MiniMjau Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Kanskje denne skulle vært på kjæledyr-forumet synes noen, men jeg ettersom tekopp-hunder er mote-accessorie(for noen...) så poster jeg den her. SÅNN går det med hundene når det blir "big bissniss" og mote. Takk frk Hilton(hun har forresten fått seg en ny acessorie, en liten ape)! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/22/450060.html
gladidag Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 det er helt tragisk!!! Syns at det er forferdelig når jenter skaffer minihunder for det er mote. Om et år og to tror eg omplassering for dyr kommer til å ha mange sånne hunder, babesene blir vel lei "smykket" sitt etterhvert.
MiniMjau Skrevet 22. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2005 De begynner å komme inn til omplasserings-gårdene allerede faktisk!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Jeg vet at dette emnet har blitt forsøkt diskutert før, men en ting lurer jeg på: Hvem er det som anskaffer seg sånne hunder? Hvor gamle er de, altså de som har veskehunder? Og hva slags tanker har de rundt det å ha et dyr? Jeg er vant til at det å skaffe seg hund er noe man tenker nøye gjennom, oppdrettere undersøker jo også ofte hvor skikket man er (noe som selvsagt ikke skjer om hundene selges av kriminelle). Til slutt vil jeg påstå at man ikke kan legge all skyld på f eks Paris Hilton - folk HAR evne og i hvert fall plikt til å tenke sjøl. Hiltons levende tilbehør kan for alt jeg vet bli tatt hånd om av innleid dyrepasser, mens det vi SER rett nok er patetisk.
Gjest Fruktfat Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 jeg så dokumentaren på svensk tv igår, horribelt. det "verste" er at bikkjene ikke er billigere en gang! var intervju med ei som hadde kjøpt to stk, de døde etter kort tid/måtte avlives begge to. den ene var full av mark og spydde mark hele natta, måtte avlives dagen etter at hun kjøpte den. med vet.utgifter og prisen på hundene, brukte hun 20 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå