Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lite som er så underholdende og interessant som enkelte tråder her inne. De aller beste er de på 20+ sider med oppdateringer og plot twists over lengre tid. Noen ler vi av (godtesnop, anyone?), i andre tråder får vi følge og støtte mennesker gjennom krise, brudd, seire, sorg og glede, som man genuint blir emosjonelt engasjert i. 

Så hva er din favorittråd her inne? Hvilken tråd MÅ man bare lese? Er det noe som har satt seg hos deg, eller en som du fortsatt ler av den dag i dag? I need to know!

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pingvintråden med eventyret om Pingu:

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Mangelen på svar sier vel sitt om KG, og noe som jeg har observert selv. Det er mest tragiske tråder her inne, og jeg er veldig glad jeg er godt voksen med livserfaring. Skulle jeg dømt samfunnet etter det menneskesynet såpass mange her inne har, spesielt menn, hadde jeg meldt meg ut av verden. 

Men den #mørk humor# tråden er artig!

Skrevet (endret)
MissIndependent45 skrev (2 timer siden):

Mangelen på svar sier vel sitt om KG, og noe som jeg har observert selv. Det er mest tragiske tråder her inne, og jeg er veldig glad jeg er godt voksen med livserfaring. Skulle jeg dømt samfunnet etter det menneskesynet såpass mange her inne har, spesielt menn, hadde jeg meldt meg ut av verden. 

Men den #mørk humor# tråden er artig!

Mangelen på svar er fordi vi allerede har en sånn tråd fra før av :)

Folk er ofte mye verre på nettet, sånn har det alltid vært både med damer og menn :) 

Her på sosial prat så er vi alltid hyggelig i hvert fall så her kan du føle deg trygg 😃

Endret av Cid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...