AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Jeg har søkt gjeldsordning. Nå går det mot lønnstrekk mens jeg venter. Jeg har sendt inn alt av papirer som de trenger. Hvor lang tid tar det å behandle saker om lønnstrekk? Jeg trodde jeg kom til å få trekk i juli men nå får jeg augustlønn i morgen og det står enda til behandling. Jeg betaler selvfølgelig ekstra jeg har til gjeld men bare lurer på deres erfaring med hvor lang tid det tar Anonymkode: 4bd87...3a0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Du skal få varsel om utleggsforetning før de blir lønnstrekk. Hvor stor usikret gjeld har du? Anonymkode: 3e4b2...06d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du skal få varsel om utleggsforetning før de blir lønnstrekk. Hvor stor usikret gjeld har du? Anonymkode: 3e4b2...06d Jeg har fått brev og svart på det. Bare syns det tar så lang tid før det skjer noe mer . Ikke at det gjør noe men greit med alt som er avklart. . Har 500.000 ish i gjeld Anonymkode: 4bd87...3a0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har søkt gjeldsordning. Nå går det mot lønnstrekk mens jeg venter. Jeg har sendt inn alt av papirer som de trenger. Hvor lang tid tar det å behandle saker om lønnstrekk? Jeg trodde jeg kom til å få trekk i juli men nå får jeg augustlønn i morgen og det står enda til behandling. Jeg betaler selvfølgelig ekstra jeg har til gjeld men bare lurer på deres erfaring med hvor lang tid det tar Anonymkode: 4bd87...3a0 Får ikke lønnstrekk hvis du betaler etter evne. Og det er en stor fordel at du har betalt etter evne siste året for å få innvilget gjeldsordning, for at det ikke skal være støtende. Så noe stemmer ikke her Anonymkode: 93563...e1e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 Blir ikke lønnstrekk satt på pause i mens saken behandles? Min søster har gjeldsordning. Tror ikke hun betalte på gjelden i mens hun ventet på å få gjeldsordning innvilget. Kontaktperson hos namsmannen rådet henne til å bruke de pengene til å betale noe av gjelden. Betale de som er småbeløp og få de ut av verden Anonymkode: cb358...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå