Gå til innhold

Unngå at venner eller eks ser meg på tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel for noen måneder siden. Har lyst til å prøve meg på dating igjen. Ønsker imidlertid ikke at single venner eller eksen min skal se profilen min. Går det an å unngå? Jeg har snakket tinder ned i alle år og syns det er skikkelig flaut å skulle begynne med det selv. Eksen min er også skikkelig sjalu selv om det var hun som dumpet meg, og jeg har ikke lyst på drama. Vet ikke om hun er der riktig nok. 

Anonymkode: 30ac1...a46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sett alderen til 18-25

Anonymkode: 8d410...5b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ble singel for noen måneder siden. Har lyst til å prøve meg på dating igjen. Ønsker imidlertid ikke at single venner eller eksen min skal se profilen min. Går det an å unngå? Jeg har snakket tinder ned i alle år og syns det er skikkelig flaut å skulle begynne med det selv. Eksen min er også skikkelig sjalu selv om det var hun som dumpet meg, og jeg har ikke lyst på drama. Vet ikke om hun er der riktig nok. 

Jeg har satt profilen min (betalt abonnement) som usynlig for andre enn dem jeg sveiper til høyre/matcher. Derfor var jeg ikke søkbar, men søkte selv.

Anonymkode: f3d7c...72d

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo blokkere folk du har fra kontaktlisten din. 

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (18 minutter siden):

Du kan jo blokkere folk du har fra kontaktlisten din. 

Hvordan? Betal funksjon?

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har satt profilen min (betalt abonnement) som usynlig for andre enn dem jeg sveiper til høyre/matcher. Derfor var jeg ikke søkbar, men søkte selv.

Anonymkode: f3d7c...72d

Hva koster betalt tinder?

AnonymBruker
Skrevet

Tinder gold og disse betalingsmurene er latterlig dyre synes jeg, ellers hadde jeg selv brukt det alternativet for å kun vises for dem jeg sveiper på! Jeg hater at andre skal vite at jeg er på tinder... 

Gå gjennom kontaktlisten din inne i Tinder og blokker alle. Det tar tid, men er verdt det. Det skjer imidlertid ofte at venner av venner ser en, og screenshotter som om det er en sensasjon 😑

Anonymkode: 536e4...125

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan? Betal funksjon?

Nei, du trenger ikke betale for å gjøre det. 

Du går inn på din profil. Så trykker du på innstillinger. Så blar du deg nedover til det kommer frem "Blokker kontakter" der er en pil. Du trykker på pilen, så kommer det opp der du kan søke opp i din kontaktliste hvem du vil blokkere. Men du må ha gitt tilgang til Tinder for å få opp dine kontakter

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan? Betal funksjon?

Hva koster betalt tinder?

Godt spørsmål, siden de driver individuell prising, og i tillegg kjører lokketilbud. Den dagen jeg bestemmer meg for virkelig å finne noen, så er det jo ikke prisen det står på.

Lag en profil, og du får se hvilket tilbud de gir deg. Pr i dag er det 285,- for en enkelt måned hos meg. 

Anonymkode: 7bfcb...fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...