Gå til innhold

Voksen øreverk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt øreverk de siste dagen . Blir verken bedre eller verre . Men når og trenger jeg kontakte lege.   Det står  mest om barn på nett?  Var litt uvel i gpr men tror det var at jeg var sliten og trøtt.   Ikke feber  tror jeg . Har hatt litt allergi problem  med nesa og tette  bi huler som  er nesten bra igjen så kommer nok derfra.  Men trenger jeg lege og hvor lenge  bør jeg vente.  Jeg har en overarbeidet stresset  lege som blir irritert viss unødvendig  besøk så jeg  er litt redd for å overdrive. 

Anonymkode: d96bb...c8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har hatt øreverk de siste dagen . Blir verken bedre eller verre . Men når og trenger jeg kontakte lege.   Det står  mest om barn på nett?  Var litt uvel i gpr men tror det var at jeg var sliten og trøtt.   Ikke feber  tror jeg . Har hatt litt allergi problem  med nesa og tette  bi huler som  er nesten bra igjen så kommer nok derfra.  Men trenger jeg lege og hvor lenge  bør jeg vente.  Jeg har en overarbeidet stresset  lege som blir irritert viss unødvendig  besøk så jeg  er litt redd for å overdrive. 

Anonymkode: d96bb...c8b

Hvis du ikke blir bedre iløpet av 1 uke ville jeg tatt kontakt. 

Du kan bruke nesespray i nesa for å åpne kanalene, og ellers passe på at du ikke ligger i trekk. 

Anonymkode: f1a7e...ccc

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har hatt øreverk som voksen, jeg hadde ikke feber, men veldig vondt i øret. Det var nesten som lyn i hodet som kom og gikk. Jeg dro tilslutt til legen, han tok meg på alvor pg fikk antibiotika salve. Og etter noen dager med salven var det bedre. Ønsker deg lykke til, noen ganger må også voksen ha behandling for øreverk-

Anonymkode: 71f59...fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...