AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Hva er de beste tingene du kan si om de med diagnosen du som kjenner noen med den? Anonymkode: e735a...2ff
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Unik på en god måte. Lett å bli glad i og høy intelligens om sine interesser. Vedkommende har lært meg å se mine behov ved å ta vare på sine egne rundt meg. Anonymkode: 6dc0d...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 De sier det de mener, så jeg kan være trygg på at de er oppriktige og jeg slipper drama Anonymkode: 136e9...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Ofte svært gode på logikk, detaljer, systematisering, osv. Lojale, flinke til å holde rutiner og avtaler. Anonymkode: 53f7b...d3f 1
Marye Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Er svært glad i en venn med Aspergers han er så hjelpsom og monterer for meg flatpakker fra ikea etc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Har fått noen ærlige tilbakemeldinger om meg selv som jeg satt pris på. Er veldig mye positivt med personen og vennskapet, men akkurat ærligheten føler jeg er litt unik fra andre jeg kjenner. Anonymkode: ce151...521
Syngemann Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 (endret) Ærlighet uten baktanker. Hvis det er en tanke bak, så er det en del av det som sies. Endret 9. august 2022 av Syngemann
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Han er veldig ærlig, og smart. Vi kan ha utrolig lange og gode samtaler, og han virker ikke å ta det personlig om noen feks er uenig med ham, han setter seg heller enda mer inn i saken, og kan gjerne si at han tok feil. Sier det som det er, og det syns jeg er befriende.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Tror ikke jeg har noe positivt å si om det. Er jo like forskjellige de som alle andre. Er det en spesiell person man tenker på så kan jeg si noen positivt om den. Anonymkode: 0a8d1...4dd
AprilLudgate Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Ingenting? De jeg kjenner er like forskjellige fra alle andre. Man er ikke unormal om man er på spekteret eller «helt normal» om man ikke er det. Litt nedsettende ting å si 😅🤷♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå