. august 2022 #4 Del Skrevet 9. august 2022 Første mensen min etter MA så spottet jeg i 6 dager før jeg endelig starta å blø ordentlig. Har hatt flere mens nå med veldig varierende mengder blødning og spotting osv. Så en del sykluskrøll her. Jeg tror heller ikke jeg hadde eggløsning den første syklusen etter medisinsk abort, men er usikker da jeg ikke testa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Del Skrevet 10. august 2022 Hei! Jeg hadde noen antydninger til blødning/spotting omtrent da jeg skulle ha hatt mensen i 2 måneder etter MA/utskraping før jeg fikk «ordentlig» mensen den 3 måneden. Den 5 måneden fikk jeg en kjempekraftig blødning som varte lenger enn vanlig (8 dager). Etter det stabiliserte det seg og jeg har hatt ganske regelmessig mensen i 3 måneder nå. Testet også eggløsning de siste 3 mnd og har hatt det (men ikke klart å bli gravid igjen da). Litt annen erfaring enn deg siden jeg hadde utskraping og ikke medisinsk, men tror det er vanlig at kroppen trenger litt tid til å stabilisere seg:) håper det klaffer for deg/dere igjen snart. Anonymkode: 9d42f...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Del Skrevet 10. august 2022 Hirka89 skrev (18 timer siden): Første mensen min etter MA så spottet jeg i 6 dager før jeg endelig starta å blø ordentlig. Har hatt flere mens nå med veldig varierende mengder blødning og spotting osv. Så en del sykluskrøll her. Jeg tror heller ikke jeg hadde eggløsning den første syklusen etter medisinsk abort, men er usikker da jeg ikke testa. Tror det er noe lignende som skjer med meg, for har tatt seg en del opp i dag. Håper syklusen kommer seg raskt tilbake til normalen 🤞🏻 ts Anonymkode: a7adc...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 10. august 2022 #7 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tror det er noe lignende som skjer med meg, for har tatt seg en del opp i dag. Håper syklusen kommer seg raskt tilbake til normalen 🤞🏻 ts Anonymkode: a7adc...5c0 Krysser fingrene for deg Har dessverre tatt litt tid her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg spottet flere dager før mensen kom etter min ma/sa. Det skjer ikke til vanlig. Anonymkode: e4789...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå