AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Er det bare FrP-erne det er lov å tulle med nå? 🙈 og rånere, og … hvem flere? 🙈 Hvem andre er fritt vilt? 🤔 Anonymkode: b198c...363
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Unngå negervitser og være homofob så har kommet langt. Anonymkode: 64222...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 43 minutter siden, AnonymBruker said: Er det bare FrP-erne det er lov å tulle med nå? 🙈 og rånere, og … hvem flere? 🙈 Hvem andre er fritt vilt? 🤔 Anonymkode: b198c...363 Du må i alle fall unngå å snakke om Mikke Mus i møte med Torsdag: Anonymkode: 1eb82...4dc
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Ingenting virker det som, folk blir jo krenka for absolutt alt.
LeneXCII Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Ingenting virker det som, folk blir jo krenka for absolutt alt. Men, man behøver da slettes ikke ta hensyn til alle som lar seg krenke så lett. Jeg nekter å la de få sette standarden på hva som skal være akseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Jeg tuller dagen lang og er en klovn og klarer meg fint. Skjønner ikke hva andre synes er så vanskelig. Og nei - jeg kommer aldri med sexistiske vitser eller vitser om hudfarge. Det er jo ofte gørrkjedelig, oppbrukt og virker bare kontrært uansett. Anonymkode: a22c1...83f
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 LeneXCII skrev (33 minutter siden): Men, man behøver da slettes ikke ta hensyn til alle som lar seg krenke så lett. Jeg nekter å la de få sette standarden på hva som skal være akseptabelt. Nei, og det var heller ikke det jeg skrev. Jeg tuller om mye som det er politisk ukorrekt å tulle med.
Morpheus Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Bare bæsj og promp er det fortsatt lov å tulle med. Ellers blir bare noen krenket. Derfor så ser jeg heller på litt gammel komedie der man friskt kunne tulle med ting. Det er hylende morsomt, og enda mer morsomt i dag, når det er så "feil" og ikke "lov".
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Alt er lov. Du havner ikke i fengsel for en vits. Enkelte ting krenker enkelte folk, men dem er det bare å ignorere. Det er deres feil som lar seg krenke. Anonymkode: 730c8...e2e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Hvem er det som synes det er vanskelig forresten, folk som synes det er fælt at det ikke er lov med negervitser og kvinnevitser, men blir steinalvorlige og snakker om hets hvis man slår en vits om hvite menn som pusher femti eller en vits om mansplaining? Anonymkode: a22c1...83f
LeneXCII Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 Athena Catalina skrev (11 minutter siden): Nei, og det var heller ikke det jeg skrev. Jeg tuller om mye som det er politisk ukorrekt å tulle med. Bra
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvem er det som synes det er vanskelig forresten, folk som synes det er fælt at det ikke er lov med negervitser og kvinnevitser, men blir steinalvorlige og snakker om hets hvis man slår en vits om hvite menn som pusher femti eller en vits om mansplaining? Anonymkode: a22c1...83f Dette. Anonymkode: 1a993...daa
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 Hvite heterofile cis-menn. Og oransje menn. INGEN ANDRE!!!!! Anonymkode: 8cbbf...68b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 Morpheus skrev (1 time siden): Bare bæsj og promp er det fortsatt lov å tulle med. Ellers blir bare noen krenket. Derfor så ser jeg heller på litt gammel komedie der man friskt kunne tulle med ting. Det er hylende morsomt, og enda mer morsomt i dag, når det er så "feil" og ikke "lov". Bæsj og promp er den morsomste humoren 😄 Anonymkode: 84ad6...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 Svenskevitser går aldri av moten. Anonymkode: eaaa4...d29 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 Jeg mener man i utgangspunktet kan tulle med hva som helst, men at man må tilpasse seg litt situasjonen og folk rundt seg. Å så er det litt måten man gjør det på også da. Det kan vel kanskje være lurt å ikke slå til med en spøk om homofili til en homofil person man nettopp har møtt. Å tulle generelt med homofile mennesker, f.eks. ved å fortelle vitser som spiller på generaliseringer rundt homofile er noe helt annet enn å stå og latterliggjøre en homofil person. Det samme gjelder mennesker fra en annen kultur, handikappede, kvinner, menn, blondiner, eldre osv. Hva som er greit eller ikke kommer an på i hvilken sammenheng og på hvilken måte man tuller med det. Man må føle litt på publikum, rett og slett. Men uansett dårlig/utidig spøk eller ikke; det er ikke greit å begynne å begrense hva som er lov å le av. Sensurerer man humor, er veien kort til svekkelse av ytringsfriheten og et samfunn som ingen av oss vil leve i. Da er det mye bedre (og sunnere) å tillate spøking med det aller meste, og så får heller folk si i fra hvis de føler seg personlig støtt og så tar man en åpen debatt om det. Det er lov å bli såret, men det må også være rom for å feile og dumme seg ut. Hets, trakassering og trusler hører selvsagt ikke inn under å tulle med personer eller grupper, det er en helt annen sak. Anonymkode: 13277...d86
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Svenskevitser går aldri av moten. Anonymkode: eaaa4...d29 Neeej, jag bliver kränkt! Anonymkode: bc897...f54
Topsi Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bæsj og promp er den morsomste humoren 😄 Anonymkode: 84ad6...8e6 Jeg liker ikke bæsj, men promp er hysterisk morsomt
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neeej, jag bliver kränkt! Anonymkode: bc897...f54 Jag gör inte det. För jag förstår inte För jag är svensk Anonymkode: b2c59...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå